90 میلیون سیم کارت همراه اول در اختیار مردم است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 این اپراتور دارای گسترده ترین پوشش شبکه تلفن همراه در سراسر کشور می باشد که به لطف رومینگ ملی برخی مشترکین اپراتورهای دیگر در برخی مناطق از پوشش شبکه همراه اول استفاده می کنند. همراه اول از آغاز فعالیت خود به عنوان اپراتور اول تلفن همراه در کشور همراه سعی در گسترش خدمات خود و ارائه به‌روز ترین خدمات به مشترکین خود را داشته است. این تلاش تا آنجا ادامه پیدا کرد که همراه اول صاحب بیشترین و گسترده ترین پوشش شبکه در کشور شد از این رو مشترکین این اپراتور می توانند در مناطق بیشتری از کشور از خدمات مکالمه و اینترنت همراه پر سرعت این اپراتور بهره ببرند.

به نقل از پایگاه خبری رندباز، به لطف همین پوشش شبکه گسترده و سراسری، بسیاری از اقشار مردم تمایل به داشتن سیم کارت همراه اول به صورت دائمی یا اعتباری و استفاده از خدمات این اپراتور را دارند. همین امر باعث شده است که اپراتور اول تلفن همراه در ایران رتبه نخست مشترکین تلفن همراه در کشور را نیز به خود اختصاص دهد.

مدیر عامل همراه اول در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز داده غرب و شمالغرب کشور که در شهر تبریز واقع شده است که توسط همراه اول ساخته شده است عنوان کرد: در حال حاضر تعداد 90 میلیون سیم کارت اپراتور همراه اول در اختیار مردم در سراسر کشور است که از این میزان 20 میلیون سیم کارت از نوع دائمی و 70 میلیون از نوع اعتباری می‌باشند.

مدیر عامل همراه اول در ادامه افزود: تحول دیجیتال یکی از موضوعات اصلی بوده و یک انقلاب بزرگ در دنیا است. در همراه اول تمرکز ما بر روی برقراری ارتباط تماس صوتی یا دیتا بوده و در دوره جدید نیز جهت گیری به همه چهار حوزه smac بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد که در 6 سال اخیر میزان مصرف اینترنت تلفن همراه یا دیتا 500 برابر افزایش داشته است که نشان از علاقه و اقبال مشترکین به استفاده از خدمات دیجیتال اپراتورهای تلفن همراه می باشد. در حال حاضر 100 درصد شهرها در سراسر کشور تحت پوشش شبکه اینترنت همراه اول قرار دارند و می توانند از خدمات 3G یا 4G  استفاده نمایند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت همراه اول , اپراتور همراه اول , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 31 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');