سیم کارت های کدام اپراتور بهترین آنتن دهی و اینترنت را دارند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت فصلی گزارش های مختلفی را در خصوص عملکرد اپراتورها منتشر می کند که در این مقاله قصد داریم به بررسی گزارش های فصل زمستان سال 98 این سازمان در ارتباط با عملکرد اپراتورهای موبایل فعال در کشور بپردازیم تا بتوان با مقایسه نتایج دریافت که کدام اپراتور در زمینه پوشش شبکه و اینترنت بهترین عملکرد را دارد. یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب یک اپراتور به منظور خرید سیم کارت و استفاده از خدمات آن، پوشش شبکه و به قولی وضعیت آنتن دهی آن می باشد. این که در مناطق مختلف به پوشش شبکه اپراتور سیم کارت خود دسترسی داشته باشید تا در شرایط اضطراری بتوانید تماس برقرار کنید نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی می باشد.

نقطه اصلی رقایت اپراتورهای موبایل در کشور باند پهن می باشد و افزایش پهن باند است که منجر به حرکت جامعه به سمت دیجیتالی شدن می شود. با نگاهی به جدول زیر در خصوص وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند توسط اپراتورها نکات قابل توجهی به دست می آید.

تا پایان سه ماهه چهارم سال 98 مجموع مشترکان 3G و 4G همراه اول نزدیک به 34 میلیون نفر می باشد که از این میان در حدود 12 میلیون مشترک از خدمات 3G و 22 میلیون مشترک از خدمات 4G این اپراتور استفاده می کنند. ایرانسل با حدود 31 میلیون مشترک در رتبه بعدی قرار گرفته است اما با حدود 22.5 میلیون مشترک استفاده کننده از خدمات 4G نشان می دهد که عملکرد این اپراتور در ارائه خدمات 4G بهتر از سایر اپراتورها بوده است.

همانطور که در جدول فوق مشاهده می کنید اپراتور همراه اول هم از نظر تعداد مشترکین و هم از نظر تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات 3G و 4G بهترین عملکرد را در بین اپراتورهای مختلف داشته است و در مقایسه با آمار سال گذشته نیز سریع ترین رشد را از آن خود کرده است.

اپراتور همراه اول بالاترین ضریب نفوذ را در بین اپراتورها در اختیار دارد. البته این اپراتور از بدو فعالیت این عنوان را در اختیار داشت و در تمامی سال ها آن را حفظ کرده است و در پایان سال 98 ضریب نفوذ خود را به 75.5 درصد رسانده است. اپراتور همراه اول بالاترین تعداد خطوط واگذار شده و خطوط فعال را در اختیار دارد اما در زمینه خطوط اعتباری واگذار شده و فعال عملکرد ایرانسل از همراه اول بهتر بوده است. البته همراه اول در تعداد خطوط دائمی واگذار شده به مشترکین عملکرد بسیار بهتری دارد به طوری که کل خطوط دائمی این اپراتور در حدود 5 برابر تعداد خطوط دائمی سایر اپراتورها می باشد.

همراه اول برای بدست آوردن بالاترین ضریب نفوذ در کشور به طور مستمر زیرساخت های خود را بهبود بخشیده و تعداد سایت های BTS خود را در سطح کشور افزایش داده است. همین امر باعث می شود که وزارت ارتباطات به منظور ارائه طرح های توسعه دیجیتال خود به اپراتور همراه اول تکیه کند.

همین امر باعث شده است که به دلیل پیشرفته تر بودن زیرساخت های همراه اول و تعدد سایت های BTS این اپراتور و در نتیجه پوشش شبکه گسترده، بیشترین بار میزبانی رومینگ ملی بر دوش همراه اول باشد به طوری که بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حدود 7 میلیون مشترک ایرانسل و 4 میلیون مشترک رایتل در سال گذشته میهمان همراه اول بوده اند و مکالمات خود را بر بستر این اپراتور انجام داده اند.

همراه اول در تعداد شهرها و روستاهای تحت پوشش نیز عملکرد به مراتب بهتری دارد و 96.5 درصد جمعیت شهرها و روستاها را پوشش می دهد. با برسی این آمار و اطلاعات به راحتی می توان پی برد که همراه اول در زمینه توسعه زیرساخت ها و گسترش پوشش شبکه خود بهترین عملکرد را در مقایسه با سایر اپراتورهای موبایل در کشور داشته است.

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: اپراتور همراه،همراه اول،ایرانسل،رایتل،رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 14 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');