هدیه های رمضانی اپراتور رایتل به میهمانان خدا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اپراتور رایتل که در سال 1386 شروع به فعالیت کرد و توانست خیلی زود در بین مردم محبوب شود و با اپراتور هایی چون همراه اول و ایرانسل به رقابت بپردازد و موفقیت های بی شماری کسب کند  و جز اولین اپراتور هایی باشد که اینترنت پر سرعت به مردم میدهد. در این سال ها اپراتور رایتل که توانسته جز نخستین اپراتور هایی  باشد که فناوری های جالبی را در زمینه ارتباط معرفی کند.امسال هم اپراتور رایتل به رسم هر ساله و به خاطر آمدن ماه مبارک رمضان به مشترکانش عیدی داده است که مردم روزه دار بتوانند از این عیدی به نحو احسنت استفاده کنند. در این سالها که اپراتور رایتل  که خدمات گسترده ای را در حوزه ارتباطات انجام داده است.رایتل در این ماه که ماه مهمانی خدا هست می خواهد با عیدی هایی که میدهد دوباره محبوبیت اش را افزایش دهد و بتواند که در بحث اینترنت هم جز اولین اپراتور های سیم کارت شود و بتواند که جایگاه همراه اول را کسب کند

رایتل، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نهادن به مشترکین، طرح ویژه این ماه خود را تحت عنوان "قرعه کشی روزانه ماه رمضان" از روز پنج شنبه 18 فروردین ماه 1401 آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داد. البته این طرح یک فرصت استثنایی برای آنهایی که تا کنون رایتلی نشده اند، نیز به شمار می آید. چرا که بر اساس اعلام روابط عمومی رایتل افرادی که در این ماه پر خیر و برکت به جمع مشترکین این اپراتور بپیوندند، علاوه بر استفاده از مزایای سیم کارت رایتل، وارد قرعه کشی روزانه این ماه نیز می شوند. بنابراین افراد می توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت نام و خرید و یا فعال سازی سیم کارت در بازه زمانی اعلام شده، اقدام نموده ویکی از برندگان خوش شانس جایزه نقدی 50 میلیون ریالی این اپراتور باشند.

البته اپراتور رایتل امکان استفاده از این سرویس ویژه را برای تمام مشترکین خود فراهم نموده و کلیه مشترکین فعلی رایتل نیز در صورت استفاده از سیم کارت خود؛ در قرعه کشی روزانه ویژه ماه رمضان این اپراتور شرکت داده خواهند شد. این قرعه کشی که روزانه از تاریخ 19 فروردین ماه 1401 برگزار می گردد، از بین مشترکین فعال روز قبل ( مشترکین جدید و قدیم) بوده و برندگان خوش شانس هر روز از طریق وب سایت رایتل اعلام خواهند شد.

علاوه براین اپراتور رایتل با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هدایا و بسته های تخفیفی زیر را نیز برای مشترکین خود ارائه نموده است:

  • 1000 دقیقه مکالمه رایگان رایتلی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ویژه روزهای 16 و 17 فروردین

  • بسته ترکیبی رایتل 10به مناسبت آغاز ماه رمضان از تاریخ 14 الی 19 فروردین

بنابراین مشترکین می توانند در صورت تمایل با شماره گیری کد دستوری # 225 * نسبت به فعال سازی بسته 1000 دقیقه مکالمه رایگان رایتلی و با شماره گیری کد دستوری # 200 * نسبت به فعال سازی بسته ترکیبی رایتل اقدام نمایند. اپلیکیشن کاربردی " رایتل من" نیز در این خصوص در اختیار مشترکین خواهد بود. البته مشترکین این اپراتور می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل به آدرس rightel.ir نسبت به خرید بسته ها و آگاهی از اخبار روز مربوط به این اپراتور اقدام نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 22 فروردين 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');