کدهای مکالمه رایگان ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کدهای مکالمه رایگان ایرانسل

 

درست است که دیگر به دلیل وجود سوشال های قوی مانند واتس اپ و تلگرام و آپشن تماس های اینترنتی دیگر کمتر کسی به سراغ تماس از طریق سیم کارت میرود اما همچنان تماس های سیم کارتی جایگاه بالایی دارند چراکه در گاهی از مواقع ممکن است برای تماس صوتی یا تصویری از طریق واتساپ اینترنت قوی نداشته باشیم یا تلفن همراه طرف مقابل از نوع هوشمند نباشد و یا در زمانی که یک کار ضرروی پیش میاید آنلاین نباشد و… که همه از معایب تماس های اینترنتی می باشد  البته تماس از طریق سیم کارت نیز هزینه ی نسبتا بالایی دارد که ما در این محتوا به کدهای کاهش هزینه برای مشترکین ایرانسلی اشاره خواهیم کرد

 

ایرانسل به عنوان یکی از اولین ارائه دهندگان طرح های مکالمه رایگان، جایگاه به خصوصی هم در بین اپراتورها و هم در بین کاربران داشته و دارد. از زمان تاسیس این شرکت، طرح ها و بسته های هیجان انگیز ایرانسل آنقدر برای کاربران جذاب بوده است که همیشه در اولویت انتخاب مشترکان قرار داشته است. بسته های مختلف مکالمه، پیام رسانی، اینترنت و ترکیبی اپراتور ایرانسل که بسته به نیاز کاربران نه تنها پاسخگوی نیاز مشترکان بوده بلکه در جهت مدیریت مالی هزینه های این بخش نیز رضایت نسبتا بالای کاربران ایرانسلی را به همراه داشته است.

بسته مکالمه طلایی ایرانسل،که با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران مواجه شده است، بیشتر مخصوص مشترکینی است که مدت زمان زیادی را صرف مکالمه با افراد مختلف می کنند. این بسته شگفت انگیز که با پرداخت مبلغ ناچیزی (در مقایسه با تعرفه های معمولی) برای کاربران ایرانسلی فعال می گردد، می تواند یک پیشنهاد فوق العاده برای کاهش هزینه های بخش مکالمه هر مشترک باشد.

بسته پیشنهادی مکالمه ایرانسل که بر اساس الگوی مصرف هر کاربر متفاوت بوده و فقط مختص تماس های درون شبکه ای می باشد، و با شماره گیری کد #4444* و انتخاب اولین گزینه و بسته ی مورد نظر، فعال می شود. کاربران علاقمند ایرانسلی می توانند با شماره گیری این کد بسته تخفیفی خود را فعال کرده و از مکالمه چند برابر لذت ببرند.

 





:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت , اپراتور دیجیتال , سیم کارت ایرانسل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 23 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');