بردگیم ریسک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

جهان درگیر جنگ جهانی شده است و همه کشور ها سعی می کنند که کشورهای همه درگیر را بگیرند تا بتوانند به جهان مسلط شوند. بازی ریسک که توسط آلبرت لا موریس ساخته شده است و امروزه  طرفداران به خصوصی  دارد . بازی ریسک اونقدری جذاب و محبوب شده که حتی بازی های کامپیوتری و موبایلی اون رو هم ساختند تا وقتایی که بردگیم ریسک رو بازی نمیکنید، با گوشی‌تون ریسک بازی کنید.

در واقع خیلی زود، تمام زندگی تون ریسک خواهد شد…

شلیک توپ ها، یورش تانک ها و حمله ی پیاده نظام در تمام دنیا دیده میشه و فقط یه رهبر فهیم میتونه کشور خودش رو نجات بده و نهایتا جهان رو فتح کنه. هر کشور تعداد زیادی سواره نظام و پیاده نظام در اختیار دارد تا به کمک آنها بتوان سرنوشت کشورش رو رقم بزنه…

حالا که همه‌ی قاره ها درگیر جنگ شدن، وقتشه تا دل به دریا بزنید و ریسک کنید.

استراتژی حمله و دفاع بچینید تا با یه مدیریت درست بتونید از این مهلکه جون سالم به در ببرید.

نکته جالب در مورد بازی ریسک اینه که بردگیم ریسک یه بازی فکری کلاسیک محصول سال 1959 توسط یه کارگردان فرانسوی برنده اسکار “Albert Lamorisse” و یه بازی جذاب جنگی استراتژیک محسوب میشه.

توی بردگیم ریسک 42 بخش مختلف در قالب 6 قاره وجود داره که هر کس بنا به استراتژی خودش، با نیروهایش شروع به فتح و پیشروی میکنه.

حمله کردن یه سری شرایط داره؛

شما فقط میتونید به منطقه ای حمله کنید که بخش کناریش مال خودتون باشه.

جمع توان نیروهاتون با اعداد تاس میتونه شما رو برنده یا بازنده ی جنگ در اون منطقه بکنه؛ حواستون باشه که مناطق همسایه هم ممکنه به جنگ شما بیان، چون در قانون جنگ بازی ریسک، همسایه ها هم میتونن درگیر جنگ شن.

چه نیروهای خودی باشن و چه بیگانه…

تاس هم در بازی وجود داره و این جنگ ها رو کمی شانسی هم میکنه؛ مگر اینکه توان نیرو هاتون خیلی بیشتر از نیروهای دشمن باشه که حتی تاس هم نتونه کمکش کنه.

البته تعدادی کارت هم در بازی موجوده که یه سری ویژگی ها و امتیازات به دارندش میده، پس اگه با فکر بازی کنید و کمی هم شانس داشته باشید، کارتها رو هم کنار هم میچینید.

بازی ریسک بعد از عرضه اولیه اش، به صورت مجدد بارها و بارها تولید شد و نسخه های بعد اون آپدیت میشدن؛ تا جایی که بسیاری از شرکت ها این بازی رو تولید کردند و نسخه های نهایی اون هر بار بهتر میشد.

البته بازی های دیگری هم مثل ریسک روانه ی بازار شدن که برای جلوگیری از دعواهای حقوقی، اسم خودشون رو نتونستن risk بذارن ولی کلیاتی شبیه به همین بردگیم ریسک دارن.

بسته به اینکه چند نفر هستید و چه مدل از بازی رو دارید انجام میدید ممکنه مدت زمان بازی ریسک بین 1 تا 3 ساعت متفاوت باشه.

اجزا و محتوای جعبه بازی ریسک Risk:

12 تا کارت ماموریت

42 تا کارت قلمرو

زمین بازی شامل بخش های مختلف جهان

1 عدد کارت آتش بس

5 ارتش بزرگ در 5 رنگ (هر کدام شامل 40 سرباز، 12 سواره نظام و 8 عدد توپ نظامی)

 3 تا تاس برای حمله

 2 تا تاس برای دفاع

دفترچه راهنمای فارسی ریسک

توی بازی رومیزی ریسک، شما به عنوان یه رهبر میتونید بخش های مختلف جهان رو که اسم هاشون هم مشخص شده فتح کنید. چالش های نظامی و استراتژیک، مرزهای دریایی و زمینی، و سازماندهی نیروها رو توی بازی فراموش نکنید. به دنیای بزرگ و محبوب بردگیم ریسک خوش اومدین…

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 11 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');