سئو چیست ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سئو چیست ؟

 

احتمالا دیگه هممون کلمه‌ی سئو (SEO) به گوشمون خورده که با توجه به تاثیر مثبتش توی دیجیتال مارکتینگ و رونق یه کسب و کار کاملا طبیعیه.علم سئو (SEO) و یادگیریش در ظاهر ساده بنظر میاد اما مثل تمامی رشته‌های دیگه پیچیدگی‌های زیادی داره که نباید ازش غافل شد.یادتون باشه که همانطور که سئو (SEO) خوب میتونه یه نقطه قوت عالی تو رشد سایتتون باشه یه سئو (SEO) بد میتونه یه سایت رو از بین ببره و تاثیر منفی داشته باشه.

\

 

 

 

تاثیر رفتار کاربر در رتبه‌ی سایت

 

موتورهای جستجو از جمله گوگل اهمیت بسیاری به اصول سئو و تولید محتوا می‌دهند. گوگل تنها محتوایی را به کاربران خود نشان می دهد که خود از صحت و اعتبار آن مطمئن باشد.

 

از سوی دیگر، رفتار کاربران برای گوگل اهمیت بسیاری دارد، به طور مثال گوگل بررسی می کند که کاربران بعد از ورود به یک سایت چه مدت در آن وقت می‌گذرانند. اگر کاربری بعد از ورود به یک سایت به سرعت از آن خارج شود ، نشان دهنده‌ی محتوای نامناسب آن سایت بوده و این به عنوان امتیازی منفی  برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

 

اصول سئو، مباحث و استاندارد های بسیاری را دربرمی‌گیرد. برای بهینه‌سازی یک سایت نیاز به مشورت با یک کارشناس سئو و متخصصین تولید محتوا می‌باشد. با انجام درست و اصولی این اقدامات می‌توان سایت خود را به سایتی معتبر در نظر موتور های جستجو تبدیل‌کرد.

 

 

چرا قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو مهم است؟

 

طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، زمانی که کاربران کلمه یا موضوعی را جستجو می‌کنند، موتورهای جستجو سایت‌های مربوطه را براساس اعتبار آن‌ها به کاربر نمایش می‌دهند.

نتایج حاکی از آن است که کاربران تنها به سه یا چهار سایت اول مراجعه و از آن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین هر چه که یک سایت در رتبه‌های بالاتر در صفحه نتایج قرار داشته ‌باشد، بیش‌تر در معرض دید و استفاده کاربران خواهد ‌بود .

 

برای رتبه گرفتن در این موتورهای جستجو اما، نیاز به پیاده‌سازی استانداردها و اقداماتی موسوم به سئو است. این مسئله زمانی اهمیت بیشتری می‌یابد که وب سایت شما، سایتی فروشگاهی و یا خدماتی باشد. 

 

تاثیر سئو بر رفتار کاربران

 

سئو تنها برای اعتبار‌گرفتن از سوی موتور‌های جستجو نیست. با رعایت اصول سئو در تولید محتوای وب سایت، ترافیک بیش‌تر و در نتیجه مخاطب بیش‌تری به سمت وب سایت شما خواهد آمد. هرچه محتوای وب سایت شما به موضوع مورد جستجوی کاربر نزدیک‌تر باشد، احتمال بازگشت او ب بیش‌تر خواهد بود و حتی ممکن است در جستجوهای بعدی خود، مستقیما به سراغ  وب سایت شما بیاید.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی اپلیکیشن , رویش نوین , اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 8 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');