نحوه‌ی بازیابی سیم کارت واگذاری شده...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

نحوه‌ی بازیابی سیم کارت واگذاری شده...

 

اطلاعات سیم‌ کارت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند زیرا شما برای واگذاری آنها و یا حتی وارد کردنشان به یک سیستم جدید به اطلاعات سیم کارت نیازمندید و همه‌ی این مطالب در صورتی‌ست که سیم‌کارت در دسترس شما باشد ولی اگر سیم کارت را واگذاری کرده‌ باشید قضیه فرق می‌کند و بازیابی اطلاعات آن چند برابر سخت‌تر می‌شود و این دشوار بودن مسیر برای تمامی اپراتورها یکسان است به همین دلیل در این باره برنامه‌ریزی‌هایی لازم انجام شده و نتیجه‌ی مطلوبش را ما در ایم پست با شما به اشتراک می‌گذاریم

کاربران گوشی‌های موبایل برای بازیابی اطلاعات فقط لازم است با ورود به سامانه همتا اقدام به وارد کردن شناسه تلفن همراه و یا شماره سیم کارت منقضی یا واگذار شده نمایند.

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ اگر کاربر قبلا در سایت همتا کارتابل کدملی تشکیل نداده باشد و سیم کارتش منقضی شده باشد و یا قصد انتقال مالکیت آن را به دیگری داشته باشد، اطلاعات دستگاه از کارتابل سیم کارت منقضی یا واگذار شده در سایت همتا حذف شده ولی کاربر می‌تواند این اطلاعات را برای سیم کارت‌های دیگر خود بازیابی کند.

  فراموشی رمز کارتابل کدملی

 

در صفحه اصلی سایت همتا قسمتی وجود دارد به نام فراموشی رمز عبور که در صورتی که کاربر در کارتابل کدملی فقط یک شماره سیم کارت ثبت کرده باشد و شماره سیم کارت منقضی شده یا آن را به شخص دیگری واگذار کرده باشد و در عین حال رمز کارتابل خود را فراموش کرده باشد؛ می‌تواند با انجام این فرایند تمامی اطلاعات دستگاه را بازیابی کند. برای این کار کافیست در سایت همتا، صفحه اصلی، قسمت فراموشی رمز عبور،گزینه بازیابی را انتخاب کنید. صفحه ای برایتان باز می شود که باید گزینه پیام کوتاه را انتخاب کرده و سپس کدملی، شماره سیم کارت جدید که باید متعلق به کد ملی خودتان و تاریخ تولدتان را وارد کنید. شماره سیم کارت جدید به کارتابل اضافه شده و رمز جدید نیزبه آن شماره پیامک می شود. 

اگر در کارتابل کدملی خود ، چند سیم کارت داشته اید و تنها یکی از آنها واگذار یا منقضی شده باشد؛ امکان تعریف شماره سیم کارت جدید در مرحله دوم وجود نداشته و با استفاده از سایر شماره‌های موجود در کارتابل می‌توانید رمز جدید برای کارتابل خود دریافت کنید.

نحوه بازیابی اطلاعات 

 

برای بازیابی اطلاعات در مرحله اول ؛ باید به درگاه اینترنتی سامانه همتا مراجعه کنید. که برای این کار دو راه حل وجود دارد

راه اول : استفاده از شماره سیم کارت

راه دوم : ثبت نام در سامانه و ورود از طریق کدملی. 

مراحل ورود با استفاده از سیم کارت  

 

بعد از وارد کردن شماره سیم کارت در سامانه همتا ( مرحله اول) , رمز عبور موقتی برای شما ارسال می‌گردد که با وارد کردن آن و کد امنیتی موجود در صفحه، وارد سامانه می شوید (پایان مرحله دوم). در مرحله سوم در صفحه اصلی باز شده؛ بخش مدیریت دستگاه‌ها, گزینه افزودن دستگاه را انتخاب نمایید. در مرحله چهارم؛ در صفحه بازشده (IMEI) دستگاه یا همان شناسه دستگاه (دقت نمایید که این شناسه همان دستگاهی است که می‌خواهید اطلاعات آن از کارتابل قبلی یا حذف شده به این کارتابل انتقال یابد) را وارد کرده و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. در مرحله پنجم؛ پیامی دریافت می کنید که شماره سیم کارت قبلی را وارد کنید که منظور همان سیم کارت واگذار شده یا منقضی می باشد. بعد از وارد کردن شماره کامل سیم کارت؛ روی گزینه تائید کلیک کنید. در مرحله آخر در صورتی که اطلاعات وارد شده توسط شما صحیح باشد و فرایند انتقال اطلاعات به طور کامل صورت گرفته باشد؛ اطلاعات دستگاه شما در کارتابل قرار می گیرد. 





:: برچسب‌ها: گوشی تلفن همراه , گوشی موبایل , موبایل , تلفن همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 1 تير 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');