روز جهانی ارتباطات و هدیه ایرانسلی ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

فناوری ارتباطات که یکی از مهمترین بخش های زندگی اجتماعی بوده است و بسیار برای افراد مهم است. در این سال ها که حوزه  ارتباطات بسیار مهم شده به خاطر اینترنت و  مسائل آن و بخش مهمی از زندگی افراد  دنیا را تشکیل می دهد. این روز ها که ما در روز های جهانی ارتباطات به سر می بریم شرکت ایرانسل به خاطر روز جهانی ارتباطات هدایای ویژه ایی را به  کسانی که سیم کارت ایرانسل دارند اعطا می کند. جامعه امروزی که در کنترل بخش ارتباطات است و هر روز از این بخش چیز های زیادی را یاد می گیرد. امسال هم اتحادیه بین المللی فناوری ارتباطات  موضوع  تسریع تحولات دیجیتال در شرایط دشوار را امسال نام گذاری کرد. ارتباط که برای همه افراد بسیار مهم است و در این سال ها توانسته اطلاعات افراد را گسترش دهد. این حوزه یکی از مهم ترین حوزه فعالیت می  باشد و در کنار ارتباطات  بخش اطلاعات این حوزه بسیار مهم است . 

به همین خاطر، اپراتور ایرانسل با در نظر گرفتن هدیه ی ویژه ای که از روز سه شنبه در اختیار مشترکین قرار می گیرد، به استقبال این روز رفته است. بنا به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی؛ هدیه ی ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل پنجم تلفن همراه در ایران، یک بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ی ایرانسلی است که با قیمت تخفیفی در اختیار مشرکین این اپراتور قرار می گیرد. بسته ترکیبی هدیه روز جهانی ارتباطات ایرانسل شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی ( درون شبکه) و یک گیگا بایت اینترنت بین المللی است که تنها به قیمت 4،000 تومان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این بسته تخفیفی که از بامداد روز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 در دسترس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل خواهد بود، از زمان فعال سازی تنها یک روز اعتبار داشته و هر کاربر تنها یک بار فرصت دریافت این هدیه را خواهد داشت. بنابراین کلیه مشترکین ایرانسل می توانند در این روز با مراجعه به "سوپر اپلیکیشن ایرانسل من "بسته ی اینترنت پیشنهادی هدیه روز جهانی ارتباطات را خریداری نموده و یا با شماره گیری کد دستوری # 5 * نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.

در دنیای مدرن امروز ارتباطات به طور کلی دگرگون شده و به شکلی کاملا پیچیده ای با فناوری گره خورده است و شکل نوینی از ارتباطات را به وجود آورده که باعث شکل گیری سبک زندگی دیجیتال گشته است. روز جهانی ارتباطات و فناوری در اصل فرصتی است برای سازمان ها تا با اقدامات موثر در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بالا بردن مهارت های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری های جدید، سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال داشته باشند.

بنابراین هدیه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی برای مشترکین در نظر گرفته شده، می تواند گامی موثر در راستای مهم جلوه دادن نقش فن آوری ها در زندگی مدرن امروزی باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 31 ارديبهشت 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');