mataalebe man رنج جدید شماره سیم کارت ­های هوشمند شاتل موبایل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مشترکین شاتل موبایل می­توانند به لطف این فناوری نوآورانه در هر لحظه بسته به موقعیت جغرافیایی خود به طور هوشمند به نزدیکترین آنتن موبایل که دارای قوی­ترین و بهترین پوشش سیگنال می­باشد متصل شده و پوشش فناوری­های نوین اینترنت را در هر نقطه­ای از کشور تجربه نمایند.

به نقل از پایگاه خبری رندباز این اپراتور رنج جدید شماره سیم کارت ­های خود با پیش شماره 099815 را به بازار عرضه خواهد کرد. پیش از این شاتل موبایل رنج شماره­های 099810، 099811، 099812، 099814 را به بازار عرضه کرده است. انتخاب شماره­های رند و عادی رنج جدید شماره سیم کارت­ های شاتل موبایل از ساعت 15 روز شنبه 20 اردیبهشت در سراسر کشور امکان پذیر خواهد بود.

متقاضیان خرید سیم کارت­ های شاتل موبایل می­توانند از طریق مراجعه حضوری به 400 مرکز خدمات اختصاصی شاتل و یا 1700 نماینده فروش و خدمات پس از فروش شبکه شاتل موبایل در سراسر کشور، نسبت به خرید شماره­های رند و عادی این اپراتور اقدام نمایند. علاوه بر این می­توان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این اپراتور و یا از طریق تماس با شماره 09981000000 یا ارسال عدد 1 از طریق پیامک نسبت به خرید غیر حضوری سیم کارت شاتل موبایل اقدام کرد. با استفاده از هر یک از روش­های خرید غیر حضوری می­توانید بدون نیاز به خروج از منزل به صورت رایگان سیم کارت خود را درب منزل تحویل گرفته و از خدمات آن استفاده نمایید.

 

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: سیم کارت شاتل موبایل , شاتل موبایل , خرید سیم کارت شاتل موبایل , سیم کارت , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 2 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');