طرح های تشویقی همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

حتما تا به امروز از بسته های تشویقی اپراتور خود استفاده کرده اید چرا که این بسته ها از نظر اقتصادی به شدت مقرون به صرفه می باشند و مخصوصا در حال حاضر به دلیل تعرفه های بالای اینترنت فعالسازی چنین بسته هایی واقعا ضروری میباشد از معروف ترین این بسته های بسته های مکالمه رایگانی ست که اپراتورها در هنگام عید نوروز برای تبریک عید و صحبت ها به مخاطبین خود هدیه میدهند فعالسازی این بسته ها به اینگونه است که شما به وارد کردن کد دستوری مربوطه این بسته را برای خود فعال می کنید البته خیلی ازین بسته ها به منظور خوشامدگویی و تشکر برخی اقدامات کاربران است ماند خرید سیم کارت جدید تبدیل سیم کارت از اعتباری به دائمی و… سایر این اقدامات که در این محتوا به آنها خواهیم پرداخت

 

سیم کارت دائمی جوانان

 

جوانان 18 تا 30 ساله ای که تا کنون سیم کارت دائمی همراه اول به نام انها نبوده است نیز می توانند با مراجعه به مراکز خدمات همراه اول و یا فروشگاه های آنلاین همراه اول سیم کارت دائمی جوانان را با 60 درصد تخفیف به قیمت 60 هزار تومان تهیه کنند. این سیم کارت شامل بسته های خوش آمد به شرح ذیل می باشد:

 

10 گیگابایت اینترنت سی روزه

 

این بسته که همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد، مهلت سی روزه استفاده داشته و امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اینترنت، مکالمه ترکیبی با آن به صورت همزمان وجود دارد.

استعلام این بسته با کد دستوری # 10*100* و #30*1000* و #0*100* و اپلیکیشن همراه من مقدور می باشد.

 

 تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

 

همراه اول برای مشترکینی که تمایل دارند سیم کارت اعتباری خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کنند، راه حل کم هزینه ای معرفی کرده است. در این طرح دارندگان سیم کارت های اعتباری می توانند بدون خرید سیم کارت دائمی، سیم کارت اعتباری خود را به راحتی به سیم کارت دائمی تبدیل کنند.

 

نحوه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی:

 

مراجعه حضوری به مراکز فروش و خدمات حضوری

دقت نمایید در زمان مراجعه مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و سیم کارت فعال اعتباری خود را به همراه داشته باشید.

 

 

هدیه نسخه جدید همراه من

 

همراه اول برای کاربرانی که نسخه جدید اپلیکیشن همراه من را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند، یک بسته اینترنت 10 گیگابایتی به عنوان هدیه در نظر گرفته است. مشترکین می توانند برای نصب نسخه جدید، به صفحه اختصاصی اپلیکیشن همراه من مراجعه کنند و یا کد دستوری #111* را شماره گیری نمایند.

البته اگر این مشترکین نسخه جدید را تا تاریخ 31 تیر 1400 نصب کرده باشند در قرعه کشی 10 جایزه 50 میلیون ریالی هم شرکت داده خواهند شد.

برای دریافت هدیه نیز لازم است کاربران پس از ورود به حالت پیشرفته اپلیکیشن، در صفحه اصلی گزینه" طرح تشویقی " را انتخاب نمایند. در تب " هدیه همراهی " که برای کاربر نمایش داده می شود ، امکان فعال سازی طرح وجود دارد. البته اگر قصد معرفی این طرح را به دوستان خود دارید، می توانید با انتخاب گزینه " اشتراک گذاری " نسبت به آن اقدام کنید.

تمام مشترکین شماره دائمی و اعتباری همراه اول یک مرتبه می توانند از این هدیه 10 گیگابایتی برخوردار گردیده و همزمان با فعالسازی این طرح از بسته های دیگر همراه اول اعم از اینترنت ، مکالمه و ترکیبی استفاده کنند.

این بسته هدیه از زمان فعال سازی به مدت 72 ساعت قابل استفاده می باشد و با شماره گیری کد دستوری #10*100* امکان استعلام بسته وجود دارد.

 

طرح مکالمه و اینترنت همراهی

 

همراه اول به پاس قدردانی از مشترکین دائمی و اعتباری خود ( به غیر از مشترکین انارستان )، طرح همراهی را پیشنهاد می دهد که در این طرح بسته های اینترنت مختص هر کاربر ( متناسب با الگوی مصرف مشترک ) به او پیشنهاد می شود که قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد داشت.

در این طرح که محدودیتی برای کاربران در تعداد دفعات خرید مجدد بسته در یک ماه وجود ندارد، مشترکین می توانند پیش از اتمام بسته اینترنت همراهی نیز، بسته بعدی را سفارش دهد.

قیمت بسته های اینترنت متناسب با حجم بسته متفاوت بوده و بسته پیشنهادی بنا به الگوی مصرف به صورت ماهانه به روز می گردد.

مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #62*100* بسته اینترنت همراهی خود را رویت و در صورت تمایل فعال نمایند.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و راهنمایی کاربران می توانند کد راهنما #9*1000* و برای استعلام کد دستوری #10*100* را شماره گیری نمایند.

 

قرعه کشی بزرگ همراه اول

 

بزرگترین قرعه کشی همراه اول که قرار است در روز پانزدهم آذر ماه برگزار شود، آن چنان هیجانی در بین مشترکان ثابت، دائمی و اعتباری این اپراتور ایجاد کرده است که تقریبا همه به دنبال کسب امتیاز بیشتر در این جشنواره هستند. در این کمپین ماهانه به 20 نفر از مشترکینی که در ماه قبل سیم کارت دائمی یا اعتباری خود را فعال کرده و یا از بسته های اینترنت و مکالمه این اپراتور استفاده کرده اند، مبلغ 50 میلیون تومان هدیه داده خواهد شد.

این کمپین که در بازه زمانی ابتدای مهر ماه 1400 تا انتهای آذر ماه برگزار می شود، شامل همه مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور می شود. کاربران می توانند به صورت رایگان در این طرح ثبت نام کرده و با فعال کردن سیم کارت جدید و یا خرید بسته های مکالمه و یا اینترنت، شانس خود را در این قرعه کشی امتحان نمایند.

 

نحوه ثبت نام

 

مشترکین می توانند به صورت رایگان با شماره گیری کد دستوری # 35*10* در این طرح ثبت نام نمایند .

امتیاز مشترکین از روز ثبت نام به بعد محاسبه می گردد و برای استعلام وضعیت نیز کاربران می توانند از کد دستوری #350*10* استفاده کنند. کد دستوری #359*10* نیز راهنمایی های لازم را در اختیار مشترکین قرار می دهد.

 

قوانین مهم طرح

 

با توجه به این که قرعه کشی این جشنواره بر اساس امتیاز دهی می باشد، لازم است که مشترکین برای کسب امتیاز بیشتر تلاش کنند تا شانس بیشتری در زمان قرعه کشی داشته باشند.

فعال سازی سیم کارت دائمی 100 امتیاز

فعال سازی سیم کارت اعتباری 10 امتیاز

خریداری بسته های مکالمه و اینترنت در هر روز یک امتیاز ( هر 10 هزار تومان)

 

 

 

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من

در نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، ابتدا وارد قسمت " خدمات " شده و سپس بخش " تبدیل سیم کارت "را انتخاب نموده و با طی کردن مراحل تبدیل به راحتی صاحب یک سیم کارت دائمی شوید.

 

فروشگاه آنلاین همراه اول :

 ابتدا لازم است به فروشگاه آنلاین همراه اول وارد شده و در قسمت " سیم کارت "، منوی" تبدیل اعتباری به دائمی " را انتخاب کنند و بعد از وارد کردن شماره تلفن اعتباری خود منتظر ارسال رمز یکبار مصرف باشید. سپس بعد از مطالعه قوانین وشرایط، کسر هزینه تبدیل از مبلغ اعتبار را تایید نمایند.

هزینه تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی 100 هزار تومان می باشد که 36000 تومان از این مبلغ به عنوان تضمین پرداخت دریافت می گردد. همراه اول یک بسته اینترنت 30 گیگابایتی با مدت زمان استفاده یک ماهه از زمان فعال سازی سیم کارت دائمی را به عنوان هدیه این طرح در نظر گرفته است.

 

 

 

100 گیگابایت اینترنت به مدت 4 ماه

 

این بسته به صورت خودکار در 4 ماه متوالی ( هر ماه 5/2 گیگابایت ) از ماه دوم فعال سازی سیم کارت ، فعال می گردد.

 امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اینترنت، مکالمه و ترکیبی با این هدیه به طور همزمان وجود دارد.

کد دستوری #10*100* و #30*1000* و #0*100* و اپلیکیشن همراه من برای استعلام می باشد.

 

200 دقیقه مکالمه درون شبکه

 

این بسته با مهلت استفاده 30 روزه، 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت را از زمان فعال سازی سیم کارت برای مشترک مقدور می سازد.

امکان فعال سازی این طرح با بسته های مکالمه مدار فیروزه ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

استعلام این طرح نیز با کد دستوری # 30*1000* و اپلیکیشن همراه من مقدور است.

 

200 دقیقه مکالمه خارج شبکه

 

این بسته هم با مهلت 30 روزه از زمان فعال سازی سیم کارت، امکان تماس 200 دقیقه مکالمه رایگان خارج از شبکه را به کاربر می دهد. امکان فعال سازی این طرح با بسته های مکالمه دار فیروزه ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود داشته و با شماره گیری کد دستوری #30*1000* و اپلیکیشن همراه من استعلام این طرح امکان پذیر است.

 

 هدیه شارژ وفاداری

 

از تاریخ 5 مهر ماه 1400، اپراتور همراه اول برای مشترکین اعتباری که یک سال یا بیشتر از فعال سازی یا تغییر نام سیم کارتشان می گذرد، طرح وفاداری را معرفی نموده است. در این طرح مشترک علاوه بر دریافت شارژ مربوط به مبلغ پین، به ازای هر سال وفاداری یک درصد شارژ بیشتر دریافت می کند که عدد مربوط به سال رو به پایین گرد می شود.( مثلا برای 8 سال و 10 ماه ، 8 درصد شارژ بیشتر) و حداکثر تخفیف قابل ارائه هم 10 درصد می باشد.( بالاتر از 10 سال هم 10 درصد در نظر گرفته می شود.)

در این طرح اولویت مصرف با شارژ هدیه وفاداری بوده و در صورت دارا بودن بسته های هدیه دیگر، کارکرد مشترک ابتدا از اعتبار بسته های هدیه کسر خواهد شد و سپس از شارژ وفاداری مصرف می شود. مشترکان می توانند از این شارژ اضافه برای مکالمات، پیامک و اینترنت درون شبکه استفاده کنند و امکان خرید بسته و یا انتقال اعتبار با آن وجود ندارد.

مدت زمان اعتبار هدیه شارژ وفاداری فارغ از مبلغ شارژ 6 ماه می باشد که امکان فعال سازی دو یا چند هدیه شارژ وفاداری به طور همزمان وجود دارد.

کد دستوری #1291*10* امکان بررسی مشمولیت در طرح هدیه شارژهمراهی و مقدار درصد هدیه را مشخص خواهد کرد که در صورت تمایل با شماره گیری کد دستوری # پین*122*10* می توانید این طرح را فعال سازید.

 

هدیه تولد

 

هدیه تولد شامل کلیه مشترکین حقیقی ( نه حقوقی ) سیم کارت های دائمی ( به جز مشترکین شرایط خاص و بدهکار ) و اعتباری ( به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه، دو طرفه و سلب امتیاز ) خواهد بود. مالکین این سیم کارت ها می توانند در روز تولد خود یکی از هدایای زیر را انتخاب و فعال نمایند.

24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه با شماره گیری کد دستوری #411*10*411 ( تا 24 ساعت بعد از فعال سازی معتبر می باشد)

2 گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان با شماره گیری کد دستوری #4121*10*4121( دارای اولویت مصرف نسبت به سایر بسته ها)

120 امتیاز باشگاه فیروزه ای با شماره گیری کد دستوری #419*10*419 ( امتیاز کسب شده تا پایان سال بعد فعال می باشد.)

120 امتیاز باشگاه فیروزه ای معادل 24 ساعت مکالمه درون شبکه و 200 مگابایت اینترنت می باشد . البته کاربران می توانند از تمامی بسته های موجود در باشگاه هم استفاده کنند. در صورت نیاز به راهنمایی مشترکان می توانند کد دستوری #419*10*419 را شماره گیری نمایند.

 

 هدیه شارژ بانوان

 

این هدیه هیجان انگیز هم مختص بانوانی است از سیم کارت های اعتباری همراه اول استفاده می کنند. در این طرح بانوان علاوه بر مبلغ شارژ از سی درصد شارژ بیشتر برخوردار می شوند و می توانند از آن برای مکالمه و پیامک درون شبکه و یا اپراتورهای دیگر داخل کشور استفاده کنند. البته مدت زمان استفاده از این هدیه محدود می باشد و قابل انتقال به سایر خطوط اعتباری نمی باشد.

 

 نحوه ثبت درخواست:

 

شماره گیری کد دستوری #14*1* (با استفاده از کارت بانکی )

ارسال پین شارژ و شماره گیری کد دستوری #پین*123*10*

فروشگاه های آنلاین همراه اول

 

هدیه شارژ جوانان

 

این طرح که شامل مشترکین اعتباری زیر 25 سال می شود در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده می باشد و امکان فعال سازی همزمان آن با سایر بسته های اینترنت وجود دارد.

این بسته که نسبت به سایر بسته ها در اولویت مصرف وجود دارد ، از حجم و مهلت استفاده متفاوتی برخوردار است.

مبلغ شارژ (ریال)

حجم بسته های اینترنت

مدت اعتبار

زمان استفاده از بسته

۵۰,۰۰۰

۳۰۰ مگابایت

یک روزه

۶ صبح تا ۱۲ ظهر

۱۰۰,۰۰۰

۱ گیگابایت

سه روزه

۶ صبح تا ۱۲ ظهر

۲۰۰,۰۰۰

3 گیگابایت

سه روزه

۶ صبح تا ۱۲ ظهر

۵۰۰,۰۰۰

8 گیگابایت

هفت روزه

۶ صبح تا ۱۲ ظهر

۱,۰۰۰,۰۰۰

20 گیگابایت

هفت روزه

۶ صبح تا ۱۲ ظهر

 

جوانان زیر 25 سال می توانند برای فعال سازی این طرح کد دستوری #15*1* و #124*10* را شماره گیری نمایند و یا با مراجعه به سایت فروشگاه آنلاین همراه اول برای دریافت شارژ اقدام نمایند.

کد های دستوری #0*100* برای استعلام و #159 *1* نیز برای راهنمایی مورد استفاده قرا می گیرند.

 

هدیه شتاب در پرداخت

 

این طرح شامل مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می باشد که قبض پایان دوره خود را حداکثر تا 6 هر ماه به صورت غیر حضوری پرداخت نمایند. این کاربران می توانند بنا به انتخاب خود از یک روز مکالمه رایگان درون شبکه، 2 گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان و یا 75 امتیاز باشگاه فیروزه ای برخوردار گردند. فقط مشترکین باید توجه داشته باشند که از زمان پرداخت تا پایان همان ماه امکان فعال سازی و برخورداری از هدیه را خواهند داشت.

با توجه به این که این هدیه به صورت خودکار فعال نمی گردد، مشترکین مشمول این طرح لازم است حداکثر تا پایان ماه با شماره گیری کد های دستوری ذیل نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند:

24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه #1151*10*

2 گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه #11521*10*

75 امتیاز باشگاه فیروزه ای #1153*10*

کد دستوری راهنما #1159*10*

با توجه به این که همراه اول طرح های دیگری مانند دوشنبه سوری مهر ماه نیز داشته است که مدت زمان استفاده از آن به پایان رسیده است، توصیه می شود مشترکین به طور منظم به سایت این اپراتور مراجعه کرده تا در زمان مقتضی از خدمات آن استفاده کنند.

 





:: برچسب‌ها: همراه اول , طرح‌های همراه اول , رندباز , خرید و فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 16 آبان 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');