تخفیف ویژه همراه اول به مناسبت دهه کرامت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تخفیف ویژه همراه اول به مناسبت دهه کرامت

 

اپراتور همراه اول یکی از بهترین اپراتورهای کشور در زمینه جلب رضایت کاربران خود است و به همین دلیلی تمامی تلاش خود را در راستای حفظ جایگاه خود میکند یکی از کارهایی که این اپراتور انجام میدهد این است که از تمامی مناسبت‌ها و اعیاد برای اعطای بسته‌های رایگان یا دارای تخفیف استفاده می‌کند و کاربران به راحتی میتوانند با فعال‌سازی کدهای اعلام شده از این سرویس‌ها بهره‌مند شوند یکی از این مناسبت‌های که همراهاول به مناسبت آن به همین تازگی یه کاربران خود اعطا کرده است بسته‌های تخفیف دار به مناسبت دهه کرامت است که به شرح آن می پردازیم 

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشرو و به مناسبت این دهه‌ی فرخنده، به تمامی مشترکین دائمی، اعتباری و انارستانی بسته‌های ویژه‌ی مکالمه و اینترنت پرسرعت اختصاص می‌دهد.

هدیه‌ی همراه اول، ترکیبی است از بسته‌ی مکالمه و اینترنت که به صورت 3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه به مدت 3 روز طراحی و عرضه شده است. تمامی مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #67*100* این بسته را با مبلغ 10.000 تومان خریداری و فعال کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

کاربران انارستانی اما هدیه‌ی متفاوتی دریافت خواهند کرد. بسته‌ی هدیه‌ی مشترکین انارستانی شامل 7 گیگابایت اینترنت به مدت 7 روز است. این کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #9*6671*100* این بسته را با قیمت 7000 تومان خریداری و فعال نمایند.

نکته‌ی جالب توجه آن است که بهره‌مندی از این طرح هیچ محدودیتی ندارد. به این معنی که در صورت اتمام بسته‌های ذکر شده، مخاطبین می‌توانند در همان بازه‌ی زمانی دوباره آن‌ها را خریداری و فعال کنند. ضمنا کاربران قادر خواهند بود تا این بسته‌ها را هم‌زمان با سایر بسته‌های انتخابی خود فعال نمایند.

 





:: برچسب‌ها: اینترنت هدیه , اینترنت رایگان , اینترنت همراه اول , همراه اول , رندباز , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 24 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');