شاد، رایگان در اختیار محصلان و معلمان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اپلیکیشن شاد اپلیکیشنی بود که آموزش و پرورش به منظور یکپارچه شدن کلاس ها مچازی وارد سیستم آموزشی ایران کرد که مشکلات زیادی را به همراه داشت چرا که این اپلیکیشن به نسبت پیام رسان های مشابه خود مانند واتساپ به شدت ضعیف عمل می کرد و تنها باعث  از دست رفتن اینترنت و زمان دانش آموزان میشد یبا وجود تاعتراض های شدید نسبت به برگزاری کلاس ها در اپلیکیشن ها خارجی آموزش و پرورش کوتاه نیامد و از هر دری برای به کرسی نشاندن حرف خود و این اپلیکیشن استفاده کرد گاه این طرح ها تهدید دانش آموزان به حذف شدن از امتحانات در صورت عدم حضور در شاد بود و گاه رایگان سازی بسته های اینترنتی که به آن می پردازیم

 

امسال نیز سال تحصیلی جدید در بیشتر مدارس با استفاده از "سامانه شاد" شروع شد و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را کرده است تا استفاده از این پلتفرم برای همه دانش آموزان، معلمان و خانواده ها رایگان باشد.

علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سال جدید بیان کردند: امکان حضوری بودن کلاس ها در مدارس کم جمعیتی که امکان دسترسی به امکانات به راحتی مقدور نمی باشد، وجود دارد؛ ولی تقریبا بیش از 60 درصد دانش آموزان سال تحصیلی جدید را به صورت مجازی و با استفاده از سامانه شاد آغاز می کنند.

با توجه به رونمایی نسخه جدید اپلیکیشن شاد، وزارت آموزش و پرورش جلسات متعددی با مسئولان همراه اول برگزار کرد تا امکان بهره گیری رایگان از نسخه جدید سامانه شاد، برای کلیه کاربران همچون سال گذشته فراهم شود.

مهدی اخوان بهابادی، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کردند که امسال نیز مانند سال گذشته استفاده از نسخه جدید اپلیکیشن شاد برای تمامی معلمان و دانش آموزان رایگان خواهد بود.

ایشان بیان کردند که قصد دارند با اعلام فراخوانی از جوانان با استعداد و خوش ذوقی که پتانسیل طراحی و ارائه خدمات مرتبط با فضای آموزش و پرورش را دارند دعوت بعمل آورده و با کسب مجوزهای لازم از آموزش و پرورش و استفاده از پتانسیل این جوانان سرویس هایی را روی پلتفرم شاد فعال کنند.

با شروع سال تحصیلی جدید شرکت ایرانسل نیز استفاده از سامانه شاد را برای تمامی کاربران اینترنت همراه و پرسرعت ثابت (TD- LTE) رایگان در نظر گرفته است.

مشترکان ایرانسل از تاریخ اول مهرماه 1400 بدون تهیه بسته دیتا به صورت رایگان امکان دسترسی به سامانه شاد را خواهند داشت. این شرکت اعلام کرد اینترنت رایگان به صورت خودکار و بدون نیاز به شماره گیری کد دستوری در طول استفاده از سامانه شاد برای کاربران فعال می گردد و فقط کافیست، کاربران نرم افزارهای تغییر دهنده IP را روی دستگاه خود غیر فعال سازند تا امکان تشخیص IP های سامانه شاد به طور خودکار وجود داشته باشد.

مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز استفاده از سامانه شاد در بستر اینترنت شرکت مخابرات ایران را رایگان اعلام کرد.

با توجه به سهم 50 درصدی بازار ADSL در کشور، این طرح با هدف تسهیل در دسترسی دانش آموزان و معلمان ارائه می گردد که با توجه به بهره برداری حدود 6 میلیون و 500 هزار شماره از پورت شرکت مخابرات ایران، اقدام این شرکت در کنار سایر اپراتورها برای دستیابی آسانتر آینده سازان این مرز و بوم بسیار ستودنی است.

 





:: برچسب‌ها: اینترنت هدیه , اینترنت رایگان , اینترنت همراه اول , همراه اول , رندباز , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 10 مهر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');