بردگیم خارجی Trajan


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

رم باستان دوره باشکوه و عالی برای کسانی که در آنجا زندگی می کردند. بعضی افراد در رم  صاحب نفوذ بودند حتی از سناتور ها هم قوی تر بودند  و به سزار کمک می کردند. و حتی در مسائل سیاسی و نظامی هم دخالت می کردن و باعث  به چالش کشیدن رم می شدن و بعضی اوقات هم باعث ایجاد هرج و مرج در رم می شدن ولی همچنان صاحب قدرت بودند.مکانیزم اصلی بازی  تراخانبراساس مانکالا است و بازیکنان در نوبت خود می توانند یکی از شش اکشن ممکن را انجام دهند:

خریدن ساختمان. تجارت و داد و ستد کالا. افزایش قدرت نظامی و قلمرو گیری. شرکت و اعمال نفوذ در سنا. خریدن تایل های تراخان و گرفتن تایل های ابزار و مایحتاج .

بازی با توجه به تعداد نفرات بازی در چند سال برگزار می شود زمانی گردونه نشانگر فصل چهار بار دور بزند یک سال تموم شده و بازیکنان می بایست مالیات خودشون رو بدهند!

و با توجه به برتری اعمال نفوذ در سنا تایل های طلایی و یا نقره ای میگیرند در پایان سال آخر بازیکنی که بیشترین امتیاز رو گرفته باشد برنده بازی می شود

 





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 7 مهر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');