بازی فرار از آتلانتیس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در زمان های بسیار قدیم شهر افسانه ایی بود در جاهای دور.این افسانه نسل به نسل گشت تا به امروز رسید و خیلی از دانشمندان و تاریخ نگاران بسیار دنبال این شهر افسانه ایی که نامش آتلانتیس بوده راه افتادند و به گشت و گذار همه دنیا  را جست اند که بتوانند آن را پیدا کنند و بالاخره پیدا کردند.نهر های پر از آب، کاخ های زیبای پوشیده شده از مرمر که گیاهان سبز اون ها رو خوشگل تر کردن و از همه مهم تر غنائم و سرمایه های بی پایانی که توی آتلانتیس پنهان شدن از جذاب ترین نکات این جزیرست.

اما افسانه ها دارن رنگ حقیقت میگیرن.همین کنجکاوی که باعث میشد مردم سعی کنن بفهمن چه بلایی سر دوستاشون اومده، اتفاقاتی رو رقم زد تا توی افق خشکی جدیدی رو پیدا کنن؛ آتلانتیس بیرون از آب اومده بود.توی دریا موجودات عجیبی دیده شدن که تعداد زیادی کشتی رو از بین بردن. وقتی به جزیره می رسیم کوه اتش فشان می خواهد فوران کند.در ادامه آموزش چگونگی بازی سروایو یا فرار از آتلانتیس رو میگیم

در این بازی باید سعی کنیم که ادم هی خودمون رو به هر نحوهی  به جزیره برسانیم اما در این مسیر ممکن است اتفاقات بسیار عجیبی بی افتد.

در این بازی زیر آدم های از 1 تا 10 امتیاز قرار دارد و ما باید سعی کنیم که هر چقدر بیشتر آدم به خشکی برسانیم تا برنده بازی باشیم.

توی بردگیم فرار از آتلانتیس شما نقش افرادی رو دارید که برای به دست آوردن غنائم ذخیره شده توی جزیره آتلانتیس به سمت اون هجوم بردن ولی به ناگهان آتشفشان فعال میشه و زمین جزیره شروع به فروپاشی میکنه و همه دست به فرار میزنن. زمین بوردگیم 40 قطعه داره که هرچقدر توی بازی بیشتر پیش میریم قطعه های بیشتری از بین میرن و فرار از بازی سخت تر میشه.

حواستون به موجودات ترسناک و عظیم الجثه ای که توی دریا پرسه میزنن باشه. شما کنترل 10 نفر رو توی بازی به عهده دارید که هر کدومشون ویژگی خاصی برای خودشون دارن و باید سعی کنید بر اساس اولویت بندی و امتیازی که هر کدوم از اونا بهتون میدن، اونا رو از با بازی فکری survive نسخه‌ی فرار از آتلانتیس، به مدت یک ساعت وارد افسانه ها بشید و همزمان با موجودات عجیب و انسان های دیگه به خاطر جونتون بجنگید.

مهلکه نجات بدید و امتیازشون رو کسب کنید.

این بازی رومیزی برای 2 تا 4 نفر طراحی شده و بازیکنای اون باید بالای 8 سال سن داشته باشند.

 





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 26 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');