آیا اپراتورها مجاز به قطع یک طرفه سیم کارت هستند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

.همانطور که میدانید عواملی همچون پرداخت نکردن قبوض تلفن همراه البته در صورت دائمی بودن سیم کارت موجب یک طرفه شدن خط شما میشود و یا همچنین عاملی مثل رد کردن سقف میان دوره نیز روی این عامل اثر گذار است و موجب یک طرفه شدن میشود اما سوای این عوامل مالی عامل دیگری هم وجود دارد که در مرحله ی اول باعث یک طرفه شدن سیم کارت شما و در مراحل بعدی باعث قطع کلی خط شما میشود و این هیچ ربطی به خوش یا بد حسابی شما نسبت به اپراتور سیم کارتتان ندارد و البته از تمامی جهات بسیار منطقی و البته لازم میباشد

طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در 8 تیرماه سال 1394: در صورتی که کاربر ازسیم کارت اعتباری خریداری شده در طول یک بازه زمانی سه ماهه استفاده ای نکند، اپراتور مجاز به مسدود ساختن سیم کارت اعتباری او خواهد بود. 

بنابراین مشترکان سیم کارت های اعتباری، در صورتی که به مدت 90 روز نسبت به ارسال پیامک ، برقراری تماس و یا استفاده از اینترنت اقدام نکنند، حق سلب امتیاز مالکیت سیم کارت خود را به اپراتور خواهند داد.

اپراتور باید در صورت روشن بودن سیم کارت، ابتدا پیامک سلب امتیاز را ارسال کند و در صورت عدم پیگیری مشترک، مالکیت سیم کارت را از او سلب کرده و به شخص دیگری که آن را خریداری کند، واگذار نماید.

در اینجا این سوال پیش می آید که آیا امکان دسترسی مجدد سیم کارت بعد از سلب امتیاز، برای کاربر وجود خواهد داشت؟

در مورد سیم کارت های اعتباری همراه اول، مشترک می تواند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین و اطمینان از عدم واگذاری سیم کارت، با پرداخت مبلغ پنج هزار تومان بار دیگر سیم کارت خود را فعال کند.

مشترکینایرانسل نیز می توانند با مراکز ایرانسل تماس گرفته و در صورت عدم ورود سیم کارت به چرخه توزیع و واگذارنشدن آن، بعد از احراز هویت، بدون پرداخت هزینه، سیم کارت خود را دوباره فعال سازند.

اپراتورها در بازگرداندن سیم کارت، همواره مشترک قبلی را در اولویت خود قرار خواهند داد ولی این امر زمانی اتفاق خواهد افتاد که سیم کارت در چرخه توزیع قرار نگرفته باشد. پس با توجه به نامشخص بودن زمان واگذاری، لازم است کاربران در اسرع وقت نسبت به بازگرداندن سیم کارت اقدام کنند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 







:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت 912 , سیم کارت همراه اول , رندباز , سیم کارت یک طرفه ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 23 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');