تعمیر جک پارکینگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همیشه تعمیرات وسایل الکترونیک باعث میشه که جنس ها بهتر از روز اول بشه و باعث خوب کار کردن بشه و جالب باشه و باعث موفق شدن بشه. در مورد جک های در ممکنه بهتر بشه و جالب بشه و باعث این بشه که در هامون بهتر بشه و کیفیت را حتی بالا ببرو خوب بشه.

 

تعمیرات انواع جک برقی درب پارکینگ

 

تعمیر لوازم برقی و الکترونیکی را میتوان مهم ترین بخش خدمات پس از فروش این محصولات دانست.تعمیر جک های پارکینگی نیز از این قائله مستثنی نیستند.این نکته بسیار حائز اهمیت است که تعمیر و نصب این محصولات همیشه باید توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود تا از وارد شدن خسارت های مالی و جبران ناپذیر به وسیله ی شما جلوگیری شود زیرا در شرایط امروزی در صورت وارد شدن خسارات هایی به جک ها توسط افراد کارنابلد, هزینه ی تعمیر آنها بالا بوده و فشار اقتصادی بالایی به شما وارد می آورد.

به همین منظور و برای جلوگیری از این مسائل , همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش شرکت رازی تکنولوژی در خدمت شما مشتریان عزیز و ارجمند میباشند تا مشکلات وسایل شما را  از هر نمونه ای و مدلی که باشد , در اسرع وقت با کیفیت بالا و با هزینه ی کم مرتفع نمایند.

 

با این حال , اگر شما از تعمیرکاران یا علاقه مندان در زمینه ی تعمیرات جک برقی پارکینگ میباشید ما در ادامه نکاتی برای تعمیرات جک پارکینگی برای شما آماده نموده ایم:

۱-ابتدا باید چراغ ریموت را بررسی نمایید که اگر روشنایی آن کم شده باشد باید باطری آن عوض شود یا ریموت تعمیر گردد.

۲-پس از اطمینان از سالم بودن ریموت , باید هنگامی که به صدای دستگاه گوش میدهید , دکمه ای از دکمه های ریموت را بزنید. اگر در هنگام فشردن دکمه , صدای رله ی دستگاه شنیده شد بیانگر این است که هم ریموت و هم فیوز دستگاه سالم اند , در غیر این صورت باید برد دستگاه و سیم کشی های آن بررسی گردد.

۳-اگر درب ها بعد از زدن دکمه ی ریموت باز نمیشوند به این معنی است که مشکل مربوط به بازوهای جک پارکینگی بوده و باید آنها را تعمیر یا تعویض نمود.

۴-اما اگر درها در هنگام باز شدن مشکلی ندارند ولی بسته نمی شوند باید بدانید که در این مورد مشکل از چشمی آنها میباشد که میتواند دلایلی مانند : تنظیم و میزان نبودن آنها , کثیفی و یا نبود سایه بان و ایجاد اختلال در کارکرد آنها به خاطر پرتوهای نور خورشید باشد.

برای بررسی صحت عملکرد چشمی دست خود را در جلوی آن بالا و پایین کنید , اگر صدای قطع و وصل شدن آن را نشنوید یعنی سنسور دچار مشکل گردیده است که باید موارد زیر را بررسی نمایید:

-گاهی علت خرابی هرز بودن پیچ سوکت یا قطع گردیدن سیم آن است که این مشکلات پس از باز کردن چشمی از درون حل میگردد.

-اگر مشکل به دلیل کثیفی باشد باید پس از باز کردن آن , با آب گرم و مواد شوینده شست و شو شود و سر جای خود دوباره قرار گیرد.

-نفوذ آب به دلیل آب بندی نامناسب از عمده دلایل خرابی سنسور ها میباشد که در این صورت امکان تعمیر آنها موجود نبوده و باید عوض شوند.

-اگر خرابی سنسور به دلیل شکسته شدن چشمی باشد هم باید کاملا عوض گردند.

۵-مطمئن بودن از متصل بودن برق ساختمان قبل از هر کاری

۶-داشتن دو ریموت و بررسی خرابی ریموت با استفاده از کنترل زاپاس

۷-در صورتی که لنگه های درب به هنگام باز و بسته شدن به یکدیگر برخورد دارند باید با روانکاوی لولاها و ایرادات فیزیکی سیستم و سپس با تنظیم قدرت و زمان دهی دوباره آنها , مسئله را حل نمایید.

۸-اگر ریموت کنترل خود را گم نموده اید یا به سرقت رفته است , باید در اولین فرصت دستگاه را ریست نموده و دوباره ریموت های آن را کددهی نمایید .البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این ریست وکددهی یک کار تخصصی بوده و باید توسط متخصص آن انجام شود تا از به وجود آمدن مشکلات دیگر جلوگیری شود.

 

 

در پایان این نکته قابل ذکر است که اگر در مورد تعمیرات جک درب پارکینگ یا درب اتوماتیک خود و یا درخواست تعمیرکار , نیاز به کسب راهنمایی و مشاوره دارید میتوانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید. آنها همواره برای این کار در خدمت شما عزیزان ارجمند و گرامی می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 31 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');