خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل و مزایای آن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

درست است که سیم کارت های همراه اول و به خصوص سیم کارت های دائمی همراه اول با پیش شماره ی 0912 محبوبیت و معروفیت بیشتری دارند همچنین سیم کارت های رند آن از قیمت بالایی برخوردارند اما سیم کارت های اعتباری ایرانسل به دلیلی قیمت مناسبی که داشتند و دارند همیشه با استقبال خوبی مواجه شده اند به طوری که خیلی از افراد چندین سیم کارت اعتباری ایرانسل را دارا هستند به همین دلیل این اپراتور تمامی تلاش خود را کرده که راه های خرید سیم کارت ایرانسل را تسهیل ببخشید و این بار اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی سیم کارت ایرانسل زده است هرچند که فروشگاه هایی از قبیل رندباز نیز پیش از آن فروش اینترنتی سیم کارت ایرانسل را میسر کرده بودند

ایرانسل به عنوان اولین و معتبرترین اپراتور دیجیتال در کشور که همواره در ارائه طرح های متنوع پیشتاز بوده است، تلاش کرده است تا در این دوران مشترکین خود را تنها نگذاشته و با فراهم کردن زمینه های یک خرید آسان و ارزان، آسودگی خاطر کاربران را فراهم آورد.

در طرح فروش ویژه سیم کارت های ایرانسل، این اپراتور امکان خرید و ارسال رایگان سیم کارت اعتباری، دائمی با پیش شماره 0900، سیم کارت حرفه ای، سیم کارت دانش آموزی کوشا، و سیم کارت ویژه مودم اینترنت پرسرعت ( TD-LTE) را به صورت آنلاین فراهم کرده است. البته در فروشگاه های آنلاین ایرانسل همیشه امکان خرید آنلاین سیم کارت با هزینه ارسال 295 هزار ریال وجود داشته است، ولی این بار ایرانسل با حذف هزینه ارسال، خدمت ویژه ای را به مشترکین خود ارائه داده و سیم کارت های خریداری شده در این طرح را به صورت صددرصد رایگان با پست به آدرس خریدار ارسال می نماید.

علاقمندان به این طرح می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایرانسل ، در بخش خرید سیم کارت، ابتدا نوع سیم کارت مورد نظر خود را به همراه بسته اولیه مربوطه انتخاب و سپس با پرداخت هزینه سیم کارت، آن را خریداری نمایند.

ایرانسل به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران، در طول سالها تلاش نموده است که تمامی خدمات خود مانند خرید بسته های اینترنت ثابت و همراه، خرید شارژ، پرداخت قبض، مودم اینترنت ثابت و همراه، شرکت در حراج شماره های رند، تجهیزات خانه هوشمند و .... را در فروشگاه های خود به صورت آنلاین ارائه دهد که این امر در شرایط پاندمی نقش موثری در حفظ فاصله اجتماعی ایفا کرده است.

 





:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت , اپراتور دیجیتال , سیم کارت ایرانسل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 29 آبان 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');