برترین اپراتور سیم کارت در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

برترین اپراتور سیم کارت در ایران 

بنظر شما بهترین اپراتور کشور ایران کدام اپراتور است؟یا بگذارید سوال را اینگونه مطرح کنم با شنیدن کلمه ی اپراتور تصویر لوگوی کدام اپراتور در ذهنتان نقش می بندد فکر کنم بالای 90 درصد از افراد تصویر اپراتورهای ایرانسل و همراه اول را تصور کرده اند که خب با توجه به سابقه ی فعالیت و خدمات کاربردی و درخشان شدن یک امر طبیعی است اما آیا تنها پرسش به این پاسخ میتواند به قطع بگوید بهترین اپراتور کدام اسنت؟خیر چرا که در مرحله اول نقشبندی این برندها تاثیر تبلیغات خوب است و تبلیغات خوب تضمین خدمات خوب را در پی ندارد و در مرحله ی دوم وقتی مات به عنوان یک کاربر از یک اپراتور راضی هستیم منظورمان رضایت از خدماتی همچون سرعت اینترنت و… میباشد و قطعا ما فاکتورهایی مانند تعداد سیم کارت های یک اپراتور رند بودن خطوط و… را در نظر نمیگیریم 

برای همین ما در این محتوا قصد داریم به بررسی این فاکتور ها بپردازیم

 ضریب نفوذ اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل

 

ضریب نفوذ اپراتورها به معنی نسبت تعداد شماره موبایل فعال شده به تعداد جمعیت استفاده کننده از خدمات سیم کارت در یک کشور میباشد. در نتیجه با استفاده از آمار شماره های واگذار شده از هر اپراتور و اینکه چه مقداری از این شماره ها فعال یا غیرفعال اند میتوان ضریب نفوذ را محاسبه نمود.

طبق آمار همراه اول با دارا بود ضریبب نفوذ 57.52 درصدی در رتبه اول این لیست قرار دارد بعد از آن ایرانسل است با ضریب 39.19 درصدی و درنهایت رایتل با ضریب 2.46 درصدی در جایگاه سوم اپراتورهای تلفن همراه قرار گرفته است.

 البته این را هم باید در مقدمه ذکر میکردیم که:

 در ایران اولویت خرید سیم‌ کارت تلفن همراه با اپراتورهای ایرانسل و همراه اول است باتوجه به سابقه خوب و خدمات برترشان، سپس افراد به سراغ سیم‌ کارت‌ های رایتل می‌ روند. همچنین یکسری اپراتور سیم‌ کارت نیز به‌تازگی وارد گردونه رقابت شده‌ اند که به‌عنوان‌مثال می‌ توان از سامانتل و شاتل نام برد.

کاربران همواره به دنبال پیدا کردن خطوطی هستند که خدمات ارتباطی آن مشکلی نداشته باشد و نیازهایشان را برآورده کند. از معیار کاربران برای انتخاب سیم‌ کارت می‌ توان به ارائه خدمات متنوع، پوشش آنتن دهی گسترده، رند بودن سیم‌ کارت، سرعت‌بالای اینترنت، قیمت مناسب و در دسترس بودن سیم‌ کارت از سمت اپراتورها اشاره کرد.

دلیل اینکه افراد بیشتر به سمت سیم‌ کارت‌ ایرانسل و سیم کارت همراه اول می‌ روند این است که این اپراتورها خدمات خود را در بهترین سطح ارائه می‌ دهند و افرادی که از این دو اپراتور سیم‌ کارت خریداری می‌ کنند دیگر نگران مشکلات پایین بودن کیفیت خدمات نیستند. همچنین این اپراتور ها همواره در حال بالا بردن کیفیت خدمات و ارائه بهترین نوع خدمات هستند تا مشترکین بیشتری را نسبت به رقبا با به‌روز کردن سرویس‌ های خدماتی خود جذب کنند. امروزه یکی از این رقابت‌ ها میان اپراتور ها تلاش برای جلب مخاطب با ارائه شماره رند می‌ باشد.

شماره‌های رند اپراتورهای مختلف

 

با توجه به گسترده شدن علم کامپیوتری و افزایش گوشی‌ های هوشمند، آمار فروش سیم‌ کارت های تلفن همراه نیز بالا رفته و اپراتورها از این قضیه بسیار خرسند هستند. اپراتورهای جدید مانند سامانتل و شاتل موبایل در آینده یک سری اتفاقاتی را رقم خواهند زد تا معادلات به‌کلی تغییر کنند.

با توجه به تحرکات و اطلاعاتی که از شاتل دیده می شود تیم مارکتینگ این مجموعه با ایجاد تبلیغات گسترده در جهت ارائه شماره های رند و جذاب برای کاربران به دنبال جذب افرادی است تا قسمت گسترده ای از بازار را برای خود کسب کند. با توجه به تجربه فروش اپراتورهای سراسر جهان میتوان گفت که آمار فروش سیم‌ کارت های شاتل و فعال شدنشان هرروز بیشتر خواهد شد و شاتل رفته رفته سهم بیشتری از بازار سیم کارت های تلفن همراه را به خودش اختصاص خواهد داد.

این نحوه فروش و تبلیغات شاتل به نوعی نوآوری در صنعت اپراتورهای تلفن همراه است و نظیر آن را در شرکت هایی همچون ایرانسل و همراه اول نیز تاکنون دیده نشده.

 

مطابق آماری که وجود دارد، اپراتور همراه اول در واگذاری سیم‌ کارت دائمی در رتبه اول قرار دارد که این رتبه در بخش واگذاری سیم‌ کارت های اعتباری به ایرانسل تعلق دارد. رایتل نیز در هردو رده‌بندی در رتبه سوم قرار دارد اما این اپراتور به دنبال این است با بروز کردن سرویس‌ های خدماتی خود کاربران بیشتری را نسبت به دو رقیب قدرتمند خود جذب کند.

 

بازار خرید و فروش سیم‌ کارت در ایران

 

سرعت فروش سیم کارت از سوی اپراتورها امروزه به دلیل افزایش قیمت ها و کاهش قدرت خرید مردم در جامعه در حال کم شدن میباشد که این آمار برای سیم کارت های دائمی به نسبت سیم کارت های اعتباری بیشتر است و دلیل اصلی آن قیمت های بالای سیم کارت های دائمی است به طوری که برای خرید یک کد 0912 باید حداقل رقمی حدود سه میلیون و 500 هزارتومان بپردازید و این قیمت با توجه به فاکتور هایی از قبیل رند بودن، صفر یا کارکرده بودن و... افزایش می یابد.

این موضوع قابل بسط به سایر پیش شماره ها و سیم کارت های رایتل، همراه اول اعتباری و ایرانسل نیست و فقط زمانی قیمت های سیم کارت ها به میلیون می رسد که بسیار رند باشد. با توجه به همین موضوع بیشترین خرید و فروش سیم کارت در بازار با توجه به صفر یا کارکرده بودن سیم کارت های دائمی همراه اول با پیش شماره 0912 و رند بودن پیش‌شماره‌های دیگر صورت می‌ گیرد.

 





:: برچسب‌ها: سیم کارت , خرید سیم کارت رایتل , سیم کارت اعتباری رایتل , رایتل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 23 تير 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');