بازی فکری زد و بند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شهر پر از آشوب شده است گروهی به دزدی پرداخته اند و خزانه کشور را غارت کرده اند و باعث به هم خوردن کار بیشتر مردم شده انده . اما آنهایی که این کار را کرده اند حالا در مکانی برای تقسیم غنائم نشسته اند و گروه برای تقسیم غنائم لحظه شماری می کنند .

وقتشه که غنائمی رو که دزدیدیم تقسیم کنیم. 140 کارت غنیمت توسط رئیس بین دزدها تقسیم میشه و اولین جرقه ها رو برای آتش جنگ داخلی روشن میکنه.

رئیس هم طبیعتا هوای دوستای خودشو بیشتر داره و پس قطعا تعداد زیادی از افراد گروه از سهم های خودشون ناراضی میشن و اونا هم سهم بیشتری میخوان؛

در نتیجه تصمیم به برکناری رئیس گروه میگیرن. یک سری هم بلوف میزنن و بقیه رو متهم به برداشتن سهم اضافه تر از سهم خودشون میکنن.

گروهی دیگه حتی با دادن رشوه به بقیه زد و بند میکنن.

بردگیم زد و بند پر از بلوف است و برای پیروزی در این بازی باید خلاقیت استراتژیک خودتون رو به خوبی به رخ بکشید و بدونید

کی، کجا و با کی زد و بند کنید؟
به کی دروغ بگید؟
و به کی تهمت بزنید؟
حق هیچکس دو دستی تقدیمش نمیشه و باید توی این بوردگیم هر کس برای حقش بجنگه.

این بازی رومیزی شامل 140 کارت غنیمت، 16 توکن رشوه، 10 کارت عملیات، 8 توکن تهدید، 8 پایه توکن، 40 توکن پول، 1 توکن رئیس و 1 کارت پایان بازیه.

برد گیم زد و بند که نسخه ایرانی بازی good critters است، برای افراد بالای 12 سال طراحی شده و 4 تا 8 نفر میتونن همزمان با هم بازی کنن.

مدت زمان بازی هم حدود 30 دقیقه است که البته مثل برق و باد میگذره. حالا وقت زد و بند کردنه …

 





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 18 مهر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');