سیم کارت های بلااستفاده را حتما مسدود کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگر یک نگاه اجمالی به پرونده های که درون دادگستری ها موجود است و افرادی را گرفتار کرده است بیاندازیم متوجه خواهیم شد که افراد زیادی که گرفتار پرونده های سنگین هستند حقیقتا بی گناه بوده و اسیر دام افراد سو استفاده گری شدند که خود را از اعمال قانون مبرا کرده اند

یکی از این مسائلی که پای افراد بی گناه را روزانه به کلانتری ها باز کند مسئله ی سیم کارت است

باید به این نکته توجه شود که هرگونه سوء استفاده و یا تخلفی که به وسیله سیم کارت صورت می گیرد عواقبی که دارد تماما بر عهده مالک آن سیم کارت بوده و باید در دادگاه پاسخگوی این اتفاق باشد.وجود همچین دلیلی باعث تاکید بسیار سازمان تنظیم مقررات بر استعلام مداوم مالکیت خطوط شده است. 

طرح احراز هویت سیم کارت های تلفن همراه به دلیل جلوگیری از تخلف و سوءاستفاده از سیم کارت هایی است که هویت نامعلومی دارند،ایجاد شده است و هدفش حذف سیم کارت های بی هویت می باشد.

امکان دارد مجرمان با به دست آوردن اطلاعات هویتی اشخاص، سیم کارت هایی را به نام آن ها ثبت کنند و در نتیجه به وسیله این سیم کارت ها دست به کارهای متفاوتی از جمله ایجاد کانال،سایت، مزاحمت و در نهایت ایجاد درگاه های بانکی برای دزدی از حساب های بانکی اشخاص بزنند، که تمام این جرایم بر عهده مالک سیم کارت می باشد.

 

برای استعلام سیم کارت ها می توانید از راه های زیر استفاده کنید:

 

ارسال کد ملی به شماره ۳۰۰۰۱۵۰ و یا ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت

مراجعه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نشانی mobilecount.cra.ir

 

هنگامی که اطلاعات مغایرت داشت هرچه سریع تر باید به یکی از دفاتر پیشخوان مراجعه نموده و خطی که اطلاعات آن نامعلوم بود را مسدود نمایید.

 





:: برچسب‌ها: سلب مالکیت سیم کارت+سلب غیرحضوری سیم کارت+رندباز+سیم کارت اعتباری+سیم کارت دائمی+فناوری دو سیم کارته ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 21 دی 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');