نحوه ی فعالسازی گوگل وویس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

به جرات میتوان گفت گوگل در سهل نمودن زندگی انسان مدرن نقش بسیار زیادی داشته است و یا حتی میتوان گفت مهم ترین نقش را داشته است گوگل باعث شده است سنگین ترین تحقیق ها در خانه صورت بگیرد تحقیق هایی که گاها نیاز به رفتن به کتابخانه هایی خرج از شهری که در آن ساکنید را داشتند نام بردن خدمات گوگل و بیان حسناتش شاید ده ها ساعت وقت ببرد بنابراین ذکرش در این مقاله میسر نیست فقط این نکه از دل این مطالب ذکر شده در میاید که تمامی سرویس های گوگل به نفع مردم می باشد و باید تمامی تلاش خود را برای استفاده از آن ها بکنیم اما به دلیل تحریم ها ما متاسفانه در ایران از سرویس جدید گوگل نمی توانیم بهره ببریم که البته این به این معنا نیست که ما بیخیال آن شویم بلکه راه و چاره ای بدست میاوریم 

 

تجربه ثابت کرده است که اگر گوگل اقدام به ارائه ی خدمتی یا سرویسی کند هیچ شرکتی حتی شرکت هایی که فعالیت تخصصی در آن زمینه دارند نیز نمیتوانند با گوگل رقابتی داشته باشند و از دلایل این اتفاق را میتوان تعداد کاربران بسیار بالای گوگل، اعتماد مردم به این کمپانی، داشتن تیم متخصص و … اشاره  کرد.برای مثال با وجود کمپانی هایی که صدها نیروی متخصص و مترجم را در راستای ترجمه و تبدیل زبان قرار دادند اما بازهم تمامی ما برای ترجمه ی متون و یا معنی لغت خاصی به مترجم گوگل ارجاع می کنیم و البته قدرت بالای این مترجم و داشتن تمامی زبان های دنیا در دیتایش این استفاده را بین المللی کرده است و یا تمامی ما نگام مسیریابی به سراغ گوگل مپ میرویم 

اینبار گوگل در راستای خدمات گذشته ی خود یک سرویس جدید به نام گوگل ویس را طراحی کرده است گوگل ویس برنامه ای با سرویس تماس رایگان می باشد که بدون وجود سیم کارت فیزیکی، امکان برقراری تماس صوتی و ارسال و دریافت پیام متنی را از طریق پروتکل اینترنت (VOIP) برای کاربران مهیا می سازد.از آنجا که این سرویس از طریق اتصال پهن باند کار می کند، در آن قابلیت اتصال یک یا چند گوشی هوشمند و دستگاه های مختلف به شماره گوگل ویس تعبیه شده و افراد می توانند در هر مکانی که قابلیت دسترسی به اینترنت وجود داشته باشد، از آن استفاده کنند. این سرویس گوگل که بسیار شبیه جی میل می باشد، سابقه تماس ها، پیام های صوتی، مکالمات ضبط شده و داده های مربوط به حساب ها را نگهداری می کند.

تحریم های ایرانیان ساکن کشور، توسط بسیاری از فروشگاه ها و سرویس های بین المللی مانند مایکروسافت، پی پال و ... طبیعتا اجازه عضویت و یا استفاده از خدمات این سایت ها را برای ایرانیان مقدور نمی سازد، همین امر بسیاری از کاربران ایرانی را به سمت خرید شماره های مجازی گوگل ویس سوق داده تا بدین وسیله امکان استفاده از خدمات مختلف بین المللی برایشان مهیا شود. این خطوط، امکان وریفای کردن سرویس های مختلف بدون مشخص شدن هویت واقعی را به کاربر می دهد و به ایرانی ها کمک می کند تا از خدمات مختلف سرویس های بین المللی استفاده کنند. علاوه بر این امکان ثبت واتس آپ و تلگرام نیز با این شماره های مجازی وجود دارد.

این سرویس که در بین کاربران به خصوص ایرانی ها بسیار محبوب می باشد، از امنیت فوق العاده ای برخوردار است. در هنگام خرید خط، هر شخص یک جی میل و رمز عبور دریافت می کند که بعد از خرید لازم است، فرد وارد حساب کاربری خود شده و امنیت حساب خود را افزایش دهد. با انجام این نکات دیگر در مورد امنیت خط مجازی خود دغدغه نداشته باشید و مطمئن باشید فقط امکان دسترسی شخص شما به خط گوگل ویس فعال خواهد بود. 

 

استفاده از سرویس گوگل ویس مزایای فوق العاده ای برای کاربران آن خواهد داشت. مانند :

 

·        قیمت بسیار اقتصادی و مناسب

·        امکان ثبت نام و وریفای کردن بسیاری از سرویس ها مانند اپل آیدی، پی پال و آمازون

·        ارسال پیام متنی رایگان برای ساکنان ایالات متحده و کانادا

·        عدم محدودیت استفاده از خدمات خطوط گوگل ویس ( استفاده همزمان تلفن هوشمند، کامپیوتر، تبلت و لپ تاپ)

·        دائمی بودن

·        تماس بین المللی بدون پرداخت هزینه اضافی

·        پیش شماره 1+

·        عدم پرداخت اشتراک ماهانه و سالیانه

·        دریافت تماس و پیامک از سراسر جهان بدون نیاز به شارژ

·        برقراری تماس و ارسال پیامک به سایر کشورها با شارژ ارزی

·        تماس تلفنی با هزینه خیلی کم

·        شناسایی تماس گیرنده

·        رونویسی خودکار از هر پیام صوتی

·        ضبط تماس های صوتی

·        فیلتر کردن اسپم

·        فعال سازی منشی تلفنی و دایورت تماس ها به خطوط دیگر

·        بکاپ گیری و بازیابی پیام ها و تماس ها و امکان دسترسی مداوم به داده ها

·        امنیت بالا

با توجه به به این که افراد می توانند شماره گوگل ویس خود را به دلخواه انتخاب نمایند، با انتخاب یک شماره رند برای کسب و کار نه تنها از مزایای گفته شده برخوردار خواهید شد، بلکه اعتبار خاصی به بیزینس خود می بخشید.

این خطوط تنها با رعایت دو نکته بسیار ریز می تواند یک خط دائمی و کاربردی برای شما گردد. اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که" به هیچ وجه هنگام استفاده از این خطوط با آی پی ایران وارد نشوید و با برنامه تغییر آی پی، آن را به آی پی یکی از ایالات کشور آمریکا تغییر دهید."

 نکته بعد این که" هر ماه حداقل یک بار با یکی از شماره های امریکا، یک پیام یا یک تماس (حتی در حد بوق خوردن) داشته باشید، تا از بسته شدن خط گوگل ویس تان جلوگیری شود.

شما می توانید به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن google voice یا نسخه وب voice.google.com به خط خود دسترسی داشته باشد و از تمامی مزایای یک شماره مجازی امریکایی لذت ببرید.

 

طریقه ی فعالسازی این سرویس

 

ابتدا باید وارد حساب کاربری Google Voice به آدرس https://voice.google.com شده و در باکس Google Voice کد منطقه یا شهر خود را انتخاب کنید سپس یک شماره تلفن جدید ایجاد کنید و بعد با تائید شماره تلفن انتخاب شده و یا به اصطلاح Verify شماره تلفن ، سپس شماره تلفن فعلی خود را برای ارسال کد وارد کنید. حال گوگل ویس یک شماره یونیک برای برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک و صندوق صوتی به شما اختصاص می دهد و آن را برایتان ارسال می کند که لازم است آن را در باکس بعدی نوشته و روی Verify کلیک کنید. بعد از اطمینان از درست بودن شماره برای تاییدش نهایی روی گزینه Claim کلیک کرده و دو بار روی Finish بزنید تا درخواست شما نهایی گردد.

 





:: برچسب‌ها: گوگل , گوشی اندرویدی , رندباز , خرید و فروش سیم کارت , گوگل وویس , سرویس جدید گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : پنج شنبه 6 آبان 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');