هدیه همراه اول به مشترکین جدید سیم‌کارت اعتباری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هدیه همراه اول به مشترکین جدید سیم‌کارت اعتباری



قیمت بالای سیم کارت های دائمی همراه اول فضای خرید و فروش این سیم کارت ها را از حالت رقابتی برای این اپراتور خارج کرده است و پس از قیمت گذاری سیم کارت توسط اپراتور بدون هیچ رقیبی وارد بازار میشود و به دلیل یکتا بودنشان و اهمیت ارقام و ترتیب قرارگیری و به اصطلاح رند بودنشان فارغ از جو رقابتن اما در مورد سیم کارت های اعتباری فضا به اینگونه نیست و اپراتورها وارد یک جو رقابت گونه با یکدیگر شده اند چرا که دیگر شماره ها محدود نیستند و قیمت آنها به گونه ای است که اکثریت افراد توان خرید آن را دارند برای همین یک رقابت سنگین در میان فروش این سیم کارت ها رخ داده است.و اپراتورها دست به دامان تبلیغات و اعطای جوایز کوچک در ازای خرید سیم کارت های اعتباری شدند 

برای مثال همراه اول برای فروش سیم کارت اعتباری همراه اول  جوایزی را در نظر گرفته است که شامل بسته های اینترنتی و مکالمه ای میشود

متقاضیان سیم کارت اعتباری همراه اول با بسته خوش آمد می توانند در بازه زمانی طرح ، با مراجعه حضوری به کلیه نقاط فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه های آنلاین اقدام به خرید این سیم کارت نمایند.

بسته هدیه خوش آمد شامل: 24 گیگابایت اینترنت به مدت 6 ماه و 10 هزار تومان اعتبار داخل شبکه می باشد که این اعتبار بلافاصله پس از اولین شارژ برای مشترک فعال می گردد.

 بسته اینترنت 24 گیگابایتی که به صورت خودکار بلافاصله بعد از فعالسازی سیم کارت، در 6 ماه متوالی (برای هر ماه 4 گیگابایت) فعال خواهد شد، مهلت استفاده 7 روز داشته و امکان فعالسازی همزمان این بسته با بسته های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

 

همراه اول برای استفاده از این این بسته هدیه قوانین و شرایطی را تعیین کرده است:

 

خریدار سیم کارت باید حداکثر 90 روز بعد از خریداری، نسبت به فعالسازی آن اقدام نماید.

مهلت استفاده از 10 هزار تومان اعتبار درون شبکه 90 روز پس از فعالسازی بسته می باشد.

امکان استفاده از اعتبار بسته هدیه برای انجام کلیه فعالیت های داخل شبکه (همراه اول و ثابت) اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت و ... وجود دارد.

استعلام بسته با شماره گیری کد #10*100* و #0*100* و اپلیکیشن همراه من امکان پذیر است.

این سیم کارت از 4000 تومان اعتبار اولیه برخوردار است که در زمان فعالسازی سیم کارت بصورت خودکار فعال می گردد.

 

بسته ترکیبی و اعتبار اولیه

 

بسته ترکیبی هدیه شامل 100 دقیقه مکالمه درون شبکه و یک گیگابایت اینترنت به مدت یک ماه می باشد.

 

 





:: برچسب‌ها: همراه اول , اینترنت رایگان , سیم کارت همراه اولل , رندباز , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 3 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');