هدیه ایرانسل و همراه اول به خبرنگاران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هدیه ایرانسل و همراه اول به خبرنگاران

خبرنگاری در مشاغل مانند شغل معلمی میماند از آن جهت که اهمیت به ویژه و غیر مستقیمی روی طرز تفکر جامعه میزان آگاهی و خط فکری آنان تاثیر می گذارد همچنین هیچگاه از درآمد خوبی برخوردار نبوده است بنابراین کسانی که قدم در این شغل میگذراند بی هیچ چشم داشت مالی وارد این صنف میشوند و به عبارتی تنها با عشق و علاقه قدم در این مسیر می گذارند  چراکه هیچ سودی غیر از جایگاه اجتماعی برای این  عزیزان وجود ندارد و البته روزی در تقویم نیز به نام این عزیزان ثبت شده است که امسال اپراتورها به این بهانه هدایایی را برای این عزیزان در نظر گرفته اند

شرکتایرانسل نیز به عنوان دومین اپراتور در کشور، ضمن حمایت از جامعه رسانه ای به عنوان رکن چهارم دموکراسی، هدیه ویژه ای برای خبرنگاران ایرانسلی در نظر گرفته است.

همراه اول، به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور کشور، به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و همچنین بیست و هفتمین سالروز عرضه نخستین سیم کارت توسط این اپراتور در ایران؛ هدیه ویژه ای را برای خبرنگاران تدارک دیده است.

شرکت ارتباطات سیار ایران یا همراه اول، در 19 مرداد ماه سال 1373 با واگذاری 4سیم کارت همراه اول به نهاد ریاست جمهوری، عرضه رسمی سیم کارت را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون، همواره با ارائه طرح های خاص و متنوع حضوری پررنگ در کنار مشترکین داشته است.

اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد : همراه اول، بسته اینترنت ویژه یک ساله با حجم 200 گیگابایت را برای کلیه خبرنگارانی که اسامی آنها از طریق معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی( مرجع رسمی پیگیری امور مربوط به خبرنگاران و روزنامه نگاران ) ارسال شود، فعال می سازد و پیامک فعالسازی از سوی اپراتور برایشان ارسال می شود.

در همین راستا روابط عمومی ایرانسل اعلام کرده است: به پاس زحمات جامعه خبرنگاری و تقدیر از تلاش های آنان، بسته اینترنت هدیه یک ساله، با حجم 200 گیگابایت، برای تمام خبرنگاران فهرست ارسالی سال گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال می شود.







:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت 912 , سیم کارت همراه اول , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 20 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');