راه های ارتباطی با اپراتور همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

به احتمال زیاد برای شما پیش آمده که بخواهید از یکی از خدمات اپراتور همراه اول استفاده کنید اما سوال و شبهه ای برایتان پیش بیاید ریا مثلا هنگام استفاده از یکی از خدمات اپراتور به مشکل بر بخورید و یا جدا از این ها بخواهید یک استعلام از بسته های مکالمه ای اینترنتی خود داشته باشید و یا به هر دلیل دیگری نیاز به برقراری ارتباط با اپراتور خود کنید به همین منظور اپراتور همراه اول روش های مختلفی را برای برقراری این ارتباط میسر کرده که معروف ترین و البته پرکاربرد ترین آن سامانه ی رایگان 9990 است که علاوه بر رایگان بودن مکالمات (البته در صورت تماس با خط ثابت یا سیم کارت همراه اول) 24 ساعته نیز میباشد

 

شماره تماس 9990

 

این سامانه تماس دوسویه که برای برطرف کردن کلیه مشکلات فنی و غیر فنی طرح ریزی شده به عنوان اولین و راحت ترین راهکار ممکن در اختیار کلیه مشترکین اپراتور همراه اول قرار دارد تا به صورت 24 ساعته و هفت روزه هفته، از خدمات آن استفاده نمایند.

برقراری تماس از طریق سیم کارت همراه اول با شماره 9990 کاملا رایگان بوده و مشترکان می توانند با سیم کارت خود به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان بهره مند گردند. شماره تماس 09129990 نیز برای برقراری ارتباط از طریق شماره ثابت می باشد.

لازم به ذکر است که تماس با این شماره از طریق سیم کارت ایرانسل و سایر اپراتورها مانند رایتل رایگان نیست و شما باید از طریق سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول و یا تلفن ثابت اقدام به برقراری تماس رایگان کنید.

 

خدمات 9990

 

راهنمایی مشترکین ( تعویض سیم کارت سوخته، ثبت نام، تغییر مالکیت، ثبت سریال گوشی و...)

فروش انواع Device اینترنت همراه

قطع و وصل پیامک های تبلیغاتی و مبتنی بر محتوا

بررسی مشکلات پیام کوتاه ( SMS)، پیام چند رسانه ای ( MMs) و اینترنت ( GPRS)

راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه

اطلاعات مربوط به سرویس ها، خدمات و صورتحساب مشتریان

اعلام وضعیت سیم کارت و علت قطع تلفن همراه

راهنمایی در خصوص نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه

راهنمایی در خصوص رومینگ بین الملل، تعرفه های جاری و کشورهای طرف قرارداد

پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم

اطلاع از مدت و مبلغ سیم کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن

اعلام نشانی و شماره تلفن ادارات و مراکز ارائه خدمات تلفن ثابت، دفاتر ارتباطی و ICT کل کشور

دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل

 

خدمات IVR دو زبانه ( فارسی و انگلیسی )

 

اطلاع از اینترنت همراه ( نوترینو) خرید بسته و اعلام مشکلات

امکان شارژ مستقیم ( TOP UP) به صورت دلخواه

دریافت خدمات غیر حضوری ( دریافت PIN و PUK) دریافت ریز مکالمات، تغییر رمز عبور، وصل تلفن همراه قطع شده)

دریافت اطلاعات ، فعال سازی و غیر فعال سازی سرویس های ویژه مانند آوای انتظار،تماس بان، اینترنت همراه، همراهان اول و ...

کلیه خدمات مالی ( قبض میان دوره و پایان دوره، اطلاع از تعرفه ها و...)

خروج از لیست سیاه ( ویژه مشترکین اعتباری)

شرکت در نظر سنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادات

 

پست الکترونیک

 

پست الکترونیک خدمات همراه اول به آدرس 9990@mci.ir نیز آماده پاسخگویی به سوالات ، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات مشترکین از طریق ایمیل می باشد. در این سامانه بعد از دریافت ایمیل کاربر، کارشناسان همراه اول تلاش می کنند تا در سریعترین زمان ممکن ایمیل را بررسی و پاسخ مناسب را ارسال نمایند. در صورتی که درخواست کاربر نیازمند پیگیری بیشتر باشد، کارشناسان با کاربر تماس تلفنی برقرار می کنند.

 

دورنگار ( فکس)

 

مشترکین می توانند در صورت تمایل سوالات ، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را به دورنگار مرکز خدمات همراه اول به شماره 09129999900 ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

 

چت آنلاین (از من بپرس)

 

چت آنلاین که قطعا مخاطبان خاص خود را خواهد داشت، یکی دیگر از راه های ارتباطی با کارشناسان همراه اول می باشد. مشترکان متقاضی باید ابتدا به سامانه همراه من به آدرس my.mci.ir مراجعه نموده و به صورت آنلاین با پشتیبان در ارتباط باشند.

در حال حاضر امکان نصب این برنامه برای دو سیستم عامل اندروید و ios وجود داشته و کاربران می توانند درخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را در این اپلیکیشن ثبت نمایند. در این سامانه امکان ثبت درخواست " تماس با من " نیز وجود داشته که در صورت فعال سازی، کارشناسان همراه اول از طریق سامانه 9990 در اسرع وقت با مشترک تماس می گیرند.

همراه اول روش های دیگری مانند سامانه 195 ( رگولاتوری) را نیز برای رفع مشکلات کاربران راه اندازی کرده است که این سامانه نیز در نهایت به شماره تماس 9990 منتهی می شود، بنابراین ابتدایی ترین و سریع ترین روش برای برقراری ارتباط با کارشناسان همراه اول همان 9990 می باشد.

کاملا مبرهن است که همراه اول برای حفظ جایگاه تجاری خود در دنیای رقابت تلاش نموده است تا با فراهم کردن راه های گوناگون ارتباطی، خدمات خود را به بهترین نحو ممکن در اختیار کاربران قرار دهد. پاسخگویی 24 ساعته و در دسترس بودن همیشگی کارشناسان قطعا از مهمترین گام های این اپراتور برای جذب مشتری بوده است که به بهترین نحو ممکن اثر بخش بوده است.

 





:: برچسب‌ها: همراه اول , اینترنت شبانه همراه اول , سیم کارت همراه اول , رندباز , کلید همراه , همراه من , 9990 ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : پنج شنبه 20 آبان 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');