جزئیات بیشتر از شیائومی 12X


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

برند اپل با رونمایی از مجموعه ی آیفون 13 خود نه تنها نبض شبکه های اجتماعی را در دست خود گرفت بلکه بازار را نیز یک تنه بلعید و به هیچ برندی اجازه ی دیده شدن را نداد ! هرچند برند سامسونگ با گوشی تاشو خود حسابی غوغا به پا کرد اما بازهم اپل از آن پیشی گرفت اما در این میان برندهای دیگری بودند که در مرحله ی اول مجموعه ی آیفون 13 و در مرحله ی دوم گوشی تاشو سامسونگ اجازه ی اجازه ی رونمایی درست و دیده شدن را از آنها گرفت مانند برند شیائومی و هواوی.اما اکنون که بازار از تب و تاب این دو گوشی ها  خارج شده است برند شیائومی دارد از مجموعه شیائومی 12 خود رونمایی میکند

مدت زمان زیادی از کشف یک گوشی جدید هوشمند از سری 12 شیائومی با کد psyche توسط یکی از منابع شناخته شده صنعت موبایل نمی گذرد، دستگاهی که گفته می شد با شماره مدل 2112123G برای بازار چین و شماره 2112123AC در بازار های جهانی شناخته خواهد شد. بازار شایعات که بعد از این افشاگری ها حسابی داغ شده بود؛ امروز با خبری جدید از دنیای دیجیتال شیائومی بسیار رونق گرفت.

گزارش های جدید نشان می دهد که شیائومی بر روی دو مدل گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 870 کار می کند که احتمال می رود یکی از آنها با برند ردمی روانه بازار گردد. گوشی هوشمند بعدی که با برند شیائومی معرفی خواهد شد، با نام 12 ایکس دارای ابعاد 4/145 در 4/65 خواهد بود.

شنیده ها حاکی از آن است که همراه مدل های شیائومی 12 و شیائومی 12 اولترا، کوچکترین گوشی هوشمند سال های اخیر شیائومی به نام شیائومی 12 ایکس رونمایی خواهد شد.

نمایشگر امولد 6.28 اینچی با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 12 هرتزی این گوشی هوشمند از فناوری 5G پشتیبانی می کند. اخیرا گوشی هوشمند شیائومی 12 ایکس در پلتفرم های گواهی TENAA و  3 دیده شده است که می تواند بیانگر پشتیبانی این مدل از فناوری شارژ سریع 67 وات هم باشد.

از دیگر ویژگی های شیائومی 12 ایکس، استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است که قطعا یکی از دلایل اصلی درخشش این مدل در رویداد سال 2022 شیائومی خواهد بود. گفته می شود که این مدل از HDR10 پشتیبانی کرده و در زیر صفحه نمایش، نسل جدید اسکنر اثر انگشت قرار دارد که البته هنوز از مزایای دقیق آن آگاهی نداریم.

درست است که در حال حاضر اطلاعات دقیق زیادی در مورد شیائومی 12 ایکس در دسترس نیست، ولی با نزدیک شدن سال نو میلادی و رویداد 2022 شیائومی، امیدواریم جزئیات بسیار روشن تری از این مدل در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

 





:: برچسب‌ها: شیائومی , تلفن همراه هوشمند , گوشی موبایل , تلفن همراه , رندباز , دوربین شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 2 آذر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');