چگونه سیم کارت اعتباری همراه اول را به دائمی تبدیل کنیم ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

داشتن یک سیم کارت اعتباری جدا از مزیت‌هایش، دردسرهای مخصوص به خود را نیز دارد. مانند زمانی که درست در وسط یک مکالمه مهم اعتبار سیم کارت پایان یافته و تماس قطع می­شود و ناچاریم پس از شارژ کردن اعتبار و برقراری مجدد تماس به طرف دیگر مکالمه توضیح دهیم که به علت تمام شدن اعتبار مکالمه قطع شده است. این اتفاق یکی از دلایل مهمی است که بسیاری از افراد معتقدند داشتن یک سیم کارت دائمی بسیار بهتر از سیم کارت اعتباری می‌باشد. اما بسیاری از افراد هم معتقد هستند که این موضوع یکی از مزیت‌های داشتن سیم کارت اعتباری می­باشد و باعث می­شود که صاحب سیم کارت بتواند بودجه خود را مدیریت کرده و متناسب با وضعیت مالی خودش از اعتبار سیم کارت خود بهره ببرد.

با همه این تفاسیر بسیاری ترجیح می‌دهند که یک سیم کارت دائمی خریداری کنند تا با محدودیت­های سیم کارت اعتباری مواجه نشوند. اما خرید سیم کارت جدید نیز دردسرهای خاص خودش را دارد. یکی از دردسرهای آن این است که با خرید سیم کارت جدید ناچار هستید با تک تک دوستان و آشنایان تماس گرفته و اعلام کنید که شماره سیم کارت شما تغییر کرده است.

اما اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در کشور برای این مشکل چاره ای اندیشیده­اند که به راحتی می­­توان سیم کارت اعتباری را به سیم کارت دائمی تبدیل کرد و نیازی به خرید یک سیم کارت با شماره جدید نمی­باشد. نکته مهم در این امکان این است که نیازی به تغییر شماره سیم کارت نخواهد بود و با حفظ شماره سیم کارت اعتباری شما طی چند مرحله به سیم کارت دائمی تبدیل خواهد شد.

شرکت همراه اول یکی از پیشتازان این موضوع می­باشد که شرایطی را برای مشترکین اعتباری خود به منظور تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی فراهم کرده است. دارندگان سیم کارت‌های اعتباری همراه اول می­توانند به راحتی و با انجام چند مرحله ساده نسبت به تبدیل سیم کارت خود اقدام نمایند.

برای این کار کافیست مالک سیم کارت با در دست داشتن کارت ملی به فروشگاه‌های همراه اول، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی­های همراه اول مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم مربوط به تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی نسبت به انجام آن اقدام نماید. شرایط و قوانین استفاده از این طرح به شرح ذیل می­باشد:

1. هزینه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی مبلغ 1,000,000 ریال است که 360,000 ریال آن بابت تضمین پرداخت منظور می­گردد. اخذ این ملبغ صرفا به این خاطر است که ضمانتی برای پرداخت قبوض از سوی مشترک باشد و از حد مجاز گذر نکند. به این معنی که با رسیدن صورتحساب مشترک به این میزان، تا زمان پرداخت صورتحساب، ارتباط آن به صورت یک طرفه قطع شده و مشترک امکان اراسل پیامک یا برقراری مکالمه را نخواهد داشت.

2. در زمان تغییر، سیم کارت اعتباری باید فعال باشد. این امکان برای سیم کارت­هایی که فعال نشده­اند وجود ندارد.

3. در زمان تغییر باید حداقل 6 ماه از زمان فعال سازی سیم کارت اعتباری گذشته باشد. به این معنی که با خرید یک سیم کارت اعتباری بلافاصله نمی­توان درخواست تبدیل آن به دائمی داد و باید حداقل 6 ماه از آن استفاده شود.

4. پس از تغییر تا 6 ماه امکان نقل و انتقال شماره تلفن دائمی خود را نخواهد داشت. مشترک پس از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی تا 6 ماه نمی­تواند نسبت به فروش سیم کارت خود اقدام کند. پس اگر قصد فروش سیم کارت خود تا 6 ماه آینده را دارید نسبت به تبدیل آن اقدام نکنید.

5. پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به شماره تلفن همراه دائمی، امکان تبدیل مجدد شماره تلفن همراه دائمی شده به اعتباری به هیچ وجه وجود ندارد.

6. درصورت وجود هرگونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقی مانده (که حجم مصرفی آن پایان نیافته است) ، در صورتی که آن بسته با شماره تلفن همراه دائمی مشترک قابل ارائه باشد، پس از تبدیل، به شماره تلفن همراه دائمی منتقل می­گردد.

در صورتی که شما از مشترکین اعتباری اپراتور همراه اول می­باشید و از محدودیت­های اعتبار و شارژ سیم کارت اعتباری خود خسته شده­اید می­توانید به راحتی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کرده و از خدمات سیم کارت های دائمی همراه اول بهره ببرید بدون این که نیاز به خرید سیم کارت با شماره جدید داشته باشید.

 

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 




:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 7 خرداد 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');