روش های لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اپراتور های  سیم کارت همیشه در قبال اینترنت خدماتی را نیز به مشترکانشان می دهند تا اگر علاقه داشته باشند بتوانند از آنها استفاده کنند. یکی از آنها که به صورت خودکار است و مشترکانشان لازم نیست دست به اقدامی بزنند  تمدید خودکار بسته های اینترنت است . بسیاری از افراد که کارشان با اینترنت از این طرح بسیار رضایت دارند که به صورت خودکار اینترنت هایشان بعد از اتمام تمدید می شود.اما بعضی افراد بعد از استفاده از بسته مورد نظر علاقه ایی به تمدید ندارند و بلد هم نیستند که لغو کنند بسته های اینترنت را. این نوع تمدید ها با رضایت خود مشترکان که اینترنت را خریده اند می شود که هر زمان بسته اینترنته به اتمام رسید بتوانند اپراتور ها  به راحتی تمام بتوانند که تمدید  کنند. این کار برای کسانی که تمدیدی بسته های اینترنت را دارد یک هزینه بسیار ناچیز دارد که بعد از تمدید هزینه اش برای افراد اس ام اس می شود

این سرویس مفید و اقتصادی که در بعضی شرایط کاملا به نفع مشترکین فراموشکار می باشد، باعث نارضایتی برخی کاربران شده و اپراتورها را بر آن داشته تا با ارائه راهکار جدید، رضایت خاطر این دست از مشترکان را نیز فراهم آورند. اگر شما هم یکی از کاربران ناراضی از تمدید خودکار بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل هستید، پیشنهاد می کنم از روش های ذیل برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت خود استفاده کنید.

 

روش های لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت همراه اول

 

روش اول: استفاده از کد دستوری یا USSD

این روش به عنوان آسان ترین و در دسترس ترین روش، در اسرع وقت شما را از تمدید خودکار بسته های اینترنت همراه اول راحت می سازد. برای این کار کافی است مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول کد دستوری  # 100 * 8 * را شماره گیری و ارسال نمایند.

 

روش دوم: ارسال پیامک

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با ارسال عدد 8 به سرشماره 8080  و یا ارسال عدد 328 به سرشماره 111 درخواست خود را برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت ثبت نمایند.

 

روش سوم: شماره گیری 9990

تماس با شماره پشتیبانی همراه اول، 9990، یکی دیگر از راه های ثبت درخواست لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت مشترکین همراه اول می باشد.

 

روش های لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت ایرانسل:

 

روش اول: استفاده از کد دستوری یا USSD

استفاده از کد دستوری # 9 * 5 * 555*  برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت ایرانسل، راحت ترین و سریع ترین راه ممکن برای خلاصی از مشکل تمدید خودکار بسته های اینترنت این اپراتور می باشد که کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند از آن استفاده نمایند.

 

روش دوم:  شماره گیری 700

تماس با پشتیبانی ایرانسل، شماره 700، یکی دیگر از راهکارهای این اپراتور برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری می توانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 

روش سوم: عدم شارژ سیم کارت اعتباری

در این روش کاربران سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند سیم کارت خود را به اندازه کافی شارژ نکنند. زیرا تمدید خودکار بسته های اینترنت از طریق کم کردن از شارژ سیم کارت فعال می شود و در صورتی که سیم کارت مشترک اعتبار کافی نداشته باشد، تمدید بسته به صورت خودکار لغو می گردد.

 

با توجه به آنچه که گفته شد اگر از آن دست از مشترکان کم مصرف اینترنت هستید که ترجیح می دهید نحوه ی مصرف اینترنت خود را به شخصه مدیریت کنید و از سرویس لغو تمدید خودکار بسته اینترنت استفاده نموده اید، بعد از اتمام بسته فعلی، دیگر تائیدیه ای از شما دریافت نخواهد شد و تمدید خودکار بسته لغو می گردد. بنابراین با به اتمام رسیدن اعتبار حجمی یا زمانی بسته فعلی شما، تعرفه استفاده از اینترنت با تعرفه ی آزاد محاسبه می گردد که عددی به مراتب بالاتر از تعرفه موجود در بسته ها می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 2 خرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');