دستاوردهای ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اپراتور ایرانسل در راستای اهداف راهبردی خود، یعنی «خلق و مدیریت ارزش‌آفرینی برای ذینفعان»، «خلق تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان»، «مدیریت رشد پایدار»، «تحول مدل عملیاتی» و «نوآوری و تجارب موفق» سهم 43.45 درصدی از بازار تلفن همراه کشور را کسب کرده است که با ثبت مصرف دیتای روزانه به میزان 11 پتابایت در اردیبهشت ماه 99 رکوردی جدید در ارائه اینترنت پرسرعت به مشترکین خود را بدست آورد.

اپراتور ایرانسل از بدو شروع تلاش کرده است تا فناوری های روز دنیا در ارائه خدمات تلفن همراه را با کوتاهترین فاصله زمانی و رعایت بالاترین استانداردها و عالی ترین سطح کیفیت به مشترکین خود ارائه نماید تا بدین طریق مسیر توسعه و پیشرفت را هموار سازد. ارائه اینترنت همراه نسل 2.75، 3، 4 و 4.5 و همچنین نسل جدید اینترنت ثابت (TD-LTE)، با کمترین فاصله زمانی عرضه در دنیا به ایرانیان عزیز، نمونه هایی از خدمات ایرانسل هستند که هم اکنون خدمات نسل دوم اینترنت همراه (2.75G)به بالغ بر 50 میلیون نفر مشترک فعال، نسل سوم (3G) به 29.5 میلیون نفر و نسل چهارم (4G/LTE) به 22 میلیون مشترک ایرانسل ارائه می‌شود و خدمات نسل 4.5 اینترنت پرسرعت همراه نیز در 719 شهر ایران توسط ایرانسل ارائه شده است. نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به 5G نیز اولین بار در شهریور ماه سال 96 در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط اپراتور ایرانسل در ایران آزمایش شد که با موفقیت انجام شد. ایرانسل پوشش شبکه روستایی خود را به بیش از 17 هزار روستا افزایش داده است که بدین ترتیب 11 میلیون نفر از روستائیان عزیز ایران به خدمات شبکه تلفن همراه دسترسی دارند.

شرکت ایرانسل همزمان و همسو با پیشرفت فناوری و دیجیتالی شدن سبک زندگی انسان ها همواره در تلاش برای همسو کردن زندگی مردم ایران با  دنیای جدید دیجیتال بوده است که در این راستا طرح های بزرگی به منظور تسهیل فرآیند زندگی، کسب و کار و تحقق دولت همراه اجرا کرده است. اولین ابتکار ایرانسل در این زمینه ساخت برنامه کاربردی ایرانسل من بود که در ابتدا تنها برای مدیریت حساب مشترکین ایرانسل استفاده می شد اما به مرور زمان خدمات دیجیتالی جامع تری از قبیل درخواست تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین از رستوران ها و سوپرمارکت ها و تماشای زنده و آنلاین برنامه های تلویزیونی به این برنامه اضافه شد که ایرانسل من را با بیش از 13 میلیون کاربر فعال به یک سوپر اپلیکیشن و دومین برنامه کاربردی محبوب در نزد ایرانیان تبدیل کرد که خدمات دیجیتال را به صورت جامع به کاربران ارائه می نماید.

شرکت ایرانسل سرمایه گذاری عظیمی روی گروه اسنپ و کیف پول آپ انجام داد، که در حال حاضر خدمات این دو گروه بر بستر ایرانسل به بخش جدایی ناپذیری از زندگی مردم ایران تبدیل شده است و زندگی بسیاری از افراد جامعه را با دنیای دیجیتال همسو ساخته است.

در دوران شیوع کرونا و لزوم رعایت دستورات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم و نیاز به تفریح و سرگرمی‌های سازنده برای ارتقای سلامت روانی جامعه، توسعه زیرساخت­ ها برای پخش فیلم و سریال از طریق تلویزیون اینترنتی لنز و همچنین همکاری با فیلیمو و نماوا را در دستور کار خود قرار داد تا این خدمات به سهولت در دسترس طیف وسیعی از جامعه قرار بگیرد. همچنین اقداماتی از قبیل ارائه آموزش های آنلاین، ارائه 100 گیگ اینترنت ثابت رایگان، بیش از 12 میلیارد کمک نقدی به مراکز درمانی، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در لنز، مکالمه رایگان به مدافعان سلامت و کادر درمان مبازره با کرونا، ارائه 20 گیگ اینترنت رایگان به معلمان در زمان شیوع کرونا در ایران از سوی شرکت ایرانسل انجام گرفت.

همه این اقدامات باعث شده است که مراکز و تهادهای مختلفی از ایرانسل قدردانی و تقدیر نمایند که کسب جایزه بین‌المللی «بهترین برنامه اخلاق‌مداری سال ۲۰۱۹» از موسسه اخلاق حرفه‌ای و همینطور کسب جایزه معتبر BRIGHT در گروه ام‌تی‌ان نمونه ای از افتخارات ایرانسل در سال گذشته می باشد.

 

 

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: ایرانسل , اپراتور ایرانسل , خدمات دیجیتال , اینترنت همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 8 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');