عرضه یا عدم عرضه هواوی میت 50


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

درست است که کیفیت محصولات هواوی به برندی مانند اپل و یا سامسونگ نمیرسد اما این برند همیشه بین قشر متوسط جامعه به دلیل قیمت مناسبش محبوب بوده مخصوصا تو ی کشورهای مانند ایران که همیشه مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم میکنند اما در سال گذشته از طرف دولت آمریکا اتهاماتی بر این کمپانی مبنی بر سرقت اطلاعات کاربران بر این کمپانی وارد کرد که حواشی و البته خسارات زیادی را بر این کمپانی تحمیل نمود که نتیجه ی آن مستقل شدن این کمپانی تولید سیستم عامل هارمونی بود سیستم عاملی که گوشی هوشمند هواوی را متمایز ساخت و حال ما شاهد تولید گوشی های جدید و قوی از این کمپانی با چنین سیستم عاملی میباشیم

 

بر اساس گزارشات منتشر شده، قرار بود که شرکت هواوی مدل جدید میت را تا پایان سال جاری به بازار عرضه کند که ظاهرا مشکلات مربوط به تامین قطعات، این امر را به تعویق انداخته است. اخیرا شایعاتی مبنی بر لغو تولید سری میت 50 شنیده می شد که کارشناسان این شرکت آن را رد کرده و زمان رونمایی از این مدل را اوایل سال 2022 میلادی معرفی کردند. هرچند که برخی گزارشات حاکی از عرضه این مدل تا پایان سه ماهه دوم سال 2022 می باشد، ولی قطعا عرضه سری میت 50 لغو نشده است.

با توجه به شایعات شنیده شده پیرامون جزئیات اصلی گوشی میت 50، درست است که عدم عرضه این مدل تا این لحظه نتوانسته انتظارات علاقمندان به این برند را برآورده کند؛ ولی جزئیات مشخصات میت 50 نشان می دهد که شرکت هواوی در تلاش است تا در عرضه پرچمدار آینده اش سنگ تمام بگذارد.

این گوشی هوشمند که با سیستم عامل اختصاصی این شرکت یعنی هارمونی به بازار عرضه می شود؛ به نظر می رسد که از ارتباط ماهواره ای پشتیبانی می کند. خبری که اگر صحت داشته باشد، نشان می دهد خانواده آیفون 13 تنها گوشی های هوشمندی نخواهند بود که از این قابلیت پشتیبانی می کنند و شرکت هواوی با انتخاب سیستم ماهواره ای Beidou به کاربران خود این اجازه را می دهد تا در شرایطی که آنتن دهی وجود ندارد، از طریق ارتباط ماهواره ای پیام کوتاه ارسال کنند.

با توجه به تحریم های آمریکا در خصوص عدم دسترسی این شرکت به چیپست های پیشرفته، هواوی در این مدل از چیپ اسنپدراگون 898 با عملکرد پردازشی بالا استفاده کرده است که نشان از پشت سر گذاشتن بسیاری از موانع و مشکلات توسط کارشناسان این شرکت خواهد بود.

گوشی هوشمند هواوی میت 50 مانند سری آیفون 13 پرو مجهز به صفحه نمایش LTPO می باشد که از نرخ نوسازی تطبیقی و 120 هرتزی پشتیبانی می کند.

به نظر می رسد چینی ها با وجود تمام محدودیت ها، دست به نوآوری های زیادی زده اند و کاربران باید خود را آماده سورپرایزهای بیشتری کنند. با توجه به تعویق زمان رونمایی مدل میت 50 ، انتظار می رود این گوشی هوشمند با قابلیت های منحصر به فردی به کاربران معرفی شود.

 





:: برچسب‌ها: هواوی , گوشی هوشمند , گوشی موبایل , رندباز , هارمونی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 26 مهر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');