بسته اینترنت همراه نامحدود اپراتور ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در این سالها اپراتور ایرانسل همیشه در تلاش بوده است که همیشه بهترین انتخاب برای مردم باشد تا بتواند بهترین خدمات را بدهد . در این چند سالهم بسیار ایرانسل موفق و همیشه رضایت مشتریانش را داشته و با بهترین نوع خدماتی که داشته بهتراز همراه اول کارکرده بود. ایرانسل که در چند سال اخیر همیشه به خاطر اینترنت های به صرفه اش مورد زبان زد همه بوده است و در تلاش بوده که بهترین کیفیت را برای مخاطبانش قرار دهد تا جایی که حتی از همراه بهتر کار کند. حالا که عید نوروز بسیار نزدیک است و همه در تب و تاب مسافرت هستند وظیفه ایرانسل بسیار سنگین شده است و همه در شرکت ایرانسل در تلاش هستند که با ارائه خدمات بسیار عالی بتوانند رضایت مشتریان را در سال جدید داشته باشند تا بتوانند بهترین نوع اینترنت را به مردم بدهند و بار دیگر به عنوان یکی از اپراتور های برتر میان مردم قرار بگیرند تا بتوانند امپراتوری ایرانسل را گسترش بدهند

استفاده از اینترنت نامحدود و اینترنت غیر حجمی که هیچ محدودیتی برای کاربران نداشته باشد، یکی از سرویس های منحصر بفردی است که در سال های اخیر از سوی اپراتورها ارائه شده و مورد استقبال کاربران متفاوتی قرار گرفته است. این سرویس که اکثرا مورد توجه گیمرها، تولید کنندگان محتواها و دانلودرها می باشد، در اصل برای کاربرانی است که برایشان حجم اینترنت مهم تر از سرعت آن می باشد. البته سرعت اینترنت ایرانسل در طول شبانه روز از میزان قابل قبولی برخوردار است، ولی استفاده کنندگان این طرح معمولا کسانی هستند که مصرف اینترنت آنها بسیار زیاد بوده و ترجیح می دهند با خیال راحت از خرید اینترنت نامحدود خود لذت برده و پیغام "حجم اینترنت شما تمام شده است" را دریافت نکنند.

در حال حاضر بسته شبانه اینترنت نامحدود همراه ایرانسل با اعتبار زمانی یک روزه با قیمت 3 هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگی با قیمت 10 هزار تومان به طور محدود در اختیار مشترکین این اپراتور قرار می گیرد که کاربران متقاضی می توانند با شماره گیری کد دستوری # 5 * 555 * از آن بهره مند گردند. البته شایان ذکر است که بسته اینترنت شبانه در بازه زمانی ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده می باشد.

بنابراین مشترکین ایرانسل برای مدیرت بهتر هزینه های مربوط به اینترنت می توانند با توجه به نیاز خود از مناسب ترین بسته اینترنت همراه نامحدود در دوره های روزانه یا شبانه استفاده نمایند. این سرویس که از نظر حجم مصرفی هیچ گونه محدودیتی برای کاربر نخواهد داشت، یک فرصت اقتصادی و ارزان برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می باشد که بتوانند براساس برآورد نیازشان هزینه اینترنت همراه خود را به میزان چشمگیری کاهش دهند.

وب سایت رسمی ایرانسل کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص این طرح، بسته ها، سرویس ها و خدمات اینترنتی دیگر این اپراتور مبتنی بر فناوری 3G ، 4G و EDGE را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و کافی ست علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی به آدرس وب سایت ایرانسل به نشانی www. Irancell.ir مراجعه کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 25 اسفند 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');