پیامک صوتی سرویسی جدید از ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پیامک صوتی سرویسی جدید از ایرانسل

 

با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پیام‌ها به دو دسته‌ی صوتی و متنی تقسیم‌بندی شدند، پیام‌های متنی به اینگونه‌اند که دارای رسمیت بیشتری می‌باشند و کلمات به شکل واضح‌تری خودشان را نشان می‌دهند اما بدی‌هایی نیز دارند یکی از این معایت خسته کننده بودن تایپ و خواندن پیام‌ها متنی بسیار طولانی است و همچنین اشتباهات تایپی می‌توانند باعث شوند که برداشت اشتباهی از یک پیام داشته باشیم و از همه مهم‌تر اینکه ما در پیا‌م‌های متنی احساساتمان را فقط از طریق ایموجی‌های موجود می‌توانیم بیام کنیم و خب ایموجی‌ها هم از یک جایی به بعد از بیان احساسات شدید ناتوان میشوند به همین دلیل اپراتور ایرانسل سرویس جدیدی را برای کاربران خود در نظر گرفته است که پیامک صوتی نام دارد هرچند که نام سرویس گویای خدماتش است اما ما در این مقاله به تفسیر کامل این سرویس ایرانسل می پردازیم

سرویس پیامک صوتی ایرانسل یه این صورت عمل می‌کند که مشترکین اعتباری این اپراتور می‌توانند از این به بعد، برای مخاطبین ایرانسلی و غیر ایرانسلی خود، تا 60 ثانیه پیامک صوتی ارسال نمایند. لازم به ذکر است که هزینه‌ی هر پیامک صوتی برای کلیه‌ی مخاطبین، 89.9 تومان محاسبه شده است.

مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانند از دو طریق نسبت به ارسال پیامک صوتی اقدام کنند؛ اولین روش پیام خودکار است و به این شکل عمل می‌کند که سیستم با مخاطب شما به طور خودکار تماس می‌گیرد و پیام شما را پخش می‌کند. در این روش سیستم به طور خودکار تا 4 بار با مخاطب تماس می‌گیرد و در صورت ناموفق بودن تماس‌ها، برای او پیامک ارسال می‌شود. دومین روش نیز روش پیامکی است. در این مورد مخاطب شما از راه پیامک نسبت به پیام صوتی شما مطلع می‌شود و سپس می‌تواند با سیستم تماس بگیرد و پیامک را دریافت کند. (۷۱۹ برای مشترکان ایرانسلی و ۰۹۳۷۷۱۹۰۰۰۰ برای مشترکان غیر ایرانسلی)

از امکانات جالب این سرویس می‌توان به این مورد اشاره کرد؛ که شما مشترکین اعتباری می‌توانید پیامک صوتی خود را ضبط کنید و زمان دلخواه برای ارسال آن را نیز تعیین نمایید. به علاوه این امکان را دارید تا یک پیامک صوتی را برای بیش از یک مخاطب ارسال کنید. افزون بر آن نیز مشترکین قادر خواهند بود تا پیام خود را از طریق پیامک و هم‌چنین تماس خودکار برای گیرنده بفرستند. بعد از ارسال پیام و در صورت شنیده شدن آن فرستنده، پیام «شنیده شده» را دریافت خواهد نمود.

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: ایرانسل , اپراتور ایرانسل , خدمات دیجیتال , اینترنت همراه , رندباز , پیامک صوتی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 30 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');