خرید اقساطی سیم کارت های 0912، فرصتی برای همراه اولی شدن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

این روز ها که خیلی از کالا ها را مردم به صورت قسطی خریداری میکنند که بسیار به صرفه و عالی است . این روز ها در بازار سیم کارت علاقه به خرید قسطی بیشتر شده است . در این میان علاقه به خرید قسطی سیم کارت همراه اول نسبت به سیم کارت های دیگران بیش تر است . این روز ها مردم به خرید قسطی سیم کارت همراه با پیش شماره  0912 علاقه مند شده اند و به هر نحوی که هست دوست دارند که این پیش شماره را داشته باشند. 0912 یکی از محبوب ترین سیم کارت های همراه اول و جز گران ترین سیم های همراه اول است به دلیل تقاضای بالایی که این سیم کارت دارد و باعث گرانی شده است. این روز ها کسانی علاقه خاصی به سیم کارت همراه اول دارند و به  هر نحوی که نتوانستند سیم کارت همراه اول را داشته باشند می توانند به صورت قسطی این سیم کارت را خریداری کنند و به خانواده بزرگ همراه اول بپیوندند. همراه اول در تلاش است که جایگاه خود را در میان مردم حفظ کند و در تلاش با این کار ها بتواند سهم بیش تری را از بازار دریافت کند

البته این گرانی در برخی از کدهای پیش شماره 0912 مانند کد یک و یا شماره های رند، بیشتر خود را نشان داده و گاها رقم های واقعا گزافی در قبال خرید یا فروش این نوع سیم کارت تقاضا می گردد که غیر منطقی و منصفانه به نظر می رسد.بنابراین اگر به خاطر کسب و کارتان، یا کسب اعتبار و یا دلایل شخصی تمایل به خرید سیم کارت 0912 را دارید، اما تا کنون به خاطر قیمت های گزاف این نوع سیم کارت از خرید پشیمان شده اید، پیشنهاد می کنم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

 

قبل از هر چیز لازم است به یک سری نکات مهم در مورد پیش شماره 0912 توجه داشته باشید، مثلا این که پیش شماره 0912 متعلق به استان های تهران، البرز، سمنان، قم، قزوین و زنجان بوده و سه رقم اول بعد از پیش شماره مشخص کننده محل پرونده ی سیم کارت می باشد. البته پیش شماره 0912 متعلق به استان تهران نسبت به بقیه پیش شماره ها گرانتر می باشند.

نکته مهم دیگر این که در حال حاضر از بین سامانه های فعال در امر خرید و فروش سیم کارت، رندباز با ایجاد امکان شرایط خرید اقساطی این فرصت را برای همگان فراهم آورده تا به آسانی مالک یک سیم کارت 0912 شوند. این طرح که در واقع فرصتی است برای رونق بخشیدن به کسب و کارها، در اختیار همگان قرار داشته و هر کس می تواند در صورت تمایل از آن استفاده کند، به همین خاطر فقط کافیست اراده کنید تا با کمک رندباز بدون ضامن صاحب سیم کارت خاص و مورد علاقه تان شوید.

رندباز به عنوان یک اپلیکیشن تخصصی با بیش از چهار سال سابقه تخصصی و مفید، تلاش نموده است، فرصتی ایجاد کند تا همه ی کسانی که آرزوی داشتن یک خط 0912 را داشتند، بدون دردسر به راحتی مالک این سیم کارت شده و از خرید خود لذت ببرند.

 

در این شرایط طلایی که خبری از ضامن، چک و یا سفته نیست، کاربران باید مراحل زیر را انجام دهند:

1. ابتدا لازم است کاربر وارد وب سایت رندباز به آدرس www.rondbaz.com شود.

2. در صفحه اصلی بر روی خرید سیم کارت اقساطی 0912 کلیک کنید.

3. در این صفحه با کمک فیلتر های جستجویی که در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید سیم کارت دلخواه خود ( حتی سیم کارت های رند) را جستجو کنید.

4. بعد از انتخاب سیم کارت بر روی دکمه محاسباتی کلیک کرده و قیمت کل سیم کارت، مبلغ پیش پرداخت، پرداخت ماهیانه و سود حاصل از اقساط را مشاهده نمایید.

5. در این بین شرایط اقساط بسیار مهم است و تعداد اقساط و میزان پیش پرداخت می تواند چالش برانگیز باشد. در این نوع خرید، حداقل میزان پیش پرداخت، 30 درصد کل مبلغ سیم کارت بوده و تعداد اقساط بین یک تا دوازده ماه متغیر می باشد. البته محاسبه گر هوشمند اقساطی وب سایت رندباز، این امکان را دارد که با تغییر شرایطی مانند میزان پیش پرداخت و تعداد ماه های پرداخت قسط از سوی شما، درصد سود و مبلغ اقساط را مشخص نماید.

6. بعد از مشاهده ی شرایط در صورت تمایل به خرید، بر روی گزینه رزرو آنلاین کلیک کنید و خرید خود را قطعی نمایید.

 

در مرحله بعد لازم است برای تکمیل مراحل خرید، قرارداد مکتوب بین خریدار و فروشنده امضا گردد. عقد قرارداد به صورت حضوری و در تهران می باشد. البته برای خرید اقساطی نیازی به ضامن، چک یا سفته نخواهد بود و خریدار می تواند تنها با به همراه داشتن کارت ملی در محل حضور یابد.

از آنجا که قرارداد از نوع " قرارداد به شرط تملیک " می باشد، سیم کارت به خریدار تحویل داده خواهد شد و بعد از تسویه کامل، سند سیم کارت به نام خریدار تغییر می یابد. بر اساس این قرارداد خریدار به پرداخت اقساط در زمان مقرر متعهد می گردد و در عوض فروشنده نیز باید بعد از تسویه کامل، مراحل انتقال سند را تکمیل نموده و سیم کارت را به نام خریدار بزند. مطابق قانون خرید و فروش سیم کارت مالیات ندارد، ولی هزینه تغییر، مطابق تعرفه سالیانه محاسبه می شود که باید پرداخت گردد.

طرح خرید سیم کارت اقساطی رندباز، این امکان را به متقاضیان پیش شماره 0912 می دهد تا در صورت تمایل به راحتی مالک کدهای پایین خط 0912 مانند کد 1،2 و 3 شوند. حتی خرید شماره های رند این سیم کارت که به دلیل اعتبار از ارزش بالایی برخوردارند نیز تنها با پرداخت پیش پرداخت و به همراه داشتن کارت ملی برای عقد قرارداد؛ امکان پذیر است.

 

البته این انتخاب هوشمندانه محدودیت هایی دارد که لازم است به آن توجه کنید:

1. عدم امکان نقل و انتقال سیم کارت

2. قطع کامل سیم کارت در صورت عدم پرداخت اقساط

3. تخلیه سیم کارت در صورت عدم تسویه بعد از سه ماه

 

با توجه به این که 72 ساعت قبل از زمان پرداخت اقساط از طریق سیستم رندباز، جهت یادآوری و پرداخت؛ پیامک پرداخت اقساط به شماره خریدار ارسال می گردد، در صورت عدم پرداخت در زمان مقرر سیم کارت قطع کامل می شود و برای وصل مجدد آن لازم است کلیه اقساط معوقه به صورت یکجا تسویه گردد. در صورت عدم تسویه بعد از 3 ماه، سیم کارت تخلیه می گردد. بعد از 6 ماه پس از تخلیه، اگر مبالغ بدهی پرداخت نشود؛ سیم کارت عودت و غیر قابل استرداد می شود.

قطعا خرید اقساطی سیم کارت 0912 یک معامله برد برد است، مزیت این خرید در رندباز به مراتب بسیار بهتر و خاص تر خواهد بود. زیرا رندباز به عنوان یک وب سایت تخصصی که سال هاست در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کند و با بیش از هزاران بازدید کننده در روز قیمتی واقعی از سیم کارت ها را در اختیار شما قرار می دهد. البته لذت یک خرید ارزان و اقتصادی تنها مزیت خرید از رندباز نیست، بلکه خرید اقساطی سیم کارت 0912، فرصتی است برای تجربه یک خرید امن که در هیچ سایت یا فروشگاه اینترنتی دیگر وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این وب سایت رندباز با ایجاد امکان خرید اقساطی سیم کارت 0912، این فرصت را به خیلی از افراد داده تا با پرداخت تنها یک سوم هزینه ی سیم کارت و یک امضای ساده، مالک شماره دلخواهشان شده و از اعتبار و اصالت آن لذت ببرید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 9 خرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');