بازی فکری فرسکو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هنر همیشه منشا زیبا و خلاقیت بشر بوده است و همیشه وجد آدمیان را به نمایش گذاشته است . نقاشی هم یکی از آن هنر هایی است که  شور و شعف را میان آدم ها نمایان کرده است. چه نقاشی هایی که در کلیسا باعث حیرت آدمیان شده است  و باعث زیبا هایی شده است.
در بازی فکری فرسکو Fresco ما یه سری نقاش و علاقه مند به هنر باستانی هستیم…

پس میریم که برای بازسازی نقاشی های دیواری دوره رنسانس، رنگ بخریدم و با ترکیب اونها زیباترین نقاشی ها رو بازسازی و دوباره خلق کنیم…

در بازی فکری fresco بازیکنان در نقش استادان نقاشی که نقاشی هاشون آدم رو از بیخود میکنه هستن که برای بازسازی نقاشی دیوارهای کلیسای رنسانس توی شهر فرسکو با هم رقابت می کنن.

نحوه انجام بردگیم فرسکو Fresco

در بردگیم fresco در هر دور بازی هر فرد باید بر اساس برنامه روزانه و شخصی خودش از خواب بیدار بشه و به دنیا سلام کنه بعدش باید سراغ چی؟؟؟!!

باید بره که شاگردش رو بفرسته برای تهیه مواد اولیه به بازار برن، رنگ ها رو سریعا به کارگاه های رنگ سازیش بیاره با فوت فن مخصوص به خودش در کارگاهش ترکیب کنه

در نهایت با اون رنگ ها نقاشی های مختلفی که در حال خراب شدن هستن یا اینکه دیوار هایی که کلا نیاز به نقاشی مجدد دارند رو بازسازی کنه و بکشه.

همیشه میگن دنیا مال سحرخیز هاست پس مسلما هر چقدر زودتر از خواب بیدار بشین به نفعتونه

خب وقتی زود بلند بشین به بازار با کیفیت تری دسترسی دارین و مواد بهتری رو میتونین از بازار به دست بیارین

قطعا با دیر بیدار شدن هم کالاهای اساسی و رنگ های بیشتری رو در بازار از دست میدین؛

به عبارت دیگر کالاهای به درد نخور در بازار باقی میمونن و سهم تنبل ها میشن.

توی بازی رومیزی فرسکو Fresco البته حواستون هم باشه که خیلی وقت ها زود از خواب بیدار شدن میتونه باعث نارضایتی شاگرد هاتون بشه و شروع کنن به اعتراض و تحصن؟؟!!! و کارایی و انرژی‌شون رو در طول روز از دست بدن.

در عوض هم کارگرانی که دیرتر از خواب بیدار میشن انرژی و روحیه بیشتری برای نقاشی کشیدن دارن.

در کل که اینجا قطعا جایی که شما رو به چالش میکشه و نمیدونین که چیکار باید بکنین….

درکل در طول بازی بازیکنان با ترکیب رنگ های پایه آبی، زرد و قرمز، رنگ های ترکیبی می سازن و با استفاده از اونا در قسمت های مختلف نقاشی خود، تصاویر زیباتری رو خلق میکنن و در نهایت امتیاز بیشتری میگیرن.

زمانی که مقدار مشخصی نقاشی باقی بمونه، راند پایانی بازی خارجی فرسکو آغاز میشه و بازیکنان یک راند دیگر بازی میکنن تا در نهایت بازیکنی که بیشترین امتیاز رو داره، برنده بازی بشه.

 





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 24 آذر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');