بازی فکری نامه‌ی عاشقانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اوضاع کشور در بحران است پایتخت دچار هرج و مرج شده است خیانت ملکه به امپراتور باعث شده است که ملکه مارینا در زندان باشد تا تکلیف او مشخص شود . شاهدخت انب خود را در اتاقش حبس کرده تا باعث آزادی مادرش شود. در همین  لحظات سخت  شاهدخت خواستگارانی دارد که سعی می کنند که قلب او را تسخیر کنند تا بتوانند باعث از بین بردن ناراحتی او شوند.

شما در نقش یکی از این خواستگاران، در تلاشید تا با نامه های عاشقانه، شاهدخت رو جذب خودتون کنید و خودتون رو به دربار نزدیک تر کنید. اما متاسفانه دسترسی به شاهدخت کار راحتی نیست و این نامه عاشقانه قرار نیست به سادگی به دست او برسن. شما باید از چند واسط عبور کنید و به این معتمدین دربار، اطمینان کنید. البته لزوما این اطمینان کار درستی نیست…!

تا انتهای بازی، یک کارت شخصیت مخفی در دستان شماست که تعیین میکنه نامه ی شما توسط چه کسی به دست شاهدخت میرسه. شما در طول این بردگیم باید تلاش کنید که این شخصیت، نزدیکترین فرد به شاه دخت باشه تا نامه ی عاشقانه شما، زودتر از نامه های دیگران به دست او برسه.

بازی رومیزی نامه های عاشقانه یا همون Love Letter یه بردگیم بسیار پرافتخار و تحسین شده است که جوایز فراوانی رو برده. اگر ترکیب احساس و عاطفه رو با بازی های فکری دوست دارید، اگر به داستان های عاشقانه مثل رومئو ژولیت علاقه دارید و اگر یه شخص احساسی با ذهنی خلاق و هوش بالا هستید، بازی نامه عاشقانه رو از دست ندید… عشقتون منتظر شماست!





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 16 آبان 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');