بسته های اینترنت شبانه همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 همراه اول برای استفاده مشترکین خود از خدمات اینترنت تلفن همراه بسته های اینترنتی متنوعی را در نظر گرفته است که در دو قالب بسته های اینترنتی آلفا و آلفا+ دسته بندی می شوند. بسته های اینترنتی آلفا دارای محدودیت سرعت هستند اما بسته های آلفا+ سرعت بدون مرز را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد.

یکی از بسته های اینترنتی که علاقمندان خاص خود را دارد بسته های اینترنت شبانه می باشد. بسته های اینترنت شبانه معمولا در یک بازه زمانی تعریف شده قابل دسترسی هستند و به نسبت بسته های روزانه از قیمت پایین تری برخوردارند. همراه اول نیز بسته های ویژه ای برای ساعات شبانه در نظر گرفته است که نام آن ها را شبانت گذاشته است.

بسته های اینترنت شبانت همراه اول از ساعت 2 تا 7 بامداد قابل استفاده هستند که تنوع زیادی هم دارند. بسته های شبانت نیز مانند سایر بسته ها در دو گروه آلفا و آلفا+ قرار می گیرند.

بسته های دارای محدودیت حجم شبانت: برای خواندن جدول های بسته ها به پایگاه خبری سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز مراجعه کنید.

همراه اول علاوه بر بسته های دارای محدودیت حجم بسته های نامحدود شبانه هم در نظر گرفته است که البته برای هرکدام یک سقف منصفانه مصرف در نظر گرفته است.

 

علاوه بر بسته های آلفا به تازگی همراه اول بسته های اینترنت شبانه آلفا+ را نیز برای کاربران و مشترکین خود در نظر گرفته و ارائه می نماید. بسته های آلفا+ با محدودیت حجم فقط در بازه زمانی 2 تا 7 صبح قابل استفاده می باشند اما در بسته های نامحدود یک سری از بسته ها از ساعت 1 بامداد تا 11 صبح نیز قابل استفاده هستند.

سته های آلفا+ نامحدود شبانه همراه اول بر خلاف بسته های آلفا سقف مصرف منصفانه نداشته و به صورت نامحدود در ساعات تعیین شده در اختیار مشترکینی که اقدام به خرید آن کرده اند قرار می گیرد.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: همراه اول , اینترنت شبانه همراه اول , سیم کارت همراه اول , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 21 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');