بازی فکری داس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

1920 اروپا در گیر جنگ های داخلی شده است و هر کس دست به اسلحه برده تا بتواند از اراضی که دارد دفاع کند و هر کس هم بتواند یکی از شهر را بگیرد تمام شهر را غارت می کند برای همین مردم و حاکمان هر شهر سعی می کنند که بتوانند از مردم و اموالشان دفاع بکنند.

بردگیم سایس ( یا همان داس ) درباره شهر شگفت انگیزی به نام فاکتوری و مردم اونه. بازیکنان توی این بازی فکری، هر کدوم در نقش یکی از سران کشورهای درگیر و اروپاییان بلندپایه حاضر میشن و باید بیشترین اراضی از این سرزمین ارزشمند رو تصاحب بکنن. شهری که رو به فروپاشی و تخریبه، حالا میان دستان شما افتاده تا سهم خودتون رو از اون بردارید…

هر بازیکن با یه سری منابع مثل ادوات جنگی، سکه و زمین بازی رو شروع میکنه و بسته به قومی که انتخاب کرده، در یه ایالت خاص باید کارش رو شروع کنه و به مرور به نقطه پایانی برسه. در این میان عملیات های مخفی و ماموریت های شخصی زیادی برای هر بازیکن تعریف میشه که جذابیت بازی رو دوچندان میکنه. در بازی رومیزیscythe هر بازیکن میتونه سرنوشت خودش رو انتخاب کنه و خیلی به شانس متکی نباشه؛ در واقع تنها در انتخاب یک سری کارت محدود فقط بخت و اقبال دخیله و در تمام مبارزه ها در میدان جنگ، همه چیز در دستان خودتونه.

همین مساله و البته صفحه بازی فوق العاده زیبای بازی سایس، از عوامل جذابیت و موفقیت های بردگیم داس بوده تا جایی کهاین بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2016؛ یعنی دقیقا همون سالی که این بازی منتشر شد، معرفی شده.

بازی فکری سایس، نقاط متمایز زیادی دارد. مثلا زمان مرده در اون خیلی کم پیدا میشه؛ یا مثلا مکانیزم حذف بازیکن در اون وجود نداره. همین باعث میشه که تا آخر بازی هیجان داشته باشید و با یه تفکر استراتژیک درست، به هدفتون برسید. این بردگیم از همه نظر شما رو شگفت زده میکنه و همین دلیل محبوبیتش از سال 2016 تا همین الانه.

اگه سبک بازی های استراتژیک حتی به سبک کامپیوتری؛ مثل age of empires، rise of nations یا موبایلی مثل clash رو دوست دارید، باید بگم که بازی سایس دقیقا نسخه‌ی بردگیم شده‌ی اوناست.شما باید قدرت خودتون رو پرورش بدید، نیرو جمع کنید، بجنگید و پیروز باشید.

کارخانه ها، نیرو ها و سواره نظام همگی منتظر شما هستن

 





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 8 آبان 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');