کاهش مکالمات رومینگ ملی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در این سال های اخیر همراه اول سعی کرده است که همیشه بهترین خدمات را به مشتریانش بدهد. بیشترین پوشش دهی شبکه در سال های اخیر برای شرکت همراه اول بوده است . بعد از آن هم رایتل توانسته جایگاه بعدی را برای پوشش دهی شبکه بدست آورد.حتی می توان با سیم کارت های همراه اول و ایرانسل و رایتل از همه نقاط دنیا به ایران زنگ زده و با دوستان خود صحبت کنیم.

در راستای رفاه حال مشترکین، برای اولین بار در سال 93 رومینگ ملی در بین سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل برقرار شد. هدف از اجرای این طرح این بود که چنانچه در منطقه ای، سیم کارت متعلق به یک اپراتور آنتن نداشت، مشترک بتواند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، بهره مند گردند. اجرایی شدن این طرح بین سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی تا سال 97 به طول انجامید. در حال حاضر مشترکان کلیه اپراتورها به راحتی از طرح رومینگ ملی استفاده می کنند و از یک مکالمه پایدار و ارتباط مستمر لذت می برند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آماری از آخرین مکالمات انجام شده از طریق رومینگ ملی منتشر کرده است که در جدول ذیل آمده است:

 

تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی به تفکیک اپراتور تا پایان سه ماهه سوم سال 1400

 

اپراتور میهمان

اپراتور میزبان

اپراتور میزبان

اپراتور میزبان

اپراتور میهمان

همراه اول

ایرانسل

رایتل

همراه اول

-

2،210،205

0

ایرانسل

12،043،149

-

0

رایتل

3،897،577

2،740،292

-

 

بر اساس این آمار در سه ماهه سوم سال 1400، در مجموع 20 میلیون و 891 هزار و 323 مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته است که بیشترین میزبانی طبق انتظار متعلق به همراه اول و کمترین آن به رایتل تعلق دارد.

طبق آمار منتشر شده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رومینگ ملی در سه ماهه دوم سال 1400 ، 22 میلیون بوده است که اگر با سه ماهه سوم سال مقایسه شود، با کاهش دو میلیونی تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی مواجه هستیم.







:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 16 بهمن 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');