خوشامد گویی ایرانسل به تابستان با بسته‌های ویژه‌ی خود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خوشامد گویی ایرانسل به تابستان با بسته‌های ویژه‌ی خود

به محض فرا رسیدن فصل جدیدی تمامی برندهای لباس محصولاتشان را به اصطلاح به حراج میگذارند تا یک خوشامدگویی گفته باشند به فصل جدید و مردم نیز بتوانند محصولات بیشتری را تهیه کنند و با رضایت بیشتری از خریدشان به خانه بازگردند اما اینبار به جای برندها پوشاک اپراتور ایرانسل دست به چنین اقدامی زده و به مناسبت فرا رسیدن تابستان یک بسته‌ی ویژه با قیمتی بسیار مناسب را در اختیاران کاربران خود قرار داده است که شما تنها با داشتن سیم‌کارت ایرانسل می‌توانید آن را فعال کنید که ما در این مقاله به توضیح درباره‌ی این بسته و روش‌های فعال‌سازی آن میپردازیم 

 

اپراتور ایرانسل به عنوان اپراتور پیشروی ایرانی، با ارائه‌ی بسته‌های ویژه‌ی اینترنت و مکالمه به استقبال تابستان رفته است. به گزارش روابط عمومی این اپراتور، بسته‌ی تابستانه‌ی ایرانسل شامل 3 گیگابایت اینترنت پرسرعت برای مشترکین و 3 ساعت مکالمه‌ی ایرانسلی می‌شود.

 

این بسته‌ها که از 22 خرداد تا 1 تیر در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ 10.000 تومان قیمت و 3 روز نیز اعتبار دارند. لازم به ذکر است که تمامی مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل قادر خواهند بود تا از این بسته‌ها بهره‌مند شوند. برای فعال سازی این بسته‌ها، کافی است از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام نمایید یا کد دستوری  #۵* را شماره‌گیری کنید .

 

نکته‌ی مهم این است که بسته‌ی تابستانه‌ی ایرانسل قابلیت تمدید را نیز دارد و هر کاربر می‌تواند بیش از یک بار نیز از آن استفاده کند.

 

 





:: برچسب‌ها: اینترنت هدیه , اینترنت رایگان , اینترنت همراه اول , همراه اول , رندباز , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');