چه مواردی در طراحی اپلیکیشن IOS مهم اند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

چه مواردی در طراحی اپلیکیشن IOS مهم اند؟

 

 

به جرات می‌توان گفت گوشی‌های آيفون محبوب‌ترین گوشی‌ها بین مردم هستند هرچند که در ایران به دلیل تحریم‌های مختلف و شدید استفاده از این گوشی‌ها به مراتب سخت تر است اما بازهم چیزی از محبوبیت این کمپانی کم نمیکند  

و خب همگی میدانیم سیستم عامل اجرایی در این گوشی‌ها IOS است و به همین خاطر طراحی اپلیکیشن برای این سیستم عامل چالش‌های خودش را دارد

 

 

طراحی اپلیکیشن IOS

 

برای طراحی اپلیکیشن ios انتخاب شرکت مناسب و متخصص کاربلد خیلی مهمه. اینکه برنامه نویسی که کار شما رو انجام میده آدم آپدیتی باشه و از تکنولوژی های روز دنیا آگاهی داشته باشه باعث میشه کار باکیفیتی رو بهتون ارائه بده. این نکته واقعا خیلی مهمه چون تعداد اپلیکیشن‌هایی که هر روز دارن تولید میشن و به اپ استور گوشی‌های آیفون اضافه میشن، بیشتر و بیشتر میشه و رقابت رو سخت تر می‌کنه، بنابراین برگ برنده‌ی شما شناخت‌تون از نیاز کاربرهاست.این شناخت بهتون کمک می‌کنه تا پذیرفته بشین، مورد توجه قرار بگیرین و به تبع اون رشد کنید.

 

ویژگی های یک اپلیکیشن IOS خوب

 

ممکنه شما هم بسته به نیاز کسب و کارتون به دنبال طراحی اپلیکیشن باشید و بخواید نسخه‌ی ios اون رو هم گسترش بدید تا بیشترین بهره‌ وری و کاربرد رو به مشتری‌هاتون ارائه کنید. تو این سناریو شما باید فاکتورهای مختلفی رو در نظر داشته باشید، چون یه اشتباه و یا به اصطلاح باگ  تو طراحی اپلیکیشن‌تون می‌تونه خیلی براتون گرون تموم شه و به قیمت از دست دادن  کلی از کاربرها و مشتری‌هاتون باشه. 

نکاتی که در ادامه بهشون اشاره می‌کنیم، مواردی هستن که باید در طراحی و گسترش اپلیکیشن ios بهشون توجه کنید:

 

 

اپلیکیشن روی مدل‌های مختلف گوشی پیاده سازی بشه

 

اپل کلی گوشی و دستگاه‌های مختلف داره که سیستم عامل ios روی اونها پیاده‌‌سازی میشه، بنابراین اپلیکیشن‌هایی که برای این سیستم عامل طراحی میشن باید این قابلیت رو داشته باشن تا روی همه‌ی این دستگاه‌ها به خوبی کار کنن.

 

سرعت بالا

 

مهم‌ترین ویژگی یک اپلیکیشن رو میشه سرعت اجرای اون دونست. این مسئله برای کاربرها بسیار مهمه، اکثر اونها میخوان سریع‌تر به خواسته ای که دارن برسن و خروجی مد نظرشون رو از اپلیکیشن دریافت کنن وگرنه خیلی زود به این نتیجه میرسن که باید اون رو حذف کنن! بنابراین سرعت رو میشه مهم‌ترین فاکتور در فراگیری و محبوبیت هر اپلیکیشنی دونست. 

 

 امنیت بالا

 

بحث امنیت مسئله‌ی خیلی مهم و جدی‌ای در دنیای تکنولوژیه، همه‌ی شرکت‌هايی که با داده‌ی کاربرها سروکار دارن سعی می‌کنن امن ترین شرایط رو برای داده‌ها و اطلاعات اونها فراهم کنن تا اطمینان‌شون رو جلب کنن. 

شرکت اپل هم همیشه سعی در برقراری این شرایط امن و مطمئن برای کاربرها داشته و در راستای این هدف، اپ هایی رو که از امنیت‌شون اطلاع و اطمینان کافی‌ نداره رو از فروشگاه‌ش حذف می‌کنه. بنابراین برقراری امنیت نقش مهمی در پیشرفت اپلیکیشن شما داره. 

·  بروز رسانی های هدفمند و منظم

اپلیکیشنی می‌تونه موفق باشه که دائم نیاز کاربرهاشو بررسی کنه و برای اونها پاسخ مناسبی داشته باشه. این پاسخ‌ها همون بروز رسانی‌هایی هستن که باید خیلی هدفمند و منظم ارائه بشن. 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی اپلیکیشن , رویش نوین , اپلیکیشن -نکات طراحی سایت-بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 31 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');