اپراتورهای داخلی و طرح اربعین 1400


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هزینه ی بالای تماس های خارج از کشور مسئله ی واضح برای تمامی ما است به طوری که در چندسال اخیر زمانی که تماس از طریق واتساپ امکان پذیر نبود هزینه ی این مکالمات یکی از دغدغه های ایرانیان ساکن کشور های  خارجی بود همچنین در سفرهای خارج از کشور مسافران همیشه باید حواسشان به این هزینه ی هنگفت می بود

درست است که اکثریت سفرهای خارجی جنبه ی تفریحی دارد و برای اوقات فراغت و خوشگذرانی است اما سفرهای خارجی زیارتی نیز وجود دارد نمونه ی بارز و مبرهن آن تجمع عزادارن برای اربعین حسینی به سوی کربلا میباشد که اپراتورهای تلفن همراه در مرحله ی اول برای ابراز عزاداری خود و خدمت به این زائران و در مرحله دوم برای نشان دادن وحدت و ارادت مسلمانان به تمام جهانیان تخفیفاتی را برای این زائران قائل شده تا آنها با خیالی آسوده تر سفر کنند و بتوانند با اقوام خود در ایران تماسی داشته و آنها را نیز در این زیارت شریک کنند

 

 

 

شرکت ایرانسل

 

ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران نیز با هدف تسهیل ارتباطات زائران ایرانی تعرفه ویژه ای برای زائران اربعین در نظر گرفته است. بر اساس این طرح، تعرفه هر دقیقه تماس صوتی به ایران از 9900 به 9500 تومان، تعرفه هر دقیقه تماس از ایران از 6900 به 6000 تومان و تعرفه هر مگابایت اینترنت همراه از 3000 تومان به 2000 تومان کاهش یافته است. این اپراتور دریافت پیامک را رایگان در نظر گرفته است.

 

 

خدمات

تماس صوتی خروجی

(به ایران)

تماس صوتی ورودی

( از ایران)

 

تماس

بین المللی

مکالمه در کشور مقصد

ارسال پیامک

اینترنت همراه

 ( مگا بایت )

تعرفه های ویژه اربعین

9500

6000

تعرفه های فعلی

4900

2700

2000

تعرفه های معمول

9900

6900

تعرفه های فعلی

4900

2700

3000

 

زائران باید دقت نمایند برای تماس با شماره های ایرانی حتما پیش از شماره مشترک کد 0098 را شماره گیری کنند.

فعال سازی خدمات رومینگ شرکت ایرانسل با استفاده از کد دستوری #1*111* و یا اپلیکیشن " ایرانسل من " صورت می گیرد.

در صورتی که زائران ایرانی مشترک ایرانسل برای برقراری تماس اعتبار کافی نداشته باشند، دوستان آنها در ایران می توانند هزینه رومینگ را بپردازند که به همین منظور سامانه گویا از مخاطب تماس می خواهد در صورت تمایل این هزینه را بر عهده بگیرد.

البته زائران می توانند با تهیه کارت شارژ در ایران و یا با به همراه داشتن کارت شارژ برای شارژ سیم کارت در عراق از داشتن اعتبار در حساب ایرانسلی خود مطمئن باشند.#PIN*۱۴۱* (PIN همان عدد ۱۶ رقمی درج شده روی کارت شارژ است.) نیز برای شارژ سیم کارت در کشور عراق مفید می باشد. شماره گیری کد دستوری #7* و سایر کدهای دستوری و همراه داشتن رمز دوم کارت بانکی نیز از تمهیدات این شرکت برای شارژ سیم کارت زائران در کشور عراق می باشد.

به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران؛ کارشناسان شرکت ایرانسل در کانترهای فرودگاهی در فرود گاه های امام خمینی( ره ) تهران و فرودگاه های شیراز، مشهد، اهواز و اصفهان مستقر بوده و آماده پاسخگویی به زائران درباره استفاده از خدمات رومینگ می باشند. البته مشترکان می توانند با شماره گیری 00989377110000 با بخش ویژه رومینگ در مراکز شبانه روزی ایرانسل نیز تماس گرفته و راهنمایی دریافت کنند. وب سایت ایرانسل و اپلیکیشن " ایرانسل من " نیز پاسخگوی مشترکان و زائران می باشد.

 

ایرانسل و طرح بازسازی عتبات

 

مشترکان ایرانسل که قصد مشارکت در توسعه صحن و شبستان حضرت زینب (س) ، حرم مطهر حضرت امام حسین ( ع ) و سایر پروژه های بازسازی عتبات عالیات را دارند می توانند به بخش "خدمات" در اپلیکیشن "ایرانسل من "مراجعه و یا با شماره کیری کد دستوری #72* در این طرح شرکت کنند. این هماهنگی بین شرکت ایرانسل و ستاد بازسازی عتبات عالیات در جهت مشارکت سریعتر مشترکان ایرانسل صورت پذیرفته است . 

 

همراه اول

 

شرکت همراه اول، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور داخلی کشور همچون سال های گذشته در راستای کاهش تعرفه های بخش رومینگ بین الملل طرح ویژه "اربعین 1400" مخصوص زائران اربعین را معرفی کرده است. این طرح در راستای تکریم زائران کربلای معلی تا پایان ماه صفر هجری قمری معتبر بوده و تخفیفات ویژه ای در هزینه های مکالمه و پیامک در نظر گرفته است.

تخفیف های ویژه اربعین شامل دریافت "تخفیف 1000 تومانی در هر دقیقه مکالمه با ایران، تخفیف 500 تومانی در هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران و تخفیف 500 تومانی در ارسال پیامک می باشد. با احتساب این تخفیفات هزینه هر دقیقه مکالمه با ایران برای زائران 9500 تومان، دریافت مکالمه از ایران 6000 تومان، ارسال پیامک 3000 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 2000 تومان خواهد بود.

بعلاوه این طرح شامل تعرفه مکالمات بین الملل عراق هم می شود که بعد از اعمال تخفیف هزینه مکالمه با تلفن ثابت عراق در هر دقیقه 4500 تومان و با تلفن همراه همراه آن کشور 6000 تومان می باشد.

 

طرح ویژه اصحاب رسانه و ستاد اربعین

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود، دو بسته هدیه اربعین 1400 ویژه اصحاب رسانه و ستاد اربعین تدارک دیده است که شامل بسته هدیه "اعتبار هدیه 500 هزار تومانی رومینگ عراق قابل استفاده در تمامی سرویس ها اعم از مکالمه، پیامک و اینترنت همراه" و بسته "هدیه 400 مگابایتی اینترنت همراه" می باشد. فعال سازی این دو بسته در اختیار نماینده ستاد عتبات و عالیات قرار گرفته که در اتصال به اپراتور های عراقی قابل استفاده است.

 

پشتیبانی همراه اول از زائران اربعین

 

همراه اول؛ مانند همیشه تمامی تلاش خود برای ارائه گسترده ترین خدمات ارتباطی به زائران اربعین را کرده است و با ارتقای پهنای باند خدمات رسانی و افزایش تعداد کریرهای ارتباطی برای انتقال ترافیک سعی در ایجاد پوشش ارتباطی مطلوب برای زائران اربعین را داشته است. این شرکت با برگزاری جلسات مختلف با وزارت اتصالات عراق و ایجاد هماهنگی های لازم تلاش فراوان نموده است تا در برگزاری هر چه بهتر این رویداد مذهبی نقش آفرینی بهتری داشته باشد.

هم اکنون تیم خدمات و پشتیبانی همراه اول در کنار گروه های مجازی که مسئولیت پشتیبانی از زوار اربعین را به عهده دارند، در شهر کربلا حضور دارند.

مشترکان همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #29*10* یا ارسال عدد 29 به سرشماره پیامکی 10 و یا اپلیکیشن همراه من رومینگ بین الملل گوشی خود را فعال و غیر فعال کنند.

مشترکان اعتباری همراه اول نیز می توانند از طریق اپلیکیشن "همراه من" و یا درگاه رسمی USSD نسبت به خرید شارژ اقدام نمایند. 

 









:: برچسب‌ها: سیم کارت , خرید سیم کارت رایتل , سیم کارت اعتباری رایتل , رایتل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 7 مهر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');