رشد صعودی فروش گوشی‌های هوشمند 5G سامسونگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

رشد صعودی فروش گوشی‌های هوشمند 5G سامسونگ

 

صنعت گوشی‌های موبایل به گونه‌ای است که ما به جای تعدد برندها و سردرگمی هنگام خرید گوشی با چند برند مطرح و به اصطلاح کار درست رو به رو هستیم که در اصل همگی از کیفیت بالایی برخوردارند و فقط در جزئیات از دیگری برتری دارند ولی همین مسائل کوچک است که این برندها را نسبت به یکدیگر مرغوب تر می‌کند 

داشت.

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که کمپانی سامسونگ، در سه ماه نخست سال 2021، در عرصه‌ی فروش موبایل‌های 5G پیشرو بوده است. این غول کره‌ی جنوبی، در مدت ذکر شده، چیزی حدود 17 میلیون دستگاه 5G عرضه نموده است. در حالی که همین شرکت در 3 ماه آخر سال گذشته، حدود 9.5 میلیون موبایل هوشمند 5G را به فروش رسانده بود. آخرین فرزند این کمپانی بزرگ، گلکسی اس 21 با استقبالی چشمگیر در کره جنوبی، آمریکای شمالی و مناطقی از اروپا رو به رو بوده است. 

سامسونگ، به عنوان کمپانی فروش موبایل‌های هوشمند که نسبت به ابرقدرتی چون اپل، اقتصادی‌تر عمل می‌کند؛ در سال 2021 جایگاه دوم فروش موبایل‌های 5G را از آن خود کرده است. اپل با کاهش 23 درصدی فروش اما، هم‌چنان در رتبه‌ی اول عرضه‌ی موبایل‌های 5G قرار دارد.

هم‌زمان با رشد تکنولوژی 5G در جهان، فروش موبایل‌های هوشمندی که از این سیستم پشتیبانی می‌کنند نیز گسترش یافته است. به نقل از Androidheadlines و به گفته‌ی شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics، میزان فروش گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم 5G در سه ماه چهارم سال 2020 با رشدی قابل توجه همراه بوده است. این آمار در سال 2021 نیز هم‌چنان در حال افزایش بوده و در سه ماه اول این سال، رکورد 136 میلیون دستگاه را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که همین آمار در سه ماه چهارم سال گذشته، رقمی در حدود 128 میلیون دستگاه را از آن خود 

ویوو، برند نوپای چینی که به سرعت در حال رشد است؛ توانسته خودش را به رتبه‌ی دوم فروش گوشی‌های 5G در سه ماه اول 2021 برساند. ویوو در سه ماه آخر سال 2020، تنها 12 میلیون دستگاه 5G به فروش رسانده بود. در مقابل اما در 3 ماه نخست سال جاری، توانست رشد کند و میزان فروش خود را به 19.4 میلیون برساند. ویوو در بازار چین اروپا بیشترین میزان فروش خود را تجربه کرده است.

در شرایطی که شیائومی و اوپو نیز در عرصه‌ی فروش دستگاه‌های 5G پیشرفت چشمگیری داشته‌اند؛ اپل، غول دنیای تکنولوژی با یک افت 23 درصدی در این زمینه و در بازه‌ی زمانی یکسان مواجه بود. البته، کوپرتینویی‌ها همچنان بزرگ‌ترین فروشنده گوشی‌ هوشمند 5G به تعداد ۴۰٫۴ میلیون واحد در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ بودند. این رقم بالا از آن جایی بر می‌آید که تمام مدل‌های اخیر آیفون مجهز به فناوری 5G هستند.

البته لازم به ذکر است که گزارش‌های منتشر شده، اپل را با ۲۹٫۸ درصد از سهم بازار و پس از آن، اوپو را با ۱۵٫۸ درصد، ویوو را با ۱۴٫۳ درصد، سامسونگ را با ۱۲٫۵ درصد و شیائومی را با ۱۲٫۲ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار می‌دهند.

آن چه انتظار می‌رود این است که با گذشت زمان و هم‌پای پیشرفت تکنولوژی طراحی موبایل‌های هوشمند، میزان فروش دستگاه‌های 5G نیز در سال جاری گسترش یابد. در دسترس بودن شبکه‌های بی‌سیم نسل جدید، در چین ، آمریکای شمالی و اروپای غربی عامل اصلی فروش بیشتر دستگاه‌های هوشمند 5G در این مناطق بوده است.

Canalys، یک شرکت تحقیقاتی دیگر طی پیش‌بین‌هایی فروش حدود ۶۱۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فایوجی را در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است. احتمالا قیمت یک‌سوم این گوشی‌ها کم‌تر از ۳۰۰ دلار باشد.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 2 تير 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');