https://www.rondbaz.com/login/uploads/pishvz-rightel01.png


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگر شما هم جز مشترکین رایتل هستید و یا دوستی دارید که مشترک این اپراتور است میتوانید زین پس به جای شنیدن صدای بوق معمولی، صدای آهنگی که انتخاب کرده است را بشنوید و به طور حتم این صدا به جای بوق برای شما دلنواز تر است و تجربه یک انتظار شیرین را برای شما فراهم خواهد کرد. شما در انتخاب راینواز میتوانید از آهنگ های بسیاری بهره مند شوید و در واقع رایتل تمامی آهنگ هایی که به بازار عرضه می شوند را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما میتوانید رنج گسترده ای از آهنگ های کلاسیک، پاپ، سنتی و همچنین موسیقی سریال ها و فیلم های موردعلاقه خود را انتخاب کنید. مدت ها از زمانی که راینواز برای اولین بار به جامعه مجازی ارائه داده شد می گذرد. میتوان گفت که در این بین افراد زیادی اقدام به ایجاد این آهنگ ها کرده اند و افراد بسیاری هم با علاقه مندی زیاد آن ها را دنبال می کنند. راینواز برای نخستین بار توسط ایرانسل به بازار ارائه شد اما پس از آن، اپراتورهای مختلفی اقدام به انجام این کار کردند. رایتل در واقع مانند اپراتورهای دیگر اقدام به ارائه سرویس هایی کرده است که از جمله آنها می توان به آهنگ پیشواز اشاره کرد. این آهنگ ها البته در رایتل راینواز نامیده می شوند. 

استفاده از راینواز چگونه است؟

دقت داشته باشید که برای استفاده از راینواز در واقع شما نیازمند هیچگونه تنظیمات خاصی در تلفن همراه خود نیستید. در واقع شما برای استفاده از این سرویس نیازمند هیچگونه گوشی خاصی هم نیستید. برخی اینطور تصور می کنند که برای اینکه بتوانند از سرویس راینواز استفاده کنند حتما باید از گوشی های هوشمند بهره مند باشند اما اینطور نیست و چنانچه شما گوشی های معمولی نیز دارید میتوانید از سرویس راینواز استفاده کنید. همچنین باید بدانید که استفاده از راینواز در واقع برای مشترکینی که تلفن همراه آنها قابلیت های 3G و یا 4G  دارد نیز قابل انجام است و شما میتوانید با هر تلفنی از این سرویس ها استفاده کنید.

 

ویژگی های راینواز کدام است؟

راینواز در واقع ویژگی های بسیاری را برای شما ایجاد کرده است. شما میتوانید عدم پخش آهنگ پیشواز را برای عده خاصی از افراد و یا یک گروه خاص انتخاب کنید. شما همچنین میتوانید این کار را برای یک عده خاص انجام دهید و این بدین معناست که میتوانید پخش آهنگ پیشواز را برای عده خاصی ایجاد کنید. شما همچنین میتوانید برای مشترکین خود آهنگ پیشواز خریداری کنید و به آن ها هدیه کنید البته دقت داشته باشید که مشترک مورد نظر شما هم باید جز مشترکین رایتل باشد. شما همچنین میتوانید آهنگ مورد علاقه خود را نیز به رایتل معرفی کنید و کد آن را دریافت کنید. این کار زمانی رخ خواهد داد که کدآهنگ مورد نظر شما در بین میلیون ها کدی که در رایتل وجود دارد نباشد و شما در نهایت مجبور خواهید شد که کد خود را به صورت اختصاصی از رایتل بخواهید.

 

هزینه استفاده از راینواز چقدر است؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که هزینه استفاده از سرویس راینواز چقدر است؟ آیا این هزینه زیاد خواهد بود یا خیر؟ در واقع رایتل برای خرید هر یک از آهنگ های پیشواز هزینه حداکثر 300 تومان را در نظر گرفته است. این مبلغ در صورتی که خط شما اعتباری باشد از شارژ شما کسر خواهد شد و در صورت دائمی بودن روی قبض خود آن را پرداخت خواهید کرد. دقت داشته باشید که شما همچنین میتوانید برای استفاده و خرید این نوع آهنگ های پیشواز به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید که از جمله آنها می توان به رندباز اشاره کرد.  شما میتوانید توسط این سامانه، آهنگ های پیشواز مورد نظر خود را انتخاب کنید و دقت داشته باشید که میتوانید آنها را قبل از خریداری بشنوید. این امکان در واقع برای خرید شما مناسب خواهد بود و به شما اجازه می دهد که آهنگی را که خریداری می کنید پیش از خرید بشنوید.

 

فعال سازی راینواز

برای فعال سازی راینواز اما دو روش وجود دارد. شما میتوانید هم به وبسایت رایتل مراجعه کنید و هم با داشتن کدهای فعال سازی اقدام به این کار کنید. فعال سازی راینواز در واقع از جمله بخش های آسان این کار است چرا که شما برای انجام آن نیاز به هیچ دانستنی خاصی در این زمینه ندارید و تنها باید کد آهنگ خود را داشته باشید. شما میتوانید با ارسال کلمه ON RBT به 2020  سیستم خود را فعال سازی کنید. دقت داشته باشید که رندباز از جمله سامانه هایی است که در این زمینه به شما اجازه می دهد که کار فعال سازی آهنگ مورد علاقه خود را به آسانی انجام دهید و این کار در واقع برای کسانی که نمیدانند از کجا باید شروع کنند بسیار مهم است.

در نهایت، شما میتوانید با استفاده از سامانه رندباز حتی سیم کارت رایتل را خریداری هم کنید. با رندباز خریدی آسان و مطمئن داشته باشید!

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: راینواز , کد آهنگ پیشواز رایتل , آهنگ پیشواز رایتل , سیم کارت رایتل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : پنج شنبه 5 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');