رایتل و 49 گیگابایت اینترنت هفت هزار تومانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

رایتل و 49 گیگابایت اینترنت هفت هزار تومانی

خدماتی که اپراتورها به کاربران خود عرضه میکنند معمولا به دو شکل میباشد در نوع اول اپراتور بسته ی مورد نظر را به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد و مشترکان آن اپراتور تنها با وارد کردن کد دستوری مخصوص آن می توانند بسته را به طور کاملا رایگان برای خود فعال نمایند نوع دوم این بسته ها به این شکل است که برای فعالسازی آنها باید مبلغی را به اپراتور بپردازیم اما این مبلغ در مقابل خدماتی که دریافت میکنیم بسیار ناچیز است و هر مشترکی که با دید اقتصادی به این بسته ها نگاه کند اقدام ب فعالسازی آنها خواهد کرد و اپراتورها با توجه به نوع مناسبت این بسته ها را تعین می کنند و معمولا برای مناسبت های بزرگی مانند عید نوروز شب یلدا و … اپراتور ها بسته های کاملا رایگان را به مشترکین خود هدیه میکنند

با ماه همراه باشید تا شما را  با بسته ی ویژه اپراتور رایتل آشنا کنیم

در راستای گسترش فرهنگ همدلی و تسهیل فرآیندهای ارتباطی بین هموطنان و کسب و کارها، این شرکت طرحی جدید به نام "طرح هفت" برای متقاضیان خرید سیم کارت رایتل از طریق ثبت نام ارائه کرده است. بنابر اعلام روابط عمومی شرکت رایتل، متقاضیان با خرید یک سیم کارت اعتباری به ارزش هفت هزار تومان، یک بسته آغازین اینترنت 49 گیگابایتی به مدت هفت ماه (هر ماه 7 گیگ) به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

این طرح تنها برای متقاضیانی انجام می‌پذیرد که تا کنون سیم کارتی از از رایتل دریافت نکرده‌اند و هر فرد فقط یکبار می‌تواند در این طرح ثبت نام کند.

این اپراتور در روزهای همه گیری کرونا نیز تلاش کرد تا با ارائه طرح‌های ویژه مانند: رایگان کردن تماس‌های درون شبکه، سهمی در عمل به مسئولیت اجتماعی خود و تسهیل روابط هموطنان داشته باشد. 

 

 

 





:: برچسب‌ها: رایتل , بسته های اینترنت رایتل , سیم کارت رایتل , رندباز , خرید و فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 26 تير 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');