بازی 13 سرنخ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در دهه های قدیم قتل هایی رخ می دهد که باعث  ایجاد رعب  و وحشت بین مردم تهران میشود و به همین دلیل همه نیروی نظامی به دنبال یافتن قاتل میشود و بهترین کارآگاهان  رو استخدام می کنیید که بتواند قاتل را پیدا کنند که که مردم آرامش پیدا کنند.

 شما در بازی رومیزی سیزده سرنخ می بایست با استفاده از 13 سرنخ نهایی که برای شما باقی می ماند، پرونده ی مربوط به قتلی که به شما سپرده شده را حل کنید. در این مسیر شما باید قاتل، مکان قتل و آلت قتاله رو پیدا کنید. قاتل میتونه زن یا مرد باشه، مکان قتل می تونه سر بسته یا سرباز باشه و آلت قتاله نیز میتونه دور زن یا نزدیک زن باشه.

 

نحوه بازی: در این بازی ما به عنوان یک کاراگاه باید 13 سرنخ خود را  نسبت به همکارای دیگه زود تر حل کنیم و بفهمیم که قتل در کجا با کدام وسیله  و چه نوع سلاحی کشته شده است .

 هر بازیکن در ابتدا یک کارت آلت قتاله یک کارت قاتل و یک کارت مکان قتل رو پشت صفحه بازیکن سمت راست یا چپ خود قرار میده و در ادامه هر بازیکن در نوبت خود می تونه از سایر بازیکنان درباره ی تعداد نوع سرنخی که مشاهده می کنند سوال کنه و یا یک کارت مربوط به کارت آلت قتاله، قاتل و یا مکان از روی دسته کارت ها بکشد. در بازی 13 سرنخ، بازیکن در صورتی که بتونه پرونده قتل مربوط به خودش رو حل کنه و نام آلت قتاله، قاتل و مکان قتل مربوط به پرونده خودش رو به همه بازیکنان اعلام کنه، در صورت تایید همه بازیکنان، برنده بازی میشه.

بردگیم 13 سرنخ یه بازی پر از استنتاجه که به خوبی حس و حال اینکه شما در نقش یک کارآگاه هستید رو به شما القا میکنه. اگه دنبال بازی هایی میگردید که تم جنایی داره و می خواید قدرت تحلیل خودتون از وقابع اطراف رو به چالش بکشید، بردگیم 13 سرنخ یکی از بهترین گزینه های شماست.





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 31 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');