سیم کارت های اعتباری و مقررات مربوط به آن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سیم کارت های اعتباری و مقررات مربوط به آن

 

اینکه ما برای تمامی ابزاری و وسایلی که میخریم مسئولیتی را قائل هستیم و گاه این مسئولیت ها وظیفه ی اجتماعی ما است و اما گاهی این مسئولیت ها در قالب قوانین ثبت شده اند و ما ملزم به رعایتشان هستیم و در صورت اینکه بعایت آنها را جدی نگیریم و سرپیچی کنیم جریمه ی تعیین شده در این قانون شامل حال ما خواهد شد شاید برایتان جالب باشد که سیم کارت ها نیز دارای قوانینی هستند که در اکثر مواقع ما از آنها بی خبریم یعنی شما اگر برای مثال صاحب یک سیم کارت اعتباری همراه اول باشید قوانینی در قبال اپراتور همراه اول دارید که ما در اینجا به شرح آن می پردازیم

 

 

سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی، قوانین و مقرراتی را برای دارندگان این خطوط و اپراتورها تنظیم کرده است که در اینجا به مهمترین آنها اشاره خواهیم داشت:

  • اگر مشترک در یک بازه زمانی سه ماهه، هیچ گونه تراکنشی اعم از پیامک، مکالمه و... نداشته باشد، در صورت وجود اعتبار، اپراتور بعد از اطلاع رسانی، به ازای هر دوره یک ماهه به میزان حداکثر تعرفه 20 دقیقه مکالمه پایه برای جبران هزینه های نگهداری شبکه از اعتبار مشترک کسر می کند، البته مشترک می تواند از باقیمانده اعتبار خود استفاده کند.

  • در صورت قطع دو طرفه سیم کارت، اپراتور موظف به حفظ شماره مشترک تا زمان سلب امتیاز است.

قطع یک طرفه : فرایندی است که امکان برقرای ارتباط از مشترک سلب شده و مشترک فقط قادر به دریافت                 مکالمه و پیامک می باشد.

قطع دو طرفه : فرآیندی است که امکان برقرای ارتباط برای مشترک به طور کامل سلب می شود.

سلب امتیاز : فرآیندی است که مجوز حضور و امتیاز استفاده از سیم کارت از مشترک سلب شده و اپراتور می تواند سیم کارت را به شخص دیگری واگذار نماید.

با توجه به این که عدم آگاهی مشترکین از قرارداد ها و قوانین، باعث بروز دردسرها و مشکلات خاصی می شود که گاها جبران ناپذیر می باشد، لازم است مشترکین برای اجتناب از این مسائل و دفاع از حق و حقوق خود، سطح دانش و آگاهی خود را در مورد مقررات بالا ببرند.

  • اپراتور موظف است در زمان قرارداد با مشترکین اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام، غیر فعال کردن، قطع یکطرفه، قطع دو طرفه و سلب امتیاز را در اختیار مشترکین قرار دهد و آنها را از نحوه عملکرد و حقوق خود به صورت صریح در قرار داد آگاه کند.

  • اپراتور موظف است درباره افزایش و کاهش اعتبار، میزان اعتبار باقیمانده، قطع یک طرفه و دو طرفه، وضعیت اعتبار و سایر موارد ضروری با ارسال پیامک ، ایمیل، تلفن و یا سایر روش های ارتباطی بدون دریافت هزینه به مشترک اطلاع رسانی کند.

  • اپراتور می تواند در صورت اتمام طول دوره یا اعتبار سیم کارت بعد از اطلاع رسانی، نسبت به قطع یک طرفه شماره اقدام نماید.

 

  • اگر مشترک در یک بازه زمانی سه ماهه هیچ گونه تراکنشی اعم از پیامک، مکالمه و... نداشته باشد و سیم کارت مشترک نیز اعتبار ریالی نداشته باشد، اپراتور مجاز به قطع دو طرفه و سلب امتیاز از مشترک می باشد.

  • با انجام هر تراکنش از سوی مشترک، بازه زمانی سه ماهه جدیدی برای او تعیین شده و آخرین تراکنش مبنای شروع مهلت سه ماهه خواهد بود.

  • اپراتور در هر صورت ( قطع یک طرفه یا دو طرفه ) موظف به برقراری تماس مشترک با کد های خدماتی اضطراری ملی ( اورژانس، پلیس، آتش نشانی و ...) می باشد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 





:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت همراه , اپراتور همراه اول , رندباز , خرید و فروش سیم کارت , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 8 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');