دریافت وام با سیم کارت!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در این روز ها خبری از سمت رئیس بانک مرکزی انتشار شده است که باعث تعجب اکثر مردم به خصوص بانکداران شده است و نمی دانیم که این خبر چقدرش واقعی بوده است و چقدر آن می توان دروغ باشد .خبرهم این بوده است که مردم می توانند با سیم کارت خود وام اخذ کرده .اگر این خبر راست باشد که باید تسهیلات و زیرساخت هایی به وجود بیاد که برای مردم راحت باشد یا اینکه این هم یکی از طرح هایی است که فقط روی کاغذ امده است.

آن چه که مسلم است سیم کارت های اعتباری و دائمی در کشور از همان روزهای اولیه استفاده از موبایل از ارزش ریالی بسیار خوبی برخوردار بودند و بازار خرید و فروش آنها همواره داغ و پر التهاب بوده است. به طوری که امروزه با گذشت تقریبا سی سال نه تنها از ارزش مادی آنها کم نشده بلکه برخی از پیش شماره ها از قیمت بسیار بالایی برخوردارند. این ارزش ریالی در خصوص شماره های رند و سیم کارت کد 1پیش شماره 0912 که از رقم های نجومی غیر قابل باوری برخوردارند، بسیار  قابل تامل می باشد.

علی صالح آبادی، رئیس کل بانک مرکزی در مصاحبه ای بیان کردند که" اگر کسی رتبه اعتباری خوبی دارد باید بتواند با وثیقه های بسیار آسان وام بگیرد و حتی دو ضامن هم اضافه است."

ایشان در ادامه این خبر خوشحال کننده افزودند که در حال آماده سازی زیر ساخت های لازم برای دریافت وام های خرد به ویژه وام ازدواج از طریق سیم کارت، سهام عدالت و یا کارت یارانه می باشند.

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی این موضوع اجرایی خواهد شد؟ گفتند که در حال حاضر بانک مرکزی در حال آماده سازی رتبه اعتباری افراد و اعلام آن به بانک ها می باشد که بعد از آماده سازی زیرساخت ها و بستر مورد نیاز،افراد می توانند برای دریافت وام بدون هیچ ضامنی فقط با ارائه وثیقه هایی مانند سیم کارت، کارت یارانه و یا سهام عدالت وام های خرد را دریافت کنند.در پایان نیز ایشان ابراز امیدواری کردند که این موضوع در سال آینده اجرایی خواهد شد.

دریافت وام بدون داشتن ضامن، وثیقه های سنگین و تشریفات اداری، قطعا یکی از مهمترین خواسته های متقاضیان وام در کشور می باشد که تاکنون محقق نشده و عملا سیستم بانکی کشور از آن استقبال نکرده است و هنوز در سیستم بانکی کشور بستر مناسب چنین برنامه هایی وجود ندارد. حال باید دید برای تسهیل در روند دریافت وام، سازوکار چیده شده بانک مرکزی چقدر اجرایی خواهد بود.

با توجه به این که رئیس کل بانک مرکزی قول دادند که در سال آینده به گونه ای عمل نمایند که مردم بتوانند در این بخش احساس آرامش داشته باشند؛ امید می رود به زودی تغییرات شگرفی در عرصه بانکداری کشور روی داده و افراد بتوانند در فضایی به دور از کاغذ بازی اداری، خیلی سریع از تسهیلات خرد و وامهایی با بهره کم، بهره مند گردند





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 9 بهمن 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');