رویدادی دیگر از سامسونگ و رونمایی از عضو جدید خانواده گلکسیA


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در سال های اخیر همیشه جنگ میان اپل و سامسونگ بوده است تا بتوانند بازار به نفع خود بکنند. در سال های اخیر با آمدن تیم کوک شرکت دست به اقدام های مختلفی زده است و باعث ایجاد خون تازه در شرکت اپل شده است که همین مسئله باعث اتفاقات مثبت در بازار گوشی شده و همه شرکت ها علی الخصوص سامسونگ باعث تحول در طراحی های گوشی شده است. در این سال ها سامسونگ همیشه جز سه برند محبوب در میان مردم بوده است و خیلی از مردم گوشی های این شرکت را به دست داشتند علی الخصوص که با گوشی های بسیار عالی و قیمت مناسب توانستند در بازار های متوسط  به خوبی و با قدرت نمایش بگذارند. در این چند وقت هم که با آمدن سری جدید گوشی هایش توانستند که محبوبیت میان مردم پیدا کنند و بسیاری از بازار را به نفع سامسونگ عوض کنند . حال باید دید در ایونت جدید شرکت سامسونگ منتظر رونمایی از چه نوع گوشی های باشیم

در رویداد Galaxy A Event که قرار است در 17 مارس ( 26 اسفند ماه) برگزار گردد، گوشی هوشمند گلکسی A 52 s که نسخه ارتقا یافته مدل گلکسی A 52 محسوب می شود، رونمایی می گردد. علاقمندان به این رویداد می توانند این کنفرانس را از وب سایت شرکت سامسونگ و یا کانال یوتیوپ تماشا کرده و از نزدیک با عضو جدید این خانواده بیشتر آشنا گردند.

عضو جدید خانواده گلکسی A که از مشخصات فنی قابل قبولی برخوردار است به نوعی یک گوشی میان رده محسوب می شود. پشتیبانی این مدل از نسل پنجم اینترنت و برخورداری از گواهی نامه IP67 به تنهایی می تواند نشان از کیفیت بالای این مدل بدهد، ولی ویژگیهای سخت افزاری گلکسی A52s که منجر به اجرای برنامه ها در سریع ترین زمان و کمترین مصرف انرژی می گردد، آنقدر قوی و جذاب بوده که بدون شک این مدل را به یک مدل محبوب در بین گیمرها تبدیل خواهد کرد.

 البته طراحی ساده و شیک این مدل در رنگ های ملیح و مات می تواند مناسب افراد ساده پسند نیز باشد، اما نمایشگر 605 اینچی فوق العاده روشن گلکسی A52s و باتری 4500 میلی آمپری آن از مشخصاتی است که تقریبا هر کاربری را راضی کرده و این مدل را قطعا به یکی از پرفروش های بازار سامسونگ بدل خواهد کرد.

گلکسی A52s یکی دیگر از مدل های کهکشانی سامسونگ محسوب می شود که با توجه به قیمت و ویژگیهای ارتقا یافته اش یک گزینه مناسب برای خرید در نظر گرفته می شود و ویژگیهای بسیار عالی نرم افزاری که در برنامه دوربین آن قرار دارد، می تواند آن قدر عکس های خارق العاده و خاطره انگیز بگیرد که قابل رقابت با بسیاری از مدل های موجود در بازار می باشد.

این گوشی با امکانات یک پرچمدار، عملا یک مدل همه فن حریف است که واقعا به درد هوادارانی می خورد که تمایلی به خرید گوشی های بالای 500 دلار ندارند ولی در عین حال دلشان می خواهد از بهترین ها لذت ببرند. با توجه به این که اپل به تازگی از نسل سوم آیفون SE خود که یک گوشی هوشمند زیبا و مقرون به صرفه است، رونمایی کرده، انتظار می رود مدل های جدید گلکسی A با قیمت مناسب و ویژگی های منحصر بفردش یک رقیب جدید و جدی برای آن به شمار آید. البته برای تعیین قیمت دقیق این مدل باید تا رویداد رونمایی سامسونگ صبر کرد.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 25 اسفند 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');