بهترین کافه بردگیمهای تهران (لیست 11 کافه برتر)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

با گذشت یک دهه از ورود بازی های رومیزی یا همون بردگیم به ایران حالا کم کم استقبال بیشتری نسبت به بازی های بردگیمی شده است.امروزه بازی های فکری هم مانند بازی های ویدئویی  و کامپیوتری  توانسته بخش عمده ایی از تفریح و اوقات فراغت مردم رو گرفته.  تقریبا همه اسم بازی های شب مافیا و مونوپولی رو به عنوان معروف ترین بردگیم ها شنیدن؛ اما دنیای بردگیم یه کهکشان بی انتهاست که هر کدوم از این هزاران بازی که تا امروز تولید شدن میتونن شما رو در دنیای خودشون غرق کنن. اما برای این مدل بازی کردن های گروهی چه راه هایی هست؟ یا باید این بازی ها رو در کافه بردگیم ها انجام بدین، یا اونا رو تهیه کنید و توی خونه بازی کنید. توی این مقاله سعی میکنیم علاوه بر معرفی کافه بردگیم های تهران و ایران، به مزایا و معایب هر کدام از این دو راه هم بپردازیم:

 

آنچه در این مطلب خواهید خواند: پنهان 

1 1-کافه بردگیم فکرکده

2 2-کافه بازی گیک

3 3-کافه بازی مایند اسپرت سنتر

4 4-کافه فکر تهران

5 5-کافه بازی بردلند

6 6-کافه بردگیم تهران

7 7-کافه بردگیم اطلسی

8 8-کافه بردگیم سیلک

9 9-اتاق فرار و کافه بردگیم برین گیم

10 10-کافه بردگیم تتا

11 11-کافه بردگیم تخصصی سنت

12 اما کافه بردگیم های دیگه ای هم توی کشور وجود داره که از مهمتریناش میشه به اینا اشاره کرد:

13 بردگیم توی کافه بهتره یا خونه ؟ بازی فکری رو بخریم یا فقط بازی کنیم ؟

1-کافه بردگیم فکرکده

یکی از بزرگترین و مشهورترین کافه بردگیم های ایران رو میشه کافه فکرکده نام برد. این کافه برای ورود و استفاده از میزهای بازی ورودی میگیره و شعبه های زیادی هم در تهران و هم در ایران داره. فکرکده در بعضی شعبه های خودش یه مجموعه کامل از بردگیم و بازی فکری، بازی های کامپیوتری و پلی استیشن، اتاق فرار و کافه داره. شعبه های تهران کافه بردگیم فکرکده در مجموعه اپال سعادت آباد، رویال فردوس، جردن و مرزداران قرار دارن و علاوه بر اینا در شهرهای کیش، اصفهان، اهواز و همدان هم شعبه ی بازی دارن که میتونید در روزهای هفته و ساعات حدود 12 تا 21 ( بسته به شعبه متفاوت اند ) با پرداخت هزینه ورودی، به این کافه وارد بشید.

2-کافه بازی گیک

یکی دیگه از کافه بردگیم های تهران، کافه بازی گیک هست که مثل اسمش واسه اوناییه که خوره‌ی بردگیم و بازی فکری دارن و اصطلاحا گیک اون هستن. کافه بازی گیک در زیرپل کریمخان تهران و مرکز این شهر، از ساعت 16 تا 24 شنبه تا چهارشنبه و 12 تا 24 پنجشنبه و جمعه ها، میزبان طرفداران و علاقمندان بازی های رومیزی و بردگیم هاست. البته که این کافه بازی هم دارای ورودی است.

3-کافه بازی مایند اسپرت سنتر

مجموعه ای با یک عالمه بردگیم برای بزرگسالان؛ این شعار کافه بازی مایند اسپرت سنتر در منطقه گیشای تهران و خیابان بلوچستانه. این کافه بردگیم، فضای خیلی زیادی نداره ولی یه مجموعه اسکیپ روم یا همون اتاق فرار هم در این کافه بازی وجود داره. کافه بردگیم mind sport center هم مثل باقی کافه بازی ها از شما ورودی میگیره و میتونید توش بازی های رومیزی مورد علاقتون رو بازی کنید.

4-کافه فکر تهران

عموما کافه بردگیم ها و کافه بازی ها، در همون منطقه مرکز شهر قرار دارن تا هم در کنار کافی شاپ های دیگه باشن و هم دسترسی به اونا برای عموم راحت تر باشه. کافه فکر تهران هم در خیابان انقلاب تهران قرار داره تا بتونید دور هم جمع بشید و بعد از پرداخت ورودی، بردگیم های مورد علاقتون رو با هم بازی کنید. این کافه در خیابان دانشگاه، بن بست پورجوادی قرار داره و فضای صمیمانش میتونه خاطرات خوبی براتون رقم بزنه.

5-کافه بازی بردلند

بردلند یه کافه بردگیم باحال دیگه است که هم توی سعادت آباد و پاسداران تهران شعبه داره و هم توی شهرهای دیگه مثل اراک و قزوین شعبه های کافه بازی داره تا بتونید به انجام بازی فکری بپردازید. طبیعتا این کافه بازی هم مبلغی به عنوان ورودی ساعتی میگیره و بازی هاش رو در اختیار شما قرار میده. روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 24 و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 12 تا 24 میتونید توی کافه بردگیم بردلند، بازی های فکری مورد علاقتون رو برای مدتی داشته باشید.

6-کافه بردگیم تهران

اما کافه بردگیم ( اسمش همینه! ) یه کافه بازی باحال دیگه توی مرکز شهر تهرانه. میتونید توی این کافه بردگیم، بازی فکری های مختلفی مخصوص کودکان یا بزرگترها مثل ریسک رو انجام بدین و در کنارش سفارش قهوه یا پیش غذا داشته باشید. کافه بردگیم که بعضی وقتا یه سری event هم توش برگزار میشه، توی خیابون فخر رازی انقلاب، خیابون شهدای ژاندارمری واقع شده که شنبه ها تعطیله. ساعت کاریش هم یکشنبه تا پنجشنبه از 11 تا 23 و جمعه ها از 15 تا 23 هست.

7-کافه بردگیم اطلسی

یه سری کافه بازی ها هم با هزینه مبلغ ورودی، علاوه بر ارائه بردگیم و بازی فکری، بازی های کامپیوتری و پلی استیشن (ps4) هم ارائه میدن. کافه بردگیم اطلسی هم یکی از این کافه بازی هاست که خیلی وقتا میزبان رویدادهای جذاب بازی میشه. آدرس این کافه برد گیم هم میدان فلسطین تهران، خیابان طالقانی، خیابان سرپرست جنوبی، کوچه پارس هست که هر روز از ساعت 12 ظهر میزبان شما خواهد بود تا بازی های رومیزی که میخواید رو اونجا بازی کنید.

8-کافه بردگیم سیلک

کافه بازی سیلک هم روی بازی های که ارائه میده مانور خوبی میده و هم روی فضایی که در اختیار مشتری ها قرار میده و هم البته روی غذاها و نوشیدنی های که ارائه میدن. کافه بردگیم سیلک هم در تهران و خیابان کارگر شمالی، نرسیده به چهارراه نصرت قرار داره و از ساعت 10 تا 24 سرویس خودشون رو ارائه میدن. توی کافه بردگیم سیلک هم میتونید به بازی های رومیزی محبوبتون بپردازید.

9-اتاق فرار و کافه بردگیم برین گیم

کافه بازی brain game در کنار ارائه فضایی برای انجام بازی های فکری و بردگیم، اتاق فرار و اسکیپ روم هم دارن تا علاوه بر بازی های نشسته، به بازی هایی با تحرک و فعالیت بدنی هم بپردازید. این کافه بردگیم در محلی بزرگ در میدان تجریش کنار پاساژ تندیس قرار گرفته و بردگیم های آن پس از پرداخت مبلغ ورودی، در اختیار شما قرار می گیرن.

10-کافه بردگیم تتا

کافه تتا با تعداد زیادی بردگیم جذاب توی یه محیط گرم، میتونه برای شما فضای خوب بازی های دورهمی و چندنفره رو تدارک ببینه تا با پرداخت مبلغی بابت هزینه ورود به بازی ها، با همدیگه به بازی های بردگیمی بپردازید. ساعت کار این مجموعه کافه بازی از شنبه تا چهارشنبه  16 تا 23 و پنجشنبه جمعه ها 11 تا 23 هست و در نزدیکی مترو چیتگر تهران قرار داره.

11-کافه بردگیم تخصصی سنت

کافه بازی senet هم اسم جذابی داره. سنت در واقع قدیمی ترین بردگیم جهانه که راجع بهش توی مقاله تاریخچه بازی های فکری صحبت کردیم. حالا توی این کافه بردگیم میتونید بازی های رومیزی رو تجربه کنید و در کنارش هم با دنیای بازی ها آشنا بشید. نکته جالب در مورد این کافه بردگیم اینه که بر خلاف اکثر کافه بازی ها، در تهران نیست و در گلسار رشت قرار داره. این میتونه خبر خوبی برای شمالی های عاشق بازی باشه. اگه دوس دارید از این کافه و سایر دیدنی های رشت هم دیدن کنید، اجاره ویلا از سایت شب میتونه به شما کمک بزرگی بکنه. البته که خبر بهتر برای تمام عاشقان بردگیم در تمام ایران اینه که میتونن همگی با چترنگ، بردگیم محبوبشون رو با ارسال رایگان درب منزلشون داشته باشن.

اما کافه بردگیم های دیگه ای هم توی کشور وجود داره که از مهمتریناش میشه به اینا اشاره کرد:

میزفان کافه ؛ که یه کافه بازی بامزه در شهرک غرب تهران و ابتدای خیابون ایران زمینه که این mizfun cafe فضای مطالعه هم داخل خودش داره.

کافه بازی بوردیکا ؛ توی کریمخان تهران و در خیابان سپند واقع در نجات الهی قرار داره و به گفته ی خودشون 7 روز هفته و 24 ساعته فعالیت دارن !!

کافه بازی پازل ؛ فضای باحالی برای بردگیم و پازل چیدن داره که آدرسش توی اشرفی اصفهانی، بین خانبابایی و 22 بهمنه

حتی کافه بردلانج، الک دولک، کافه بازی بازا، کافه بردگیم منفی یک و کافه لول آپ هم میتونن انتخاب های خوبی برای حضور باشن…

بردگیم توی کافه بهتره یا خونه ؟ بازی فکری رو بخریم یا فقط بازی کنیم ؟

حالا که قراره بردگیم بازی کنیم، چرا هر بار پول بدیم و کلی زحمت بکشیم بریم کافه های مختلف که شاید توی این وضعیت سلامت و بهداشت هم خودمون رو در معرض آسیب قرار بدیم؟

به جای اینکه توی کافه های مختلف با کلی مشقت بازی کنید، میتونید خیلی ساده بردگیم های مختلفی که دوس دارید رو از چترنگ بصورت آنلاین سفارش بدین تا به صورت رایگان هر کجای ایران که هستید، بازی در سریعترین زمان ممکن با رعایت تمام اصول بهداشتی به دستتون برسه. اینجوری شما میتونید توی فضای امن خونه، بازی محبوبتون رو با دوستاتون انجام بدید و هیچ هزینه اضافی پرداخت نکنید.

اگر هم هنوز نمیدونید که چه بازی ای برای شما مناسبه و چه سبکی میتونه مطابق با روحیات شما باشه، کارشناسان بازی چترنگ همیشه آماده اند تا با مشاوره رایگان، شما رو دقیقا به بازی مخصوص خودتون برسونن؛ در واقع هر کس حداقل یه بازی دقیقا منطبق با شخصیت خودش داره. واسه همینه که شعار چترنگ اینه: شگفتی در یک قدمی شما…

 

 





:: برچسب‌ها: بردگیم , بازی رو میزی , کافه بردگیم , چت رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 10 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');