ضیافتی دیگر از ایرانسل در اولین رمضان قرن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امسال که برای اولین بار در قرن جدید ماه مبارک رمضان شروع شده و اپراتور های سیم کارت هم به خاطر این قضیه به مردم عیدی می دهند تا بتوانند در این ماه هم استفاده کنند.یکی از این اپراتور هایی که امسال هم مثل سال های پیش به مردم عیدی می دهد شرکت ایرانسل است . ایرانسل امسال هم با دادن اعتبار هایی که همیشه خاص بوده برای مشترکانش باعث این شده که همیشه در این ماه از اپراتور های دیگر برتر باشد. در این ماه مبارک رمضان هم ایرانسل با دادن اعتبار هایی باعث خوش حالی  مشترکانش شده است . در این ماه ایرانسل به تمامی مشترکانش تحت بسته مکالمه ایی هدیه هایی ویژه ایی می دهد که خیلی خوب و به صرفه برای مردم هستند . این طرح که به نام تماس در وقت نماز است به نظر میاد با بازخورد های بسیار عالی از طرف مردم برخورد کند و بتواند رضایت مردم را بگیرد ایرانسل را  بیش تر از این محبوب کند

علاوه بر این" کمپین ضیافت رمضان در بهار با اپلیکیشن پیشواز ایرانسل،" یکی دیگر از خدمات این اپراتور در این ماه پر خیر و برکت است که برای همراهی بیشتر با مشترکین در نظر گرفته شده است. فرصت شرکت در این کمپین برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل تا تاریخ 13 اردیبهشت 1401 مصادف با عید سعید فطر می باشد که علاقمندان با شرکت در قرعه کشی این ضیافت نیز شرکت داده خواهند شد.

برای شرکت در قرعه کشی، لازم است کاربران در بخش پیشواز شخصی، یک پیشواز خلاقانه با صدا، نوازندگی یا هنرنمایی خودشان ساخته و به عنوان آهنگ پیشواز از آن استفاده کنند. برای افزایش امتیاز مشترکین می توانند این آهنگ پیشواز شخصی را با دوستان، آشنایان و همکاران خود به اشتراک بگذارند، تا آنها نیز در صورت تمایل از آهنگ شما به عنوان آهنگ پیشواز خط خود استفاده نمایند که در این صورت هم امتیازی نصیب آنها شده و هم برای شما امتیازی مضاعف در نظر گرفته می شود.

 بر اساس اعلام روابط عمومی این اپراتور، جوایز این قرعه کشی به شرح ذیل می باشد:

 

یک دستگاه گوشی هوشمند هواوی برای نفر اول

مچ بند هوشمند هواوی برای نفرات دوم و سوم

100 هزار تومان شارژ هدیه کیف پول دیجیتال برای 1401 نفر

 

مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #75* نسبت به دریافت اپلیکیشن پیشواز اقدام نمایند





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : پنج شنبه 25 فروردين 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');