نگاهی به وضعیت اینترنت اپراتورها در تابستان ۱۴۰۰


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

یکی از مهم ترین مزیت ها  اینترنت سیم کارت این است که شما می توانید آن را در همه جا همراه خود حمل کنید و در مترو ماشین و… از اینترنت استفاده ی لازم را ببرید هرچند آنتن دهی این نوع از اینترنت در بعضی جاها مثل مناطق دورافتاده و یا برای مثال مترو ضعیف تر است اما با احتساب تمامی این موارد این دسته از اینترنت قابل دسترس ترین نوع اینترنت برای تمامی افراد میباشد و سرعتش نسبت به سرعت کلی اینترنت ایران بسیار عالی است و فعالسازی آن به این طریق است که شما با توجه به نوع اپراتور خود کد دستوری لازم را وارد کرده و پس از فعالسازی سرویس کلی اینترنت میتوانید برای صرفه جوی در هزینه ها از بسته های اینترنتی استفاده کنید

 

آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از وضعیت توسعه اینترنت اپراتورهای تلفن همراه در کشور نیز نشان دهنده رشد قابل توجه مشترکین اینترنت همراه می باشد. بر اساس آمار منتشر شده از این سازمان تعداد مشترکین اینترنت اپراتورها در سه ماهه دوم سال 1400 افزایش قابل ملاحظه ای داشته است که در مقایسه با آمارهای سه ماهه بهار 1400، این روند صعودی و قابل توجه می باشد.

براساس این گزارشات، از تعداد حدود 90 میلیون مشترک سیم کارت اینترنت، اپراتور همراه اول حدود 48 میلیون و 200 هزار سیم کارت، اپراتور ایرانسل حدود 38 میلیون و 100 هزار سیم کارت و اپراتور رایتل حدود 4 میلیون مشترک سیم کارت همراه اول کشور را دارا می باشند.

البته با توجه به دسترسی کاربران به سیم کارت های 3G و 4G، گزارش منتشر شده آمار تفکیکی اپراتورها را این گونه نشان می دهد:  از 48 میلیون و 200 هزار سیم کارت همراه اول ،حدود 38 میلیون مشترک از سیم کارت 4G  و 10 میلیون  و 200 هزار مشترک سیم کارت 3G  استفاده می کنند. از حدود 38 میلیون و 100 هزار سیم کارت ایرانسل نیز حدود 32 میلیون و 700 هزار مشترک سیم کارت  4G و حدود 5 میلیون و 400 هزار مشترک سیم کارت  3G وجود دارد و در نهایت از 4 میلیون مشترک سیم کارت رایتل حدود 3 میلیون و 300 هزار مشترک سیم کارت  4G  و 700 هزار مشترک سیم کارت  3G موجود است.

این رده بندی با صدرنشینی همراه اول چه در تعداد مشترکین اینترنت و چه در تعداد سیم کارت های 4G ، نشان می دهد که همراه اول در جذب کاربر بسیار موفق عمل کرده است. هرچند که بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رشد 17 درصدی همراه اول در کنار رشد 3 درصدی ایرانسل  و 3/0 ( سه دهم ) درصدی رایتل موید این موضوع  است که همه اپراتورها در نیمه دوم سال جاری توانسته اند وضعیت خود را بهبود بخشیده و عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.

نگاهی اجمالی به جدول منتشر شده نشان می دهد که بهبود وضعیت پهن باند های ثابت و سیار، قطعا در جذب مشترکین جدید نقش اساسی بازی خواهد کرد و لازم است که اپراتورها برای ارتقا جایگاه و کسب محبوبیت در این حیطه فعالیت مثمرثمر داشته باشند. استقبال بیشتر مردم از اینترنت  4G نیز از نکات بسیار مهم و تامل برانگیز این گزارش می باشد که به سادگی نباید از کنار آن گذشت.

 





:: برچسب‌ها: اینترنت همراه , اینترنتی بی سیم , اینترنت سیم کارت , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 3 آذر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');